|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
on topic please Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Dat zeg ik wel.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
We zijn nog steeds op zoek naar een bassist(e) en een zanger die zowel over een stevige strot als een cleane zange beschikt. Voor meer info en samples: http://www.medea-band.com killing brain cells is my business, and the business is good // http://www.medea-band.com |
|
quote: hehehe Le Mistral is de shit ! |
|
IN JE OKSEL, SLETJE! ENRAGED zoekt per direct een gemotiveerde en bekwame (solo-)gitarist met veel muzikale inspiratie. We spelen extreme en agressieve (death/thrash) metal met hier en daar wat progressieve trekjes en zijn van plan dat te blijven spelen. Het is van groot belang dat ENRAGED je hoogste prioriteit heeft en dat je je per direct in wilt zetten om mee te schrijven aan onze eerste full-length waarvan we de helft inmiddels af hebben. Gevolgd door de nodige optredens. Meer informatie over ENRAGED vind je op: www.enraged.nl Mail bij interesse: info@enraged.nl [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 06-07-2006 17:45] |
|
Langharige? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:niet mijn woorden maar ff ge-edit ja hehe |
|
Band zoekt gitarist. Vereisten: - man - lang haar (!) - tussen de 1m84 en 1m86 - sik - 26 jaar oud - wonend in Urk Ervaring/eigen vervoer/techniek geen probleem Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
- liefst nog maagd of iig nog een beeetje strak |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hmm ... jammer ... ben ouder en woon niet in Urk |
|
quote:Sinds wanneer heb jij een sik? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Oh je bedoelt er één om je bek ... |
|
quote:Ja wat dacht jij? Op je geit? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: What ever FRNK wants ... |
|
quote:anaal strak dan. kzei al, 't is niet mijn tekst ;p |
|
Haha, ik hoef me niet meer te quoten, want we hebben een bassist Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Slotje dan maar he. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wegens sterven van oude band ben ik weer op zoek. Ik ben een redelijk evaren 18 jarige groningse gitarist met veel evaring in de extreme metal. Ik kan onderbouwd schrijven maar ik laat altijd genoeg open voor input(ik ben geen zeikerd haha) Ik zoek een metalband, mag van alles zijn behalve pure heavy metal(zoals metallica, Black label society en zo) maar heavy metal invloeden vormen geen probleem. Gear en zo is ook in orde, en met mijn ov kan ik wel ver komen maar hoe dichterbij hoe beter natuurlijk. David davidonxp@msn.com |
|
Gitarist en géén zeikerd? Perfect! |
|
quote: Dat kan bijna niet |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |