![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() |
|
Ortega is op zoek naar een rock/metal drummer uit de omgeving van Groningen. Ervaring is geen vereiste; Beheersing wel. Ortega is een Stoner band en telt een zanger, 2 gitaristen en een bassist. Beïnvloed door Neurosis, Isis, Cult of Luna en Estradasphere. Oefenruimte is aanwezig. Ben je Geïnteresseerd? Bel of mail: Richard 0629212917 artilectash@yahoo.com ![]() |
|
quote: *kick* En miss ook een bassist!! ![]() ![]() |
|
quote: wiehoooo ![]() everyone knows that good news always sleeps 'till noon ![]() |
|
quote: Ik weet nog een trashband die een drumster zoeken. Ik moet NU werken, stuur me anders even mailtje (zie profiel). Kan best iets interesants zijn voor je. Cheers On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
afvalband? ![]() ![]() |
|
Akelei zoekt een zanger(es), het liefst iemand die ook gitaar kan spelen (we hebben in alle nummers 3 gitaarpartijen). We maken sfeervolle, melancholische, melodieuze doom metal. Geen grunts. We bestaan nu uit 2 gitaristen, drummer en bassist. Nog geen vaste oefenlocatie. Dat kan Utrecht, Breda of Tilburg worden. Reacties kunnen naar miikja[at]hotmail.com ![]() |
|
quote:hehe muziek maken om kilo's kwijt te raken ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: mmmmm *checkt mn drummer van X-tinXion* ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 06-11-2006 15:56] ![]() |
|
Ik ken nog een drummer die een hardcore bandje zoekt. Hij woont in Meppel. ![]() |
|
quote: Jullie hebben een schattige drummer ![]() ![]() |
|
Folk metalband Myrkvar zoekt een nieuwe drummer. Omdat onze huidige drummer zich de komende tijd meer wilt richten op zijn andere bands zoeken wij een nieuwe drummer. We spelen een mix van folk en black metal. En zoeken een gemotiveerde drummer liefst omgeving Nijmegen die veel wil optreden, cd's opnemen etc. Meer informatie kun je vinden op www.myrkvar.nl en www.myspace.com/myrkvar of je kunt mailen naar myrkvar@gmail.com ![]() |
|
quote: Ik zal t doorgeven hee Moet je zn telnr. ook? hahah ![]() ![]() |
|
quote: Ik weet misschien wel iemand, ik heb het hem doorgemaild, dus je hoort nog wel van hem denk ik zo ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: 06-peeetaaaaaaaaaah! ![]() ![]() |
|
quote: LOL ![]() |
|
de Kempense b-tuned metalminded hardcoreband Cooperate zoekt gemotiveerde zanger. Liefst enige ervaring Optredens in het vooruitzicht Aarzel niet en mail naar dennis@cooperate.be check out: http://www.cooperate.be http://www.myspace.com/cooperate ![]() |
|
Ook helemaal gek op bands als Dillinger Escape Plan, PsyOpus, Ion Dissonance maar ook Beneath the massacre, The red chord, Meshuggah etc? Ben je niet vies van experimenteren? Ik heb namelijk het idee mathcore te gaan combineren met breakcore. Voorlopig op projectbasis, thuis materiaal schrijven en dat uiteindelijk in de oefenruimte uitproberen. Het is vooral een experiment waar ik gelijkgestemden voor zoek. Als het bevalt sluit ik niet uit dat we ook een live band worden. Ik zoek in ieder geval nog een breakcore maniak. Echter, ben je gitarist/ bassist/ zanger (bij voorkeur met een Pattoneske insteek) en ben je geïnteresseerd in dit concept, neem contact met me op. Let wel: 7 snarige gitaren, (minimaal) 5 snarige bas is een vereiste. Natuulijk heb je een uitstekende instrumentbeheersing zodat techniek geen beperkende factor is, alleen onze zieke creatieve geest ![]() ![]() Om warm te draaien nu samen met een drummer Dillinger aan het instuderen btw, Panasonic Youth. ![]() ![]() |
|
Kankervet, Snaack! ![]() |
|
november 2006: We spelen deathmetal met een vleugje grind en oefenen op woensdagavond en zondagmiddag (andere dagen in overleg) in Luttenberg (tussen Zwolle en Almelo). Uiteraard spelen we eigen nummers met af en toe een nummertje van Gorefest. Ervaring is gewenst, geen must echter je moet wel enig niveau hebben en zeker kunnen speedpicken. mcd wordt uitgebracht in december 2006. info? bryan@iniuria.nl zo... hehehe. up to date! ![]() ![]() ![]() |
|
Je zoekt dus een gitarist? Hehe. ![]() |
|
Hoe verklaar jij mijn speedpicken op mijn neusfluit dan? ![]() |
|
Alweer, of nog steeds? Bruce Banner ![]() |
|
Ik ben nooit gestopt met speedpicking op mijn neusfluit, de vorige keer was mijn blokfluit, dat wel. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |