|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Gat Zillah 2 maal? Die Hard zeg Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Jawel! 2x gaan en dan is het uitverkocht en dan kan een ander geen, dat is niet eerlijk. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Op 20 september 2006 20:04 schreef verlepte theedoek het volgende: 21 sept: De Helling, Utrecht: - MMayooo - Buried_Alive - Onweerwolf - Ohneschwanz - Marc Beëlzebub Judas - Zillah - Aphrodite - Rajackar - Regeer - Metoalkerel - DecomposingBitch - Grimnir - MasterBlaster - Judge M. - Oni - FRNK - Verlepte Theedoek - No Gay Black Metal - Earik Mortem - QWERTY 22 sept: Baroeg, R'dam - MetalJan - Regeer (waarschijnlijk) 23 sept: Melkweg, A'dam - Zillah - spectre - ZelThoR 24 sept: Hof ter Loo, Antwerpen [Dit bericht is gewijzigd door earik mortem op 21-09-2006 9:40] |
|
Wie moet mij nu weer van de Helling lijst afhalen? Sjonge, jonge, jonge an evil incarnation of DEATH! |
|
Oh oh, het is wat met die lijstjes |
|
quote:Sja, dat krijg je als je een oude lijst gaat quoten... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Met de suffe klotedag die mij te wachten staat is Satyricon vanavond toch wel een heel erg fijn vooruitzicht Tot die tijd pleeg ik een aanslag op de koffieautomaten. Verrassend triviaal |
|
Ja, het is ff de tijd uitzitten |
|
quote: |
|
quote: Ik heb zelf de meest recente lijst gequot an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Vanavond al!! Zin in! |
|
quote: We overleven het wel... Zucht.. nog 30 minuten voordat ik naar college moet fietsen... een simpel rekensommetje vertelt mij dat het waarschijnlijk nog lukt om 3 koppen koffie te drinken, en misschien om het dagblad van het noorden uit te lezen Verrassend triviaal |
|
21 sept: De Helling, Utrecht: - MMayooo - Buried_Alive - Onweerwolf - Ohneschwanz - Marc Beëlzebub Judas - Zillah - Aphrodite - Rajackar - Regeer - Metoalkerel - DecomposingBitch - Grimnir - MasterBlaster - Judge M. - Oni - FRNK - Verlepte Theedoek - No Gay Black Metal - Earik Mortem - QWERTY - MischiefMira - MrUgly 22 sept: Baroeg, R'dam - MetalJan - Regeer (waarschijnlijk) 23 sept: Melkweg, A'dam - Zillah - spectre - ZelThoR Ziet er gezellig uit, tot vanavond allemaal MrUgly is jarig dus iedereen mag hem zoenen vanavond! Pass it on!! Bla |
|
21 sept: De Helling, Utrecht: - MMayooo - Buried_Alive - Onweerwolf - Ohneschwanz - Marc Beëlzebub Judas - Zillah - Aphrodite - Rajackar - Regeer - Metoalkerel - DecomposingBitch - Grimnir - MasterBlaster - Judge M. - Oni - FRNK - Verlepte Theedoek - No Gay Black Metal - Earik Mortem - QWERTY - MischiefMira - MrUgly 22 sept: Baroeg, R'dam - MetalJan - Regeer (waarschijnlijk) 23 sept: Melkweg, A'dam - Zillah - spectre - ZelThoR 24 sept: Hof ter Lo, A'pen - Snoodaerdt Niet echt veel Belgen zinnens om Satyricon en KoK te gaan kijken voorlopig precies Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote:hmm, klinkt niet echt aanlokkelijk Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Zeg ik dat dat raar is? Als het voor mij wat dichterbij was ging ik waarschijnlijk ook vaker. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Niet waar want ik ben ook van de lijst verdwenen! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Nogmaals: 21 sept: De Helling, Utrecht: - MMayooo - Buried_Alive - Onweerwolf - Ohneschwanz - Marc Beëlzebub Judas - Zillah - Aphrodite - Rajackar - Regeer - Metoalkerel - DecomposingBitch - Grimnir - MasterBlaster - Judge M. - Oni - FRNK - Verlepte Theedoek - No Gay Black Metal - Earik Mortem - QWERTY - MischiefMira - MrUgly 22 sept: Baroeg, R'dam - MetalJan - Regeer (waarschijnlijk) - JuronymouS 23 sept: Melkweg, A'dam - Zillah - spectre - ZelThoR 24 sept: Hof ter Lo, A'pen - Snoodaerdt Op je knie en pijp voor genade! |
|
Nou vooruit... 21 sept: De Helling, Utrecht: - MMayooo - Buried_Alive - Onweerwolf - Ohneschwanz - Marc Beëlzebub Judas - Zillah - Aphrodite - Rajackar - Regeer - Metoalkerel - DecomposingBitch - Grimnir - MasterBlaster - Judge M. - Oni - FRNK - Verlepte Theedoek - No Gay Black Metal - Earik Mortem - QWERTY - MischiefMira - MrUgly - NecRobert 22 sept: Baroeg, R'dam - MetalJan - Regeer (waarschijnlijk) - JuronymouS 23 sept: Melkweg, A'dam - Zillah - spectre - ZelThoR 24 sept: Hof ter Lo, A'pen - Snoodaerdt Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: quote: Geloof me, het valt best mee! Bla |
|
21 sept: De Helling, Utrecht: - MMayooo - Buried_Alive - Onweerwolf - Ohneschwanz - Marc Beëlzebub Judas - Zillah - Aphrodite - Rajackar - Regeer - Metoalkerel - DecomposingBitch - Grimnir - MasterBlaster - Judge M. - Oni - FRNK - Verlepte Theedoek - No Gay Black Metal - Earik Mortem - QWERTY - MischiefMira - MrUgly - NecRobert - Moordlustige Hamster 22 sept: Baroeg, R'dam - MetalJan - Regeer (waarschijnlijk) - JuronymouS 23 sept: Melkweg, A'dam - Zillah - spectre - ZelThoR 24 sept: Hof ter Lo, A'pen - Snoodaerdt [/quote] [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 21-09-2006 15:04] |
|
quote:Z'n 'uglyness' of z'n zoenkunsten Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
@moordlustige cavia: en bedankt he; weer van de lijst af. Nou geef ik het op. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: ik heb de laatste lijst gepakt, sorry. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |