|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Volgens mij kan ik oscura wel vragen om de make-up te verzorgen hahaha |
|
Metaalliefhebbers! Cenotaph is op zoek naar een nieuwe gitarist (slag en solo)! Wij spelen metalcovers van diverse bands (Carcass, Death, Slayer etc) en concentreren ons nu ook op eigen materiaal. Oefenen geschiedt wekelijks in Utrecht en (soms) Amsterdam. Kijk voor meer informatie op www.cenotaph.nl. Interesse? Mail dan naar info@cenotaph.nl! Mzl, Cenotaph. |
|
quote: ON TOPIC!!!!! |
|
Drummer gezocht voor snelle,agressieve (op voornamelijk amerikaanse leest geschoeide) death-grind band. Eigen oefenruimte in Emmen, daar staat een drumstel. (En het is gratis ) Scheldgeweld@Hotmail.com voor contact. We zijn een beginnende band, maar we hebben allemaal al eens in ander bands gezeten. De line-up is : Mark Kreule (ex- Scheldgeweld) - Gitaar. Erwin Greven (ex -Bowel Rupture,ex- Cote D'Aver, ex-Grinroth) - Gitaar. Timo de Jong (ex-Scheldgeweld, Grindustry) - zang (Als je een snelle metal drummer kent in omg. Emmen, mag dat natuurlijk ook doorgestuurd worden) [Dit bericht is gewijzigd door Spletvlek op 16-05-2007 12:39] |
|
Zal het er nog maar eens opzetten Wij, 2 Belgische gitaristen, zoeken nog muzikanten om onze band te vervoegen. Wij repeteren voorlopig nog in Gent en ons genre is een mix van black, death en folk. Voor de geïnteresseerden: www.soundclick.com/dezieligheid (pas op: slechte geluidskwaliteit) Amen |
|
quote: Pengetekend logo. dus |
|
quote: een mens moet ergens beginnen hé |
|
Beginnende(2006) thrashmetal coverband 'Silent Scream' zoekt een leadzanger. Vooral spelen we Slayer covers, maar in de toekomst willen we ook eigen werk gaan doen. Wij wonen allemaal in omgeving den haag en onze oefenruimte is gevestigd in den haag. Ik (de bassist) ben op dit moment nog de zanger, maar omdat wij graag wat sneller door de muziek heen willen gaan en wat meer voorderingen willen zien, hebben wij graag een zanger erbij. Wij bestaan uit 2 gitaristen(beide rythem/solo) drummer en een bassist. Wij zijn alle 4 rond de 21 jaar. Wij hopen zo snel mogelijk op een reactie om een keer mee te jammen met onze oefensessie. Niet geschoten is altijd mis. Bel of mail gerust. groetjes arjan oosenbrug, telefoon nummer: 0624nul,acht9933 email: Arjan2_88APENSTAARTJEhotmailPUNTcom |
|
quote: Oew ik wil wel Slayorrrrrrrr meezingen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Hehehe, hebben ze in iedergeval geen zanginstallatie nodig www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: You're running in circles |
|
quote: Kijk..Das weer kosten drukkend Vraag me iig wel af of ik de strot ervoor heb.. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 22-05-2007 20:17] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Wij (Compassion Long Gone: zanger, 2 gitaristen, db drummer) zoeken een gemotiveerde/creatieve bassist die onze muziek een extra dimensie geeft. Onze stijl is een mix van metalcore, screamo, postrock en posthardcore. Denk hierbij aan Playing Enemy, Pg.99, Botch, Burst, Circle Takes the Square, Isis, Cult Of Luna, Converge, Majority Rule, etc ... we oefenen 1x per week in Utrecht |
|
quote: Kheb echt al 3 mail van jullie gehad |
|
Echt? Hahaha ... tja overal waar een advertentie neergezet kan worden staat ie :-) bassisten zijn verdomd moeilijk te vinden ... |
|
Melodic Metalband uit Veldhoven zoekt optredens! Als jij voor ons een optreden kan regelen of iemand kent die ons wel wil hebben, laat het weten, want wij zijn helemaal gek op optreden en hebben op het moment tijd over! Reiskostenvergoeding is wel gewenst als het een eindje verderop is, verder, ach, alles is te bespreken www.tov-metal.com contact: tearsofvaliance@gmail.com of bij mij: lalins.222@gmail.com Metal is niet alleen voor mannen. Ik kan het ook. >> www.tov-metal.com |
|
quote: Er is hier een apart topic voor..... Optredentopic < Zet maar bij zoeken... The trend is dead. |
|
Gitarist is op zoek naar een band in de omgeving slagharen.(Dedemsvaart, hardenberg, hoogeveen, coevorden, zwolle etc) Ik speel nu zo`n 12 jaar gitaar waarvan 3 jaar bandervaring. De stijl maakt mij niet zoveel uit. Reacties kun je sturen naar: m_vdelden@hotmail.com Bandinformatie: www.excavatormetal.nl (vorige band) |
|
quote: Joe hef got meel Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
guys, wij, ixobilyx, zoeken een grunter, stijl: morbid angel, god dethroned, boltthrower, beetje toxocara etc..melodieuze deathmetal is dus het merendeel van onze muziekstijl..interesse? Mail me: kleikirsten@hotmail.com When I'm through with you, you wish you hadn't done that, cause I'm still alive and ready for revenge! |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Metalcore Drummer gezocht! styl in richting van Devil Driver Band bevat al: 2 Gitaristen, 1 Bassist tevens schreeuwer. Oefenruimte aanwezig! Omgeving Almelo/Nijverdal! lijkt het je wat reageer dan! Nogal haast bij!! Fuck The What?? |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |