IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Satyricon, Keep of Kalessin, Tivoli de Helling Utrecht, 21-09-2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 24-09-2006 14:18 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Jiehaa... straks nog heen in Antwerpen!!

Member of the iso-betawuste crew!!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-09-2006 14:42 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2006 13:59 schreef Mutilator het volgende:
Zakelijk menneke dus; ik vind het een té commerciële instelling.

Waarom had Insomnium dan wel goed geluid? In de Melkweg, althans.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

spectre
Usericon van spectre
Posted 24-09-2006 14:54 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Oude discussie weer, geen aandacht aan besteden

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-09-2006 15:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

spectre, de inspiratieloze BPM-er, deelt een opdracht uit.

quote:
Op 24 september 2006 14:42 schreef ZelThoR het volgende:
Waarom had Insomnium dan wel goed geluid? In de Melkweg, althans.

Het gaat om de band vlák voor de hoofdact; berucht voorbeeld was Amorphis tijdens het Tales from the thousand lakes album, die ook voor Benediction speelden waarvan het geluid té erg was, en bij Benediction opeens weer klasse; een verschil van dag en nacht wat geen toeval meer kan zijn. Het is een oude truc om te voorkomen dat de support act de hoofdact eruit kan spelen, omdat die op het moment een sterker album uit hebben wat beter verkoopt.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-09-2006 15:12]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 24-09-2006 15:23 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2006 14:54 schreef spectre het volgende:
Oude discussie weer, geen aandacht aan besteden

Huh

Zolang er een aanleiding is om welke discussie dan ook te voeren bestaan er geen oude discussies. Satyricon is gewoon een geoliede marketingmachine waarbij geen enkel middel geschuwd wordt. En dan die achterlijke flyers die werden uitgedeeld?

headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits

spectre
Usericon van spectre
Posted 24-09-2006 15:26 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Lol, maargoed

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-09-2006 15:38 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2006 15:23 schreef Naturens Galleri het volgende:
Huh

Zolang er een aanleiding is om welke discussie dan ook te voeren bestaan er geen oude discussies. Satyricon is gewoon een geoliede marketingmachine waarbij geen enkel middel geschuwd wordt. En dan die achterlijke flyers die werden uitgedeeld?

Wat is er zo achterlijk aan promotie materiaal?
Bovendien, hoe weet jij zo zeker dat Satyr de boel moedwillig ging verkloten. Omdat je dat denkt of omdat je dat zeker weet?

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 24-09-2006 18:04 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2006 12:24 schreef Aquila Chrysaetos het volgende:
Wie speelt er tegenwoordig gitaar in Satyricon?

Obsidius C. (In zowel Satyricon als Keep Of Kalessin!)

spectre
Usericon van spectre
Posted 24-09-2006 18:13 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2006 15:38 schreef MMayo het volgende:
Hoe weet jij zo zeker dat Satyr de boel moedwillig ging verkloten. Omdat je dat denkt of omdat je dat zeker weet?
De wens is de Vader van de gedachte

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 24-09-2006 18:13]

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 24-09-2006 18:26 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ik geloof niet in moedwillig verkloten. Ze zijn maanden samen op toer! Obsidius C. speelt in beide bands! Bovendien heb ik ze ook net samen in Bergen gezien en daar was het geluid bij KoK perfect.

Bla

Naturens Galleri
Posted 24-09-2006 19:03 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2006 15:38 schreef MMayo het volgende:
Wat is er zo achterlijk aan promotie materiaal?
Bovendien, hoe weet jij zo zeker dat Satyr de boel moedwillig ging verkloten. Omdat je dat denkt of omdat je dat zeker weet?

Er wordt nergens gesuggereerd dat er optredens met opzet verkloot worden, het is echter een feit dat de hoofdact (en dan hebben we het niet over acts op Occultfest) niet overschaduwd mag worden door de supportbands (Dat wil Roadrunner namelijk niet, kan verkoop schaden, minder exposure etc.) Ik vind het belachelijk dat de opbouw van Satyricon minstens even lang duurt als speeltijd van de andere twee bands.

Enfin, de platenbonzen zijn blij met naïeve figuren..

spectre
Usericon van spectre
Posted 24-09-2006 19:07 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Wat een hoop gelul. Satyricon is de hoofdact, klaar. KoK krijgt die zaal niet vol hoor, ookal is het een gave band. Je kan ook Satyricon prijzen dat ze niet een Roadrunner band mee nemen, heb je daar al eens aan gedacht?

Naturens Galleri
Posted 24-09-2006 19:12 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2006 19:07 schreef spectre het volgende:
Wat een hoop gelul. Satyricon is de hoofdact, klaar. KoK krijgt die zaal niet vol hoor, ookal is het een gave band. Je kan ook Satyricon prijzen dat ze niet een Roadrunner band mee nemen, heb je daar al eens aan gedacht?

Eerder dit jaar had KoK een tour gepland staan samen met Carpathian Forest, Kok heeft die tour moeten afbreken vanwege verplichtingen van Obsidian C aan Satyricon. Die deal lijkt me duidelijk.

spectre
Usericon van spectre
Posted 24-09-2006 19:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Wat bedoel je daarmee?

Naturens Galleri
Posted 24-09-2006 19:21 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2006 19:17 schreef spectre het volgende:
Wat bedoel je daarmee?

[kleutermodus] Obsidian doet wat voor Satyricon en...daartegenover staat dat ze ook iets terug doen voor hem.

spectre
Usericon van spectre
Posted 24-09-2006 19:34 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Heb je dat gezien in je glazen bol?

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 24-09-2006 19:40 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2006 11:51 schreef Mutilator het volgende:
Wat voor 'grip' doet Lies dan
ah nu zie ik het... ik probeer met die waaier ollie's haar omhoog te waaien hehehe. ziet er wel dubieus uit

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 24-09-2006 19:43 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2006 19:12 schreef Naturens Galleri het volgende:
Eerder dit jaar had KoK een tour gepland staan samen met Carpathian Forest, Kok heeft die tour moeten afbreken vanwege verplichtingen van Obsidian C aan Satyricon. Die deal lijkt me duidelijk.

Dan ligt dat toch eerder aan Obsidian C dan aan Satyricon lijkt me. Je bent niet verplicht om in beide bands te spelen, dat is een keuze. Het is maar net waar je zelf de prioriteiten legt.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-09-2006 22:25 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2006 15:09 schreef Mutilator het volgende:
spectre, de inspiratieloze BPM-er, deelt een opdracht uit.

Het gaat om de band vlák voor de hoofdact; berucht voorbeeld was Amorphis tijdens het Tales from the thousand lakes album, die ook voor Benediction speelden waarvan het geluid té erg was, en bij Benediction opeens weer klasse; een verschil van dag en nacht wat geen toeval meer kan zijn. Het is een oude truc om te voorkomen dat de support act de hoofdact eruit kan spelen, omdat die op het moment een sterker album uit hebben wat beter verkoopt.

Op zich vind ik dat er wel wat te zeggen is voor je theorie, maar het lijkt me sterk in het geval van deze 2 bands. Gezien de sterke verweving die ze hebben. En als het echt zo is, moet die Obisidian C dat donders goed doorhebben, en zou hij er allang mee gekapt zijn. Of niet, maar dan is hij degene met de zakelijke instelling.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-09-2006 22:40 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Omdat Satyricon, zoals Naturens Galleri al opmerkte, een geoliede marketingmachine is, wil dat natuurlijk nog niet uitsluiten dat KOK dat niet zou -willen- zijn.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-09-2006 22:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2006 16:58 schreef M. het volgende:
lol

Ahahaha net mijn kop nog achter Ollie..

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-09-2006 22:47 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2006 22:40 schreef Mutilator het volgende:
Omdat Satyricon, zoals Naturens Galleri al opmerkte, een geoliede marketingmachine is, wil dat natuurlijk nog niet uitsluiten dat KOK dat niet zou -willen- zijn.

Ja, ik begrijp de 'omdat' op zich wel, maar nogmaals; het lijkt me onwaarschijnlijk wegens de zeer sterke verweving van die 2 bands.

Tot iemand met bewijs komt is deze discuccie erg zinloos

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-09-2006 22:48 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2006 19:03 schreef Naturens Galleri het volgende:
Er wordt nergens gesuggereerd dat er optredens met opzet verkloot worden, het is echter een feit dat de hoofdact (en dan hebben we het niet over acts op Occultfest) niet overschaduwd mag worden door de supportbands (Dat wil Roadrunner namelijk niet, kan verkoop schaden, minder exposure etc.) Ik vind het belachelijk dat de opbouw van Satyricon minstens even lang duurt als speeltijd van de andere twee bands.

Enfin, de platenbonzen zijn blij met naïeve figuren..

Jij spreekt een vermoeden uit die daar naar wijst, ik vraag je hoe je dat voor jezelf zo kunt denken. Wat Occultfest hierbij te maken heeft is mij een raadsel. En vertel, wat is je relatie met Roadrunner? Is het wel zeker dat Roadrunner of Satyricon de speeltijd bepaalde of waren het de zalen. Je kunt wel blijven speculeren, maar een discussie zonder feiten brengt je niet ver.. en met een grote smoel kom je er ook niet.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-09-2006 22:49]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-09-2006 22:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2006 22:47 schreef ZelThoR het volgende:
maar nogmaals; het lijkt me onwaarschijnlijk wegens de zeer sterke verweving van die 2 bands.

Tot iemand met bewijs komt is deze discuccie erg zinloos

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 24-09-2006 22:52 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 24 september 2006 15:09 schreef Mutilator het volgende:
berucht voorbeeld was Amorphis tijdens het Tales from the thousand lakes album, die ook voor Benediction speelden waarvan het geluid té erg was, en bij Benediction opeens weer klasse; een verschil van dag en nacht wat geen toeval meer kan zijn.

quote:
Op 17 november 2002 21:00 schreef webblaster wim het volgende:
een band die ik al een tijd niet meer volg, wat een eikels zijn dat, zeg. en arrogant , bleh. we hebben wel eens opgetreden met ze in de baroeg, jaar of 6 geleje.

En we hadden toen echt een slecht geluid, ja.

Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com