|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
SAMARITAN line up Change / Bass player wanted Singer Eduard has decided to leave the band as he can no longer combine his work with the plans of Samaritan. Eduard will play his last show on the 6th of april in his home town Beverwijk, place to be: Asgard We already found a replacement for him in our bass player Luca. He also did the BFP / First Blood tour gigs we played recently and we are more then satisfied with the outcome. For now we got Ype (Escadron) & Orhan (Last Breath Denied) filling in on bass but of course we are looking for a new bassplayer. We already got a bass stack you can use, so the only things you need are: - Motivation - Ability to play bass - Time to spend your sundays in a practiceroom in Beverwijk? Are you willing to: - put a lot of time and energy in the band? - do as many shows as possible, even when we get paid shit? - go on tour and sit in a van with five other guys for a couple of weeks? - cancel shows ONLY if it's a matter of life and death? We are in this for the full 100%, and you must be too! Interested in playing in a semi-professional band? Mail us @ mkr2132@hotmail.com www.myspace.com/samaritantheband |
|
je ne parle pas français Je moeder. |
|
In dit topic schreef DC het volgende : SEVERE is op zoek naar een nieuwe bassist(e). We zijn op zoek naar iemand die lekker kan Grooven en onze muziek lekker aanvult op een eigenzinnige manier! Invloeden van de band zijn o.a.: Nevermore, Bloodbath, Death, Control Denied en Orphanage. Voor wat mp3's kun je op onze myspace pagina terecht! http://www.myspace.com/severegroovicmetal We zijn op zoek naar iemand die zich voor de volle 100% in wil zetten. Ook zoeken we iemand met band-/podiumervaring. De band oefent in Hellevoetsluis. Mail me op p_barendregt@hotmail.com of laat hier een reactie achter. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Dank u On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Graag gedaan hoor Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Niet metal?? hoezo niet metal?? gitaren zijn toch ook maar van hout?!? Mijn Ax-7 kan ik laten janken als een gitaar, ik vind m behoorlijk metal howr En je hebt nooit gezeik met snaren die springen of niet goed gespannen staan waardoor ze zo vals klinken als de neten! Music is not a thing, it's a lifestyle |
|
drummer gezocht voor hard rock/heavy metal band omgeving Ede. muziekstijl nog heel open. liefst rond de 15. band bevat al: gitarist, zangeres en bassist. 2e gitarist kan misschien ook nog. opgepast: zangeres is fan van NIJNTJE! |
|
quote: ik ben onschuldig! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
[/quote] |
|
geen geluk zo te zien? |
|
quote: Wel wat reacties gehad, maar is op niks uitgelopen. Vandaar |
|
ScenarioII (voorheen Aura) is op zoek naar een strakke en gemotiveerde slag/sologitarist en drummer. Leeftijd niet belangrijk, motivatie, techniek, inzet en een dosis humor wél. Optredens en cd-opnamen in het vooruitzicht. Omgeving Eindhoven. Voor meer info: http://www.myspace.com/scenario2 mail: scenario_2@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 27-03-2007 22:20] |
|
De melodieuze doom/death metalband Eria d'Or is op zoek naar een bassist(e) met eigen gear en vervoer. Met een nieuwe zanger zijn we allen weer tot op het bot toe gemotiveerd om op te treden en een nieuwe cd op te nemen. Wij oefenen elke donderdagavond in de omgeving van Gorinchem in onze eigen oefenruimte. Geinteresseerden kunnen een bezoek brengen aan onze website: www.eriador.nl of aan onze myspace: myspace.com/eriadoom Lijkt het je wat dan kan je reageren op info@eriador.nl Tot snel! |
|
quote: Hey Judge M, Heb wel intresse, muziek klinkt verdomd goed man! Jullie 'influences' komen overeen met de mijne. Laat even weten hoe ik je kan bereiken, email adres? Greetz Mark! [Dit bericht is gewijzigd door IbaVai op 27-03-2007 20:50] |
|
quote:Ik speel(de) niet in de band, ik ben slechts doorgeefluik . U kunt ze mailen via scenario_2@hotmail.com Succes! [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 27-03-2007 22:20] |
|
Ik zoek nog muzikanten voor een band, stijl maakt me niet al teveel uit, het liefst geen beginners,ook geen pro's. Het moet beuken,rossen en al die stoere mannenpraat. www.myspace.com/scheldgeweld en www.myspace.com/grindustry voor voorbeelden, toch wil ik ook thrash, death, en black proberen. Ook cleane zang wil ik nog wel eens proberen, geen prachtige superzang, maar hier en daar een ondersteunend lijntje (zánglijntje wel te verstaan). Ik schrijf ook zelf teksten, en kan zat bijdragen aan het proces van liedjes schrijven (ik bespeel geen instrument, behalve de neusfluit en kazoo, hierin zie ik echter wel mogelijkheden) [Dit bericht is gewijzigd door Spletvlek op 29-03-2007 13:00] |
|
quote: Bedankt! |
|
Hallo mensen! Heaven Denies is op zoek naar een goede drummer in de stijl death/thrash metal. We willen zoveel mogenlijk optreden en we hebben laatst een demo opgenomen. Motivatie is dus echt een must! Daarnaast een dubble bass beheersing en een liefde voor het harde metalwerk . Voor samples kan je kijken op www.myspace.com/heavendeniesband , een echte site is in de maak en hopen we binnenkort online te hebben staan! Leeftijd maakt niets uit, oefenen doen we tot nu toe bij de bassist thuis in Nijmegen met geprogrameerde drums maar we staan uiteraard altijd open voor alternatieven! Lijkt dit je wat? Mail even naar heavendeniesband @ gmail.com Ook als je gewoon wat informatie wilt kan je altijd mailen . Groeit op voor galg en rad. |
|
Na het vinden van een bassist zijn we bezig met voorbereiden op optredens. Graag zouden we nog een 2e gitarist tegelijkertijd in willen werken! Death metal in het straatje van Immolation Deeds of Flesh, Angelcorpse. Ervaring, eigen vervoer en gear zijn een pre, echter geen vereiste! Meer info zie: www.myspace.com/obscuris Michael OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
Ervaren lead gitarist gezocht voor ambitieuze symfo/prog metalband. Optredens in het verschiet. Amsterdam/Utrecht nightly.voice@gmail.com headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
[quote]Op 29 maart 2007 11:34 schreef Spletvlek het volgende: Ik zoek nog muzikanten voor een band, stijl maakt me niet al teveel uit, GODVERDOMME VIEZE HHHHHOOOOOOOEEEEEEERRRRRRRRRRRR!!!!!! |
|
Ach, beetje muzikale prostitutie hier en daar kan geen kwaad toch! |
|
quote: Gezocht: Muzikale Hoer, voor 'project' |
|
Wat voor muzikale hoer dan? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |