|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Hou hem in de broek Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Uhm, ik ben al bloot, wat nu? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Zoiets (niet in volgorde): Now Diabolical: The Pentagram Burns Now, Diabolical K.I.N.G. Delerium Volcano: Repined Bastard Nation Fuel For Hatred Possessed Rebel Extravaganza: A Moment of Clarity Nemesis Divina: Du Som Hater Gud Mother North (uiteindelijk toch nog...) Shadowthrone: Dominions of Satyricon Dark Medieval Times: Walk the Path of Sorrow Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
spectre sees all Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
En waar was dat keyboard-mens toen de pianoriedels van Du Som Hater Gud ingezet moesten worden?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Damn, waarom nou net die track van Rebel, hopelijk morgen een andere setlist met Filthgrinder Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ook de drie minste nummers van Volcano hebben ze gespeeld imo. Geef mij maar With Ravenous Hunger of Mental Mercury! Gelukkig kwamen ze terug met Walk the Path of Sorrow en als laatste Mother North. Dat maakte een hoop goed! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ze mogen sowieso wel wat meer nummers van RE spelen. Nadeel van Filthgrinder erbij is wel dat je dan veel van soortgelijke nummers hebt, Possessed, Fuel for Hatred en Repined Bastard Nation. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Kan ik alvast rustig naar de auto lopen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Neeee, niet dit gezeik weer... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Je moet die plaat hebben meegemaakt om hem te waarderen jonguh! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik heb hem meegemaakt, ja! Laatst, toen ik hem luisterde! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Du som Hater gud is wel tof trouwens, evenals de rest van de setlist dus ik ga me wel vermaken. Speelde KoK nog werk van Reclaim? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Godver dat word heerschen vanavond. Spectre ook aanwezig in Baroeg? |
|
De Baroeg is me iets te kutgeluid voor dit, ik pak de Melkweg zaterdag. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
o. |
|
En ik wil het risico niet lopen dat mental me finaal in mekaar beukt dus Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ach ja, ook de oude nummers worden waarschijnlijk wat moderner gespeeld, dus het komt sowieso dikke prima! Waarschijnlijk Come Damnation wel. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Dan ga ik los Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Oh zekers, dikke heersch. Denk dat die Thebon zich daar ook prima uit redt. Het lijkt me waarschijnlijk, bedoelde ik, he. Voordat ik het straks weer gedaan heb Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Yep! Come Damnation werd gespeeld. Vooral die bezwerende riff halverwege het nummer is geniaal! Live kwam het in Utrecht iets minder uit de verf trouwens. Ook speelde KoK trouwens As Mist Lay Silent Beneath, een van de hoogtepunten van Agnen!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Hehe ik was ook laat op mijn werk vandaag. Gelukkig niet mijn eerste werkdag en mijn opslag heb ik al gekregen, dus hoef ik mijn best niet meer te doen Was erg gezellig trouwens! Zenial |
|
quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |