quote:
Op 23 september 2006 15:38 schreef JuronymouS het volgende:
Om voort te borduren op het pitverhaal, dat was inderdaad knap irritant. Bij KoK waren die pubers nog erger, gelukkig werden ze bij Satyricon toch redelijk de kop ingedrukt.
Maar goed...
Insomnium stond goed hun best te doen op het podium, maar kon me niet echt overtuigen. Het geluid begon ook niet best, vooral de drums klonken niet best en stonden mijns inziens wat te hard. Pastte zoals eerder gemeld ook inderdaad niet echt bij de andere bands.
KoK had helaas met wat geluisproblemen te kampen. Weer niet of het er nou aan lag dat de geluidsman lag te slapen of dat de microfoon uitstond, of dat ie defect was, maar het was knap waardeloos dat de eerste twee nummers bijna volledig zonder zang werden gebracht. Verder wel een erg gaaf optreden dat eigenlijk wat kort duurde, maar Obsidian Claw moest dan natuurlijk nog een keer het podium op met Satyricon, dus misschien logisch dat KoK iets korter speelde. Thebon heeft in ieder geval een erg gave strot!
Duurde best lang in een snikhete Baroeg voordat Satyricon begon. Maar het was het wachten wel waard! Erg gaaf optreden waar ik erg van heb genoten. Minpuntje was dat de vocalen veel te zacht stonden (en zoals eerder genoemd, dat het zo snikheet was). Satyr babbelde er lekker op los en Frost roste flink op z'n potten en pannen en ook de overige (live)leden leken zich prima te vermaken. En wat kan die (aangenaam uitziende) toetseniste lekker headbangen!
En om nogmaals te benadrukken, het was WARM!!! Denk dat zo'n beetje iedereen zijn of haar shirt kon uitknijpen.
Hmmz, het geluid was bij alle bands de eerste 2 nummers inderdaad niet probleemloos, maar daarna vond ik dat ze het (zeker voor baroeg begrippen) erg goed herstelden. Heb me bij geen van de 3 bands aan het geluid lopen ergeren in ieder geval.
Hoogtepunt van de avond was trouwens toch wel de drumhumor van die dude van KoK hehe, hij wisselde bij een rustig stukje zijn linker en rechterhand bij iedere maat af terwijl dit voor het geluid verder totaal geen nut had
Zag er echt belachelijk uit, maar grappig was het zeker!