|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Heya! Check myspace |
|
quote: Okè dan, Armada is GENIAAL! Luister die plaat en koop dat ticket! quote: Wel in Bergen wat erg mooi is. Maar nooit bij Hole In The Sky. quote: Thnx!! Geef me nog een dagje dan volgen de pics. Bert is ze nu aan het uitzoeken (een hele klus met 5 Gb vanaf 2 camera's) dan kan ik ze daarna gemakkelijk linken vanaf Metalshots. See you all in Tivoli! Bla |
|
quote:ik ben in staat hier te vragen of ze me een mp3tje willen sturen, maar ik zal het overwegen heb jij geld teveel ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 26-07-2006 22:34] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Whahaha ik dacht dat je lui was? En wel tijd om mijn kalender van Myspace te rippen he!! Kijk anders even op de myspace van Keep Of kalessin, daar staan 3 nummers van Armada. Ik heb altijd geld teveel. Maar ik werk er hard voor dus voel me lekker niet schuldig Nee hoor, metal gaat gewoon voor! Ik leef maar 1 x. Bla |
|
een muisbeweging en -klik zijn snel gemaakt We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:Gaat je zeker bevallen...vooral de intieme, gezellige sfeer in Garage tijdens de eerste 2 dagen is goud waard. Nadeel is dat Garage eigenlijk wat te klein is en dus de vishal veel beter is als lokatie de laatste 2 dagen. s'Middags is trouwens tijdens het festival een 2-daagse metalquiz welke elk jaar erg leuk is Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Dat ja |
|
Ik wilde Vera nog mailen of we ze niet de woensdag ervoor in Groningen kunnen plannen. Maar het toerschema is al vol, ze hebben werkelijk 30 toerdagen achter elkaar zonder 1 vrije dag ertussen... Voor Obsidius dus 60 optredens in 30 dagen haha, rock on dude! Bla |
|
quote: Retourtje Trondheim was maar 200 pleuro Zenial |
|
retourje Bergen was 260 Euro... + hotel, + tickets... What the fuck, het is t waard! Bla |
|
quote: Zit toch niet te miepen man, die oude platen zijn 1000 keer unieker en onvervangbaarder dan het nieuwere werk In combinatie met nieuw werk zorgt dat live tenminste voor een afwisselend optreden zoals Satyricon dat kan |
|
Smaken verschillen nu eenmaal, ik postte het enkel als tegenprestatie van het "gemiep" op alleen maar oude nummers. Vandaar. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ongefundeerde rebellie The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Kaartjes zijn binnen! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hotels zijn gay en overrated Zenial |
|
Gereserveerd voor in de Baroeg! |
|
FRNK, naar welke pot ga jij? Misschien dat we kennen carpoolen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Utrecht. Jij ook? M'n vriendin woont in Zeist dus ik denk dat dat carpoolen dan niet handig is hehe. Thanks voor't evt. aanbod iig |
|
Zo oud en dan nog niet getrouwd schande! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Kan ik haar ook niet aan doen eigenlijk |
|
Leukheid! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Ik ben er waarschijnlijk in utrecht bij! Ben benieuwd.. quote: Chaos is onzichtbare orde! |
|
Oeeeh ik wil naar Utrecht toeeee Satyricon [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-08-2006 21:26] |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |