![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben nog wat aan het regelen, maar wellicht ben ik hier ook bij aanwezig!!! ![]() ![]() |
|
Gezellie! Metalshots heeft ook nog geen foto's van het nieuwste kleffe stelletje gna gna. Bla ![]() |
|
Hahaha, ojee...moet dan wel mn camouflagepak aandoen, anders ben ik de lul denk ik ![]() En ja, slaapplek is 2 straten verderop ![]() ![]() |
|
heheh, Satiricon + Utrecht + Rajacker =..... Waarom twijfelt ze nog?? Bla ![]() |
|
Ja...werk *zucht* moet eigenlijk die dag werken, late dienst, maar die vrijdag ben ik vrij dus ik hoop dat ik die dienst met iemand kan ruilen... ![]() |
|
Succes d'r mee! Bla ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote: DOEN hehehe! Morgen zelf ook maar eens vrij regelen ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Wil iemand nog een kaartje van me overkopen? Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Ohhh jammer ja... ![]() Misschien wil Aphrodite hem wel overkopen ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Ik probeer het nogmaals bij Vader. Ze kunnen niet allemaal ineens weggaan... ![]() @ Aphrodite: kaartje kopen? ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Effenaar? Ja hup dan ga je met mij een Cadaveria mee ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Goed plan! ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Uhm ik weet van niets? Wat voor combiticket? Ik heb nog helemaal geen ticket :p On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Zie Vader topic ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Zo juist reserveringsmail naar Baroeg verstuurd, hoop dat het nog niet is uitverkocht. *keeps fingers crossed* Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Wellicht present in Utrecht ![]() |
|
nog 3 daagjes ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
Kaartjes worden ook geregeld ![]() Damn veel zin in! Alleen jammer dat ik vrijdag alleen de ochtend vrij kon krijgen. ![]() |
|
Eerste keer dat ik in Tivoli een concert ga bezoeken trouwens. Ik hoop dat ik het een beetje kan vinden daar...als iemand een bordeaux-rode VW Golf doelloos ziet rondrijden, wuif dan ff ok? ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: ![]() Die kun je beter bij de Jaarbeurs parkeren en dan een kwartiertje lopen. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:oh ok. Bij Tivoli zelf is geen parkeergelegenheid? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Precies! En met een beetje goede wil is het al bijna donderdag ![]() @necrobert. In de buurt kun je wel parkeren hoor. Genoeg gelegenheid op loop afstand. Maar zorg wel dat je naar de goede tivoli gaat ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |