|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nog niet gelukt nee? Zillah speelt ook bass |
|
Gewoon elke pagina bovenaan staan, lukt het vast wel een keer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ah .. hangt van de instellingen af Je staat bij mij elke keer onderaan |
|
quote: Hey.... Ja ik doe ook een poging wat noten op een manier uit mijn bas te krijgen zonder dat het vals klinkt On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:nou ja, ik probeer het zo vaak mogelijk te quoten zonder irritant te worden. De tijd dringt wel trouwens, ik heb de hele line up al bijelkaar alleen de bas lukt niet. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Bassisten zijn altijd lastig .. en drummers .. |
|
quote:heerlijk die zeldzaamheid van bassisten |
|
quote: |
|
ENFORCER old school thrash band zoekt nog steeds een full time bassist. We sleutelen sinds novembver vorig jaar aan de weg met een nieuwe line up met ervaren muzikanten. We spelen thrash in de stijl van Whiplash, Sodom, Anthrax, Testament, Kreator, Slayer, Wargasm en Razor. Op dit moment zitten we een beetje op het punt dat we genoeg nummers zouden hebben om te gaan optreden en willen op niet al te lange termijn beginnen met opnemen van een demo. We zoeken een bassist in de leeftijd van 18-35 die in hart en nieren van thrash metal houdt, en die ook nog een aardig nootje mee kan spelen. We vragen echt geen mega virtuoos spel maar wel veel inzet en vooral aanwezigheid iedere zaterdagmiddag in Rotterdam Zuid in de oefenruimte, gezeliigheid is natuurlijk ook hoog in het vaandel. Bassisten reageer bij interesse a.u.b. op detente1976@hotmail.com of PM |
|
Wolversveen zoekt een live-bassist Mocht je de muziek niet kennen dan kan ik bij interesse sturen. wolversveen [at] uwkerk.nl Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik zoek een muzikant die mij kan leren gitaarspelen Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
•Klinkt interessant! Edit: Ik ben Nameless Shadow natuurlijk helemaal niet, hahahahahaha! [Dit bericht is gewijzigd door Nameless shadow op 22-05-2006 18:19] |
|
Hey Schaep.... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wolversveen zoekt live bassist. |
|
Desensitised zoekt nieuwe bassist Eisen: * 100% gemotiveerd * In bezit van eigen apparatuur (liefst 5- snarige bas aangezien de nummers in B zijn) * Eigen vervoer * Goede podiumpresentatie * Deelnemen aan het schrijven van nieuwe nummers *Professionele instelling *Elke zaterdag van 10u tot 14u kunnen repeteren in Born (Limburg) Wij bieden: * Regelmatige optredens (ten minste een keer per maand) met goede bands. Tot nu toe hebben we oa met bands als Arch Enemy, Suffocation, Pungent Stench, Master, Impaled Nazarene en meer gespeeld. Goede optredens in het vooruitzicht. *Goede sfeer *Mogelijkheden om muzikale ervaring uit te breiden *Release van onze full length CD Virus of violence bij Pathos Productions (USA) zomer 2006. * Cd opnamen rond april/ mei 2007 interesse?? mail naar info at desensitised.nl |
|
quote: Haha, dit maakt het er duidelijker op @ ADHD: bedankt voor het opnieuw opzetten |
|
Jeroen stopt ermee? |
|
wij met hem... |
|
helaas nog steeds van toepassing: Absynthium is op zoek naar een nieuwe drummer. enkele songs staan op www.myspace.com/absynthium gevraagd : - 200% motivatie - eigen materiaal en vervoer - geen beginners geïnteresseerden kunnen contact opnemen met de band via absynthium@hotmail.com of peterbloemen@hotmail.com (msn) de band is momenteel aan t werken aan nieuw materiaal voor n full cd, alsook enkele optredens die gepland staan. repetities gaan door in Hamont (Belgie) (tegen budel, op 15km van weert) http://www.Absynthium.be |
|
Metaldrummer zoekt prof. ingestelde band. Heb zelf meer dan 10 jaar live/studio/band ervaring. In bezit van eigen materiaal en vervoer. Omgeving: Twente. |
|
quote: Daar heb je van die ijzertjes voor hè? Die kun je dan op je hals zetten! |
|
quote: Altijd een overvloed aan keuze! Steeds afvragen met welke van de x bands je nu toch echt eens moet stoppen in plaats van te zoeken naar een nieuwe band omdat je niets hebt |
|
Methusalem (heavy metal) zoekt zanger: De Heavy Metal band Methusalem is met spoed op zoek naar een gedreven frontman alla Kiske/Dickenson/Dio/Coverdale etc. Opnames en (europese)Tour gepland. www.methusalem.nu |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |