|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
hmpf. Maar wat vroeger weg dus... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Het is toch in de Helling? Dat is toch andere locatie dan in het centrum? |
|
quote:wtf? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Jij beschrijft dus perfect de verkeerde tivoli Het is in de helling. Dat is een locatie buiten het centrum met genoeg parkeer plaatsten in de buurt. |
|
quote:Verrek, nu je het zegt! Zou ik zomaar naar de Oude Gracht gelopen zijn Necrobert: vergeet wat ik gezegd heb |
|
ah kijk, maar goed dat ik dit even aankaart dus Wat is het adres van de Helling? Heb een navigatiesysteempie in de auto, dus als het buiten het centrum is rij ik er zo heen edit: Ach ik kijk wel ff op de site. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 18-09-2006 11:55] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Is dit al uitverkocht? Ohw fuck is nu vrijdag al. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 18-09-2006 11:57] |
|
Ik hoop het niet want mijn kaartjes worden vandaag gehaald. |
|
quote:Helling 7 dus Maar goed, ik heb nu dus echt werkelijk geen idee waar dit zit. Is het loopbaar vanaf het station? Ik zag al dat ik na afloop minimaal 3 kilometer moet lopen voor een eventuele overnachting.. Dammit |
|
Vanaf het station is het wel een goed eind lopen. Nog een stuk verder dan de boothill zeg maar. Maar er gaan ook bussen. |
|
Thanks @ Raj. Dat ga ik eens uitzoeken quote:Jij bedoelt Baroeg neem ik aan? Bij deze voor jou: Hello all, Next friday we'll have Satyricon (N black metal) + Keep Of Kalessin (N black metal) + Insomnium (FI melodic death) at Baroeg. I wanted to let you know that if you are planning to come to see these bands and you don't have your ticket reserved yet you'd better do it fast as we have only a very few tickets left. Also be sure to visit the bands' MySpace profiles: - Satyricon: http://www.myspace.com/satyricon - Keep Of Kalessin: http://www.myspace.com/11460769- Insomnium: http://www.myspace.com/insomniumband For more information you can always visit our websites at: - www.baroeg.nl - www.myspace.com/baroeg - http://www.baroeg.argantonis.nl/ (forum!) See you all next friday! Baroeg |
|
Dat is VRNKT. Maar als ik ga ga ik voor Utrecht. Site eens checken dan. |
|
Aha: Vanaf het station 5 minuten met de bus (lijn 8 richting Lunetten en uitstappen aan het Tolsteegplantsoen). Terug 20 minuten met de bus incl. 1 overstap. Nice |
|
quote: Lijn 8 idd gaat er heen, en lijn 6die van het centraal van dezelfde halte vertrekt ook. ALs je de Autogarage, en politie ziet, moet je op de knop drukken... Dan ben je er. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Bus is enkel voor de terugreis. Ik word erheen gereden als het allemaal goed is |
|
quote: Er gaat geen bus terug vanuit de Hellllllllll(ing). You are doomed.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Die bus moet terugrijden |
|
Heb gereserveerd bij Baroeg gister, hoop dat er nog kaarten zijn... |
|
Ik zie wel dat er een bus om 0.04 naar station rijdt, lijn 8. Nu maar hopen dat het om 0.00 al afgelopen is, heb geen zin om weer halve concert te missen van Satyricon als in Oss destijds. |
|
quote: Zo niet mail me ff. ik heb er een resevering staan... Gebruik ik niet waarschijnlijk. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Tot hoe lang na opening is het mogelijk de reservering op te halen? Las dat de zaal @ 19:00 open is, maar ik ben ivm werk wat later. |
|
Hoe laat begint de eerste band eigenlijk? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Tjonge, wat heb ik hier zin in intussen, me eerst laten vollopen op borrel bij het werk, naar huis fietsen, ff wat eten, 100 m. lopen naar de Helling waar het vollopen gecontinueerd wordt en om elf uur kats lazarus m'n bed in donderen Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Zin heb ik ook zat!! Alleen volgende morgen komt natuurlijk weer niemand in me buurt omdat ik stink enzo.. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |