|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben nog wat aan het regelen, maar wellicht ben ik hier ook bij aanwezig!!! |
|
Gezellie! Metalshots heeft ook nog geen foto's van het nieuwste kleffe stelletje gna gna. Bla |
|
Hahaha, ojee...moet dan wel mn camouflagepak aandoen, anders ben ik de lul denk ik En ja, slaapplek is 2 straten verderop |
|
heheh, Satiricon + Utrecht + Rajacker =..... Waarom twijfelt ze nog?? Bla |
|
Ja...werk *zucht* moet eigenlijk die dag werken, late dienst, maar die vrijdag ben ik vrij dus ik hoop dat ik die dienst met iemand kan ruilen... |
|
Succes d'r mee! Bla |
|
Ik ga mn best iig doen, gaan we daar ff een pilske pakken (voor mij een mixje hihi) |
|
quote: DOEN hehehe! Morgen zelf ook maar eens vrij regelen |
|
Ik ga hier waarschijnlijk toch niet bij zijn. Eén of ander afscheid van mijn werk is verplaatst van deze week donderdag naar volgende week donderdag en ik kan het niet maken om er niet bij te zijn. Als het nou nog in Utrecht was geweest...maar nee, in fucking Den Bosch of all places... Wil iemand nog een kaartje van me overkopen? Hatsjikidee! |
|
quote: Ohhh jammer ja... Misschien wil Aphrodite hem wel overkopen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik probeer het nogmaals bij Vader. Ze kunnen niet allemaal ineens weggaan... @ Aphrodite: kaartje kopen? Hatsjikidee! |
|
quote: Effenaar? Ja hup dan ga je met mij een Cadaveria mee On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Goed plan! Hebben jullie zo'n combiticket (met ook Exodus) of alleen Vader? Hatsjikidee! |
|
quote: Uhm ik weet van niets? Wat voor combiticket? Ik heb nog helemaal geen ticket :p On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Zie Vader topic Hatsjikidee! |
|
Zo juist reserveringsmail naar Baroeg verstuurd, hoop dat het nog niet is uitverkocht. *keeps fingers crossed* Op je knie en pijp voor genade! |
|
Wellicht present in Utrecht |
|
nog 3 daagjes Verrassend triviaal |
|
Kaartjes worden ook geregeld Damn veel zin in! Alleen jammer dat ik vrijdag alleen de ochtend vrij kon krijgen. |
|
Eerste keer dat ik in Tivoli een concert ga bezoeken trouwens. Ik hoop dat ik het een beetje kan vinden daar...als iemand een bordeaux-rode VW Golf doelloos ziet rondrijden, wuif dan ff ok? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Die kun je beter bij de Jaarbeurs parkeren en dan een kwartiertje lopen. |
|
quote:Super! En ja, wel jammer dat je alleen 's ochtends vrij hebt, maar het is iig iets gelukkig! |
|
quote:oh ok. Bij Tivoli zelf is geen parkeergelegenheid? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Precies! En met een beetje goede wil is het al bijna donderdag @necrobert. In de buurt kun je wel parkeren hoor. Genoeg gelegenheid op loop afstand. Maar zorg wel dat je naar de goede tivoli gaat |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |