|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:sure... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Wordt weer allemaal niets dus met dat voorstellen Wel even doen hoor... Is leuk. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Volgens mij hoop je dat je ons ervan kan overtuigen dat mods ook mensen zijn, zodat we wat minder gaan zeuren... [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 21-09-2006 13:12] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hey waarom denk je dat ik anders zoveel users ken Nee ik ben best aardig. Ik doe niets, tenminste niets bewust. Ik sla niet enzo... Dus valt allemaal reuze mee. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Gaat nogal lastig als ik alles van je ken behalve je gezicht Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: We zullen zien Ik weet je iig wel te herkennen als specje het niet lukt Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Je gaat me echt wel herkennen. Ik heb sinds vandaag heel erg rood haar. Best lang. Er lopen er vast niet veel van rond zaterdag. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
hehe Zillah, hij denkt vast dat je blond bent! [edit] Zillah was me al voor.....[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 21-09-2006 13:21] Bla |
|
quote:Foto! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Misschien dat die binnenkort komt. Maar laten we maar weer echt ontopic gaan.. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Misschien maakt Metalshots die vanavond wel... Bla |
|
quote: Oh, damn *gaat douchen en scheren* www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Afro?!?!?! Is er iets dat ik moet weten |
|
quote:Ojee...toch maar camouflagepak weer aan.... |
|
quote: Hou jij je hoofd maar in de wolken. Ze doen het vast niet met elkaar Bla |
|
quote: Dat is niet wat ik bedoelde. Meer of ze iets met dr haar had gedaan |
|
Al is dat andere ook wel een prettige gedachte Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Camera standby. Of mee gaan doen? Bla |
|
Toch typisch waar gesprekken met spectre toch telkens op uitkomen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Yep. Het ligt zeker niet aan mij. Bla |
|
Hehehe. Uhuh. En je hebt paprika, komkommer en magnolia op je dakterras. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Nee, ik ben helaas niet lesbisch Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gaat het "theekransje" ook nog Satyricon kijken? don't mistake lack of talent for genius |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |