![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Ben nog wat aan het regelen, maar wellicht ben ik hier ook bij aanwezig!!! |
|||||||||
|
Gezellie! Metalshots heeft ook nog geen foto's van het nieuwste kleffe stelletje gna gna. Bla |
|||||||||
|
Hahaha, ojee...moet dan wel mn camouflagepak aandoen, anders ben ik de lul denk ik En ja, slaapplek is 2 straten verderop |
|||||||||
|
heheh, Satiricon + Utrecht + Rajacker =..... Waarom twijfelt ze nog?? Bla |
|||||||||
|
Ja...werk *zucht* moet eigenlijk die dag werken, late dienst, maar die vrijdag ben ik vrij dus ik hoop dat ik die dienst met iemand kan ruilen... |
|||||||||
|
Succes d'r mee! Bla |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
quote: DOEN hehehe! Morgen zelf ook maar eens vrij regelen De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. |
|||||||||
|
Wil iemand nog een kaartje van me overkopen? Hatsjikidee! |
|||||||||
|
quote: Ohhh jammer ja... Misschien wil Aphrodite hem wel overkopen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|||||||||
|
quote: Ik probeer het nogmaals bij Vader. Ze kunnen niet allemaal ineens weggaan... @ Aphrodite: kaartje kopen? Hatsjikidee! |
|||||||||
|
quote: Effenaar? Ja hup dan ga je met mij een Cadaveria mee On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|||||||||
|
quote: Goed plan! Hatsjikidee! |
|||||||||
|
quote: Uhm ik weet van niets? Wat voor combiticket? Ik heb nog helemaal geen ticket :p On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|||||||||
|
quote: Zie Vader topic Hatsjikidee! |
|||||||||
|
Zo juist reserveringsmail naar Baroeg verstuurd, hoop dat het nog niet is uitverkocht. *keeps fingers crossed* Op je knie en pijp voor genade! |
|||||||||
|
Wellicht present in Utrecht |
|||||||||
|
nog 3 daagjes Verrassend triviaal |
|||||||||
|
Kaartjes worden ook geregeld Damn veel zin in! Alleen jammer dat ik vrijdag alleen de ochtend vrij kon krijgen. De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. |
|||||||||
|
Eerste keer dat ik in Tivoli een concert ga bezoeken trouwens. Ik hoop dat ik het een beetje kan vinden daar...als iemand een bordeaux-rode VW Golf doelloos ziet rondrijden, wuif dan ff ok? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|||||||||
|
quote: Die kun je beter bij de Jaarbeurs parkeren en dan een kwartiertje lopen. |
|||||||||
|
quote: |
|||||||||
|
quote:oh ok. Bij Tivoli zelf is geen parkeergelegenheid? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|||||||||
|
quote: Precies! En met een beetje goede wil is het al bijna donderdag @necrobert. In de buurt kun je wel parkeren hoor. Genoeg gelegenheid op loop afstand. Maar zorg wel dat je naar de goede tivoli gaat De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. |
|||||||||
| Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
| Index / Concerten |