|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die toetsenist die ik mailde had geen interesse? |
|
quote:had bij nader inzien te druk met andere projecten helaas er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Ja ik ben wel een liefhebber van Jazz maar ik heb aardig handje metal geluisterd de laatste paar jaren. Metal is eigenlijk alleen interessant omdat het snel is(denk stamina opbouwen) niet omdat je technisch of vernieuwend moet zijn.(uitzonderingen buitengesloten) |
|
Mjah niet alle metal bands willen alleen maar hard en snel spelen en het liefst zo'n groot mogelijke brok gitaarherrie en iets wat lijkt op zang of grunt op het publiek af sturen, kijk maar naar Sonata Arctica, maar die vallen dan ook onder die enkele uitzonderingen waar je het over had Maar ik geef toe, ik heb zelf ook jazz gespeeld en metal is technisch gezien wel wat makkelijker, het is bij metal de snelheid die het vaak lastig maakt het te spelen bij jazz zijn het al die verrotte septiem accoorden en dat soort onzin. Music is not a thing, it's a lifestyle |
|
snel? Traag! |
|
quote:Jij ? Ja. Fuck the world and fuck you |
|
Snel spelen kan iedere idioot, goed traag spelen is verdomd lastig |
|
haha goed snel spelen moeilijker Music is not a thing, it's a lifestyle |
|
Ik luister niet naar trage muziek, hehehe. Fuck the world and fuck you |
|
Folkmetalband Myrkvar zoekt een drummer. Wij zoeken een gemotiveerde drummer met goede dubbelbase beheersing. Het liefste in omgeving Nijmegen-Arnhem. Onze stijl ligt in de lijn van Manegarm, Finntroll, Ensiferum, Korpiklaani. Binnenkort zal onze eerste full-length cd uitkomen en we zijn bezig met een label-deal. In het vooruitzicht liggen optredens en een later een tweede album. Lijkt je dit wat mail dan naar myrkvar@gmail.com of kijk voor meer informatie op www.myrkvar.nl of www.myspace.com/myrkvar |
|
lalalala [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 16-03-2007 22:52] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote:ahum! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Septiem akkoorden heerschen! Snel spelen is een appeltje eitje, zelfs goed snel spelen. Maar een gevoelig jazz nummer met de juiste intonatie, kleur en het passende gevoel over weten te brengen.. ahhh.. DAT vereist pas kunde. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ja, daarom is het goed om verschillende muziekstijlen te spelen. Metal drummen schijnt af te stompen. Las ik trouwens. Ergens. Op dit forum... dus |
|
quote: og jee jazzliefhebbers!!! Nee grapje respect voor jazz, het is best lastig en toch wel enigzins leuk om te spelen, maar metal is meer mijn ding Je moet ook niet alleen goed snel spelen, maar goed snel spelen MET gevoel (wordt vaak vergeten ). Music is not a thing, it's a lifestyle |
|
Je kan iedere muziekstijl natuurlijk zo moeilijk/makkelijk maken als je zelf wil. Wat metal vaak makkelijker maakt dan vele andere stijlen is dat er veel gebruikt gemaakt wordt van distortion, waardoor je geluid gigantisch afgevlakt wordt. Het gebruik van dynamiek, waarmee je veel gevoel in nummers kunt leggen, wordt hiermee behoorlijk beperkt. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ja, om het langer dan een minuut vol te houden moet je flink trekken. *beaam* |
|
quote:kopt deze niet in er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
hahahaha Music is not a thing, it's a lifestyle |
|
en ook hier maar even: Wij zijn op zoek naar een toetsenist(e). Antubis speelt eigen nummers en treedt regelmatig op. Eind mei/begin juni zal een EP worden opgenomen. Helaas is het wegens drukte voor onze huidige toetsenist niet langer vol te houden. Even in het kort: Stijl: metal, rock, melodieus, experimenteel bij elkaar gegooid Niveau: gevorderd Leeftijd: 20+ en 35- Huidige bezetting: zang (v), slaggitaar, sologitaar, bas, drum (db), toetsen We zoeken iemand die serieus aan de slag wil in de band, iemand die gezelligheid en humor heeft, tegen opbouwende kritiek kan en mee wilt denken en bijdragen. Qua muziek zijn/haar instrument beheerst en kan improviseren, instuderen etc. Met andere woorden…enthousiast! (2e stem en eigen vervoer is een plus , maar niet noodzakelijk!) www.antubis.nl en www.myspace.com/antubis Jules (julia@antubis.nl) er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Vergeet die toetsenisten toch, kansloze groep mensen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
en klootzakken, echt wel. Met hun niet-metal instrument Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Precies! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
En een keyboard heeft geen eens punten en widowheadtocks |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |