|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Eria d'Or is nog steeds opzoek naar een nieuwe Zanger ----------------------------------------------------------------------- Eria d'Or zit zonder zanger en is opzoek naar een vervanger. Wij zoeken een veelzijdige zanger(es), die raad weet met grunten, fluisteren, screamen en (cleane) zang. Hiernaast zijn creativiteit, enthousiasme, ruimdenkendheid, etc. een pre. Wij hebben een eigen oefenruimte (nabij Gorinchem), waar we wekelijks oefenen en soms tweemaal per week i.v.m. optredens. Eria d'Or staat voor sfeervolle, melodieuze metal en de muzikanten halen hun invloeden uit verschillende muziekstijlen. Na drie demo's willen wij het komende jaar een volwaardig album gaan opnemen. Waarna het grote optreden weer kan beginnen. In het verleden hebben we al veel gespeeld in zalen van klein naar groot (waaronder de Melkweg en Tivoli). Met de nieuwe bezetting is het doel om dit te overtreffen. Immers, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Meer info: www.eriador.nl e-mail: info@eriador.nl |
|
quote: |
|
Wat: Gitarist Leeftijd: 18 Omgeving: Het liefst rond Leiden (ik woon zelf in Voorschoten). Ervaring: 1 jaar akoestisch, 1 jaar elektrisch (2 jaar in totaal aan speelervaring dus al). Ik ben dus nog lang niet een uitmuntende gitarist, maar ik heb genoeg motivatie en oefen dagelijks al snel een uurtje of meer. Ik heb in totaal 3x opgetreden, laatste optreden speelde ik covers van Finntroll en Apocolyptica. Wat voor band ik zoek?: Ik hou van vrij veel soorten metal, als je wilt weten wat voor bands ik zelf leuk vind kun je even m'n last.fm account bekijken http://www.last.fm/user/Lapje/. Ik sta open voor verschillende stijlen metal. Reacties via pm graag . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Gezocht: zangeres voor opnames volgende week. Bij voorkeur klassiek geschoold. Voor: sfeelvolle, tekstloze, vocale ondersteuning van een experimentele afstudeerfilm. (Opera-achtig; dat geldt voor de zang, niet voor de film ) Denk bijvoorbeeld aan: - het hoofdthema van Once Upon a Time in the West (van Ennio Morricone) - The Great Gig in the Sky (Pink Floyd - Darkside of the Moon) - Mourning the Death of Ase (In the Woods... - Three times seven on a pilgrimage) - Falling into Darkness (Green Carnation - Journey to the End of the Night) Waar: Rotterdam (of er in de buurt) Vereisten: toonvast en -zuiver, kunnen improviseren en (uiteraard) met gevoel kunnen zingen. Hoewel ik de kans van slagen op zo'n korte termijn hier laag in schat, probeer ik het toch. Dus als je dit wat lijkt, of als je iemand kent die aan de kwalificaties voldoet, laat wat horen. zangeresgezochtvoorfilm@yahoo.com [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 15-06-2006 18:57] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
White Tree, ik ken wat mensen van het cons in R'dam waar ik je mee in contact zou kunnen brengen... Iig 4 zangeressen.. Interesse? |
|
quote: hehe ja in m'n blues band kan ik m'n ei niet echt kwijt, ken nu iemand waarvoor ik heel misschien voor kan bassen, maar zijn wel erg goede muziekanten waar ik dan bij kom. en ook vage stijl, maarja misschien toch een kansje ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Snaack Dat zou mooi zijn. Ik heb zeker interesse ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
wij zoeken een zanger die: - Clean kan zingen - Een waardige frontman is - rond de 16 jaar oud is - uit de omgeving van Rotterdam komt (ik woon in Krimpen aan den IJssel) www.sinnday.tk |
|
quote: Okay, ik ga polsen voor je. We regelen het verder wel via de mail dan. |
|
Cirith Gorgor zoekt een niet-goth, puristische internet warrior (denk ik) en hij moet ook kunnen zingen, welk genre weet ik niet signature |
|
Cirith Gorgor zoekt mannelijke zanger met extreme strot/ideeen en aanhanger van pure black metal, omgeving ZO-Brabant/Midden-Limburg en eigen vervoer. Geen jonkies, geen internet-warriors, GEEN!!! link naar christenen, geen hippies, geen gothic-nichten, geen inteelt-posers!!!!! Black Metal is voor puristen!!! Reacties naar marchosias666@hotmail.com http://www.cirithgorgor.nl |
|
Wat is jullie defenitie van jonkies? |
|
quote: mannelijke zanger extreme strot/ideeen aanhanger van pure black metal, Geen jonkies, geen internet-warriors, GEEN!!! link naar christenen, geen hippies, geen gothic-nichten, geen inteelt-posers!!!!! MATCH FOUND signature |
|
quote: MUAHAHAHAHAAAA! Your soul will burn in hell!!! *ondefinieerbare ruis-black* Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: goh.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
|
Geen jonkies schrijft ie toch. don't mistake lack of talent for genius |
|
|
Drummer gezocht voor Melodieuze Blackmetalband (Fatalism) uit omgeving Amsterdam/Utrecht. Voormalig Martyrs of Darkness, nu Fatalism genaamd is op zoek naar een gemotiveerde drummer. Invloeden: CoB, Dissection, Emperor, Dimmu enz. Downloads: http://www.geocities.com/fatalismband/ cold be heart and hand and bone, cold be travellers far from home |
|
ff spammen voor collegae; Deluzion (Zutphen) zoekt 2e gitarist, stijl In Flames/Nevermore etc. Info : http://www.deluzion.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-06-2006 14:48] |
|
quote: Iets voor jou? |
|
Hehe nope, daarom plaatste ik em hier |
|
quote: oeps!! |
|
quote:Dat is jammer, ze hadden net de boel voor elkaar en het liep weer. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |