|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmmz jammer hoor Ik ben 15, speel al 8 jaar bass (doe nu conservatorium) en heb al 3 jaar gegrunt in death metal bands, waaronder een tour meegedaan met Nile.. ik woon in veenendaal en zocht hier nog een brute metal band, maar helaas ben ik een punker Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: en ik ben sinterklaas Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Dan zal je helaas uit de band moeten stappen, aangezien sinterklaas behoorlijk fake is. Jammer joh! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Haha, pubers Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Als jij kollias of laureano bij kan houden op je bass, wat doe je dan op een forum als deze? genoeg bands die zo'n bass-figuur zoeken |
|
LOLz00rxzzz @ kramy |
|
quote: Owned! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dat was best grappig. Weet je wat ook grappig is? On-topique posten |
|
Er word nog steeds gezocht naar een bassist om de planken te betreden, het enige wat je moet kunnen is muziek spelen die al klaar is! We zitten in het oosten van Nederland. Black Metal. Mail naar wolversveen[at]uwkerk.nl voor verdere informatie, muziek etc. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
bloeddorst zoekt basgitarist en/of zanger. we zijn een band in veenendaal(allemaal 14 jaar oud we zoeken iemand met ongeveer de zelfde leeftijd) we spelen epic black metal met death metal invloeden. we zoeken een zanger en of basgitarist, extreme strot nodig want geen cleane zang(grunten hebben we nodig)we oefenen in een kleine ruimte in veenendaal met geen vaste repetitie tijden, ohja geen wannabee's die maar een beetje doen alsof as stormclouds gather and thunders shatter the light, then the troops of the darkness will strike |
|
quote: Bloeddorst? Bloeddorst heeft al lang een band: Heidevolk!!! ...succes iig (ja: ik maak kutgrappen) Bruce Banner |
|
bloeddorst zoekt basgitarist en/of zanger. we zijn een band in veenendaal(allemaal 14 jaar oud we zoeken iemand met ongeveer de zelfde leeftijd) we spelen epic black metal met death metal invloeden. we zoeken een zanger en of basgitarist, extreme strot nodig want geen cleane zang(grunten hebben we nodig)we oefenen in een kleine ruimte in veenendaal met geen vaste repetitie tijden, ohja geen wannabee's die maar een beetje doen alsof as stormclouds gather and thunders shatter the light, then the troops of the darkness will strike |
|
quote: we zijn een band snap je as stormclouds gather and thunders shatter the light, then the troops of the darkness will strike |
|
hoezow dubbel posten Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Grim op je 14e SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Het zal wel iemand met een hoge scream worden dan, want op je 14e komt er nog niet zo veel aan grunt uit geloof ik. |
|
quote: daarom zoeken we ook iemand die het wel kan Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
valt wel mee lukt best en tog we hebben black metal grunt nodig as stormclouds gather and thunders shatter the light, then the troops of the darkness will strike |
|
quote: liefst iets wat lijkt op de grunts van de zanger van Enslaved ten tijde van Hordanes land [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 28-06-2006 16:52] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: je bedoeld denk enslaved he, en deze gozer grind master in onze gitarist as stormclouds gather and thunders shatter the light, then the troops of the darkness will strike |
|
quote:wat doet grindmaster in jullie gitarist? |
|
Homo's. |
|
quote: bezeten, neeej ik bedoel is onze gitarist as stormclouds gather and thunders shatter the light, then the troops of the darkness will strike |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |