|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Kaarten zijn besteld Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
is het nog niet uitverkocht dan? had ik toch wel verwacht... |
|
Kaarten binnen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Een paar weken terug in Bergen... Bla |
|
Godver! Zin in! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Me2 |
|
He bah mannen met make-up Maar ik heb nu net ook mijn kaartje voor de tivoli gehaald Zenial |
|
quote: Me3 |
|
Ik ook. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik ben d'r ook bijjjjjjjj Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Zeg Mayo, heb jij toevallig een logeerbedje voor MrUgly dan?? |
|
|
|
quote: MMayo woont in Zwolle, heeft wel een logeerbedje in Zwolle maar niet in Utrecht. MMayo gaat met ootoo terug naar huis. |
|
Vorige week een kaartje gehaald. Heb er zin aan! Verrassend triviaal |
|
quote: Gezellie On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Uhu Verrassend triviaal |
|
quote: Het was maar een grapje Mayo. MrUgly is dan jarig. Een Bob is voorradig. Dus dat wordt Bla |
|
quote: Is nie helemaal waar, heh, MMayo... We hadden in principe slaapplekken voor jou en Hell-1... |
|
iedereen gaat naar Utrecht potdikke, nou ja.. heb ik een rustige avond in A'dam Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Reken daar maar niet op Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ga naar Rotterdam, jaja. |
|
oja, hier wilde ik bij zijn We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Ja maar MMayo heeft echt een logeerbedje, die in Zwolle staat |
|
quote: Ja mijn eeuwige dank, maarre ik slaap indien kan in mijn eigen bedje |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |