|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
we zoeken nog steeds (en dus niet alweer) een guitarist... |
|
Angeli di Pietra (metalband met folk, power en melodische deathmetal invloeden) zoekt keyboardspeler/ster of violist(e), voor zowel begeleiding als soli. Leeftijd: van 18 tot plus minus 30 jaar, de leeftijden binnen de groep variëren van 19 tot 28 jaar. Ervaring: liefst iemand met enig ervaring, zowel op vlak van optreden als songwriting. Materiaal: in bezit zijn van eigen instrument is een must! Instrumenten kunnen aangesloten worden op de zanginstallatie. Repetities: we repeteren 2x per week in Antwerpen (niet ver van Berchem station). De zondagsrepetitie duurt van 13.00 tot … en is “verplicht”. We repeteren ook op maandag avond, maar het is facultatief. We treden regelmatig op en zijn bezig met nieuw materiaal te schrijven voor ons volgende wapenfeit. voor meer info: www.angeli-di-pietra.com www.myspace.com/angelidipietra |
|
Als ik dichtbij had gewoond en verder qua muziek weinig te doen zou hebben, zou'k wel es auditie willen doen. Heel vet plan iig, Snaackz0id! Ben donders benieuwd! |
|
Ik had het kankervet gevonden, maar ik ben bang dat ik geen 5-snarige bas/7-snarige gitaar heb. Verder ontbeer ik de techniek om een maniak als Snaack bij te kunnen houden |
|
quote: Kut is dat altijd heh, reisafstanden :s Maar als het een projectje blijft zouden we wel wat kunnen doen natuurlijk.. Wie weet.. Ik heb trouwens een reactie van je Bo-el collega endorser Noud gekregen. *slik* Moet ik er nog echt hard tegenaan gaan ook haha * 1000 quote: LOL! En bedankt voor het compliment heh |
|
Keep us informed |
|
quote:haha gaaf! Noud kan wel spelen ja, damn |
|
quote: I will! Denk dit weekend een paar ideetjes tot een arrangement te kunnen smeden en dat pleur ik dan wel online, als ik het leuk genoeg vind. quote: Behoorlijk "damned!!!" ja, hehehe. |
|
Gaaf ja :D Aannemen die ouwe shredder |
|
quote: kikkerdekick!! |
|
quote: Niet Ollie? |
|
Ik wacht op zn komst!! Hij is nog aan t *peinsen* |
|
quote: Tsjongejongejonge.. Ollie man.. ga eens even gauw met Ratje samen speuln (iew dat klinkt dubieus). |
|
quote: Haha! *ziet Ollie en Ratje in de zandbak zitten, al orange-grippende* |
|
Hoe lang is het aan te raden om gespeeld te hebben voor een band te beginnen/zoeken? Ik speel zelf namelijk een jaar gitaar, en wil eigenlijk wel in een band spelen. Ik denk eigenlijk dat ervaring niet zo veel uit maakt als zolang het om een hobbybandje gaat, en niet om een professionele tourband. Weet iemand toevallig iets omstreeks Zevenaar (bij Arnhem)? [Dit bericht is gewijzigd door Reddy op 17-11-2006 17:49] dus |
|
Inderdaad. gewoon een band beginnen/ zoeken. Geeft vaak een flinke boost aan je instrumentbeheersing! |
|
Ik heb wel een kameraad die met mij een band wil beginnen. Dan wil hij basgitaar spelen, hoewel hij dat nauwelijks kan, en niet eens een basgitaar heeft (maar die beweert-ie te krijgen voor Sinterklaas ). Hij heeft overigens ook een heel andere muzieksmaak dan ik. Dat zal wat worden... Ik zie bij bands die nieuwe leden zoeken vaak staan: "geen beginners", maar wat is "geen beginners"? dus |
|
dat je toch wel minstens dit na kunt doen : http://youtube.com/watch?v=8aVlLguYkIY&mode=related&search= en lang haar hebt natuurlijk. [edit](beginner hier ) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 17-11-2006 18:51] |
|
lol Heee trouwens Metal Plaza is ook als muzikantenbank te misbruiken, gewoon advertentie toevoegen en kiezen voor optie muzikanten en alles komt goed Dus...... |
|
quote: Wat een held, die vent! |
|
quote: |
|
quote: Ach stelt niks voor, Dat speel ik nog met een plectrum aan mijn neus getaped |
|
you rule |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |