![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dank je ![]() ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Jullie zijn allemaal een stel rukkers , dus flikker ook een eind op , en verpest me topic niet , ugly fucks , ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Dit topic is van zwaremetalen.com of van de topicstarter Jenje, niet van jou, schat ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Gezocht; een zanger voor een startende Judas Priest Tribute band!! Vereiste; een bereik en klankkleur ala Rob Halford/Tim Owens zou wel tof zijn! ![]() We spelen t meeste materiaal van de albums t/m Painkiller. Repetities zijn op de donderdagavond in Dordrecht. Voor meer info; conradhultermans@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 14-10-2006 20:02] ![]() |
|
Niet Rajacker? ![]() |
|
quote: Wat enorm vet, waar zitten jullie? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: idd ja!! Die moet ik weer ffkes mailen, ik had m destijds gemeld dat ik t plan ff in de ijskast zou gooien wegens drukte. Thanks voor de tip. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Vergeten te melden... We repeteren op donderdagavond in Dordrecht. ![]() ![]() |
|
Dat is een tering eind weg hehe. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Bassisten zijn zeker niet meer nodig ![]() ![]() |
|
quote: Jij bent gewoon de muzikanten bank in eigen persoon ![]() ![]() |
|
quote: Jij had het ook kunnen weten als je Rajacker op graspop 2005 had gezien en moeten aanhoren. ![]() Ik associeer Judas Priest/Painkiller gewoon met Rajacker nu, geheel automatisch. Sorrie ![]() ![]() |
|
Ja iets met hunterrrrrrrr ofzo, ik heb rajacker niet gezien daaro. Misschien maar beter ook :p ![]() |
|
quote: Hunter ja en Painkiller.. random teksten op melodie en uithalen van painkiller. ![]() ![]() |
|
quote: Dat was niet alleen in 2005 hoor ![]() ![]() |
|
quote: Nee maar dat was wel het jaar dat ik jou constant hoorde zingen ![]() ![]() |
|
quote: onder de douche? ![]() |
|
The Plague zoekt een gemotiveerde db-drummer. Klinkt als: www.myspace.com/theplaguedeathmetal Heb je interesse, mail dan naar Corpse_candle@hotmail.com ![]() |
|
quote: you're not fucking hardcore, you're not avant garde you're not punk rock, you're just a fucking retard you're not something special, you're not something new you're not fucking good, face it you're a metal band ![]() |
|
quote: Graspop.. douchen.. right. Nee niet onder de douche, gewoon.. zittend voor de tent met een biertje of 40 enzo. ![]() |
|
Ja, ON TOPIC NU!!!!!!! ![]() gezocht; Zanger voor Priest Tribute band ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Biergevecht om af te koelen, bijna hetzelfde als douchen! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |