|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Mooi staaltje van uitlokking. Ik pak de ijzeren staaf alvast Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
*geeft spectre een kwast en verf zodat hij van bovenop de kast het plafond kan witten* |
|
Wat was het gaaf gister. Stukje Insomnium gezien, ging wel. KoK, ken het niet, maar was goed. Maar eens wat van checken. Satyricon Wat een gaaf optreden, had inderdaad wel meer van RE bijgemogen, maar toch goed. |
|
, en nog eens GVD wat was dat vet zeg! Ik ging heen voor KOK maar Satyricon heeft me wel blij verrast live moet ik zeggen, ik kende er meer nrs van dan ik dacht hehe [Dit bericht is gewijzigd door Aphrodite op 22-09-2006 16:53] |
|
Insomnium kwam niet echt over, Keep of Kalessin was wel gaaf maar Satyricon was natuurlijk het hoogtepunt. Erg gaaf dat ze Mother North en Fuel for Hatred speelden, aldus een tevreden Ohneschwanz Verrassend triviaal |
|
Bij Insomnium hoorde je 1 gitaar. De rest werd zwaar overstemd. Gelukkig werd dit later ietsje beter. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: En als linkerdude soleerde hoorde je dat rechts over de boxen en vice versa Zenial |
|
Nou, ik ga niet meer vanavond. Net biertje teveel na aflkoop van de bedrijfsrtemabuilding,(na 10 bier ook nog gaan voetballen, strak plan ). Ben nu kapot, haha, ook al vanaf 5 uur op . Gelukkig heb ik ze al op Garspop gezien... |
|
Gave avond was dat! Keep of Kalessin vond ik niet zo goed uit de verf komen, deels door het geluid maar ook deels omdat ik het gewoon niet echt een goede live-band vond eigenlijk. Satyricon vind ik muzikaal niet heel boeiend meer, maar dit optreden was echt ontzettend goed! Duidelijk een professionele band met veel live-ervaring die een goed optreden kan neerzetten |
|
Heb helaas de avond moeten missen vanwege chronisch geldgebrek... Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: mischien moet deze aap zich een anus laten aanmeten... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: En jullie waren ook heel rustig met thuiskomen enzo.. Geen lichten aan :p Super concert. Blij dat ik morgen weer ga. KoK Had ik meer van verwacht. Ik las allemaal prijzende woorden over andere concerten. Vond het redelijk slap overkomen. Ze leken of moe te zijn of geen zin erin te hebben. Toch heb ik er van genoten. Satyricon vond ik super. Had gehoopt dat ik KoK beter zou vinden maar helaas dit concert niet. Korte speelduur van KoK, en niet eens de hits van het laatste album On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Tot morgenavond dan. |
|
Verbazingwekkend goed geluid in de baroeg! Ik heb genoten! Owja, en Insomnium is kut. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik heb alleen Satyricon gezien, gaaf. Jammer van die pit alleen, ik vind dat bij BM concerten nooit zo geslaagd. |
|
Hehe, ik ook niet. Wel vind ik het irritant als mensen gaan lopen zeiken als je even staat te headbangen. Jij had geen behoefte aan KoK? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Mjah, pitten bij black metal vind ik ook nogal gay.. Als ze stoer willen zijn of zichzelf echt uit willen leven dan hadden ze er een paar weken terug in moeten gaan bij backfire, dan waren het pas mannen Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Nee ik stond lekker buiten te bieren @ Kramy: Inderaad, bij Hardcore en dat soort concerten hoort het ook gewoon, dan doe ik ook wel mee. Bij BM vind ik het klote. |
|
Nee, dat vind ik echt kutbands niks aan. Een pit bij een goed deathmetal concert is niks mee. Zoals Suffocation laatst in de baroeg, was een heerlijke pit en gezellig! Heeft niks met stoer zijn te maken. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Om voort te borduren op het pitverhaal, dat was inderdaad knap irritant. Bij KoK waren die pubers nog erger, gelukkig werden ze bij Satyricon toch redelijk de kop ingedrukt. Maar goed... Insomnium stond goed hun best te doen op het podium, maar kon me niet echt overtuigen. Het geluid begon ook niet best, vooral de drums klonken niet best en stonden mijns inziens wat te hard. Pastte zoals eerder gemeld ook inderdaad niet echt bij de andere bands. KoK had helaas met wat geluisproblemen te kampen. Weer niet of het er nou aan lag dat de geluidsman lag te slapen of dat de microfoon uitstond, of dat ie defect was, maar het was knap waardeloos dat de eerste twee nummers bijna volledig zonder zang werden gebracht. Verder wel een erg gaaf optreden dat eigenlijk wat kort duurde, maar Obsidian Claw moest dan natuurlijk nog een keer het podium op met Satyricon, dus misschien logisch dat KoK iets korter speelde. Thebon heeft in ieder geval een erg gave strot! Duurde best lang in een snikhete Baroeg voordat Satyricon begon. Maar het was het wachten wel waard! Erg gaaf optreden waar ik erg van heb genoten. Minpuntje was dat de vocalen veel te zacht stonden (en zoals eerder genoemd, dat het zo snikheet was). Satyr babbelde er lekker op los en Frost roste flink op z'n potten en pannen en ook de overige (live)leden leken zich prima te vermaken. En wat kan die (aangenaam uitziende) toetseniste lekker headbangen! En om nogmaals te benadrukken, het was WARM!!! Denk dat zo'n beetje iedereen zijn of haar shirt kon uitknijpen. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Nou zal me straks weer benieuwen. Even boodschappen doen, en dan ga ik op weg. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hihi, het licht in de gang is inderdaad fel. Ben nog heel erg lomp omgevallen omdat ik in het donker het bed niet kon vinden Verrassend triviaal |
|
quote: Het bier heeft weer rijkelijk gevloeid? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Zometeen Amsterdam! Zin an! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |