|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Za Sep. 23 - NL - Amsterdam - Melkweg als ik niet op vakantie ben. |
|
Maargoed, wiens fout is dat dan volgens jou? En de Vera haalde ik aan als voorbeeld [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-07-2006 19:43] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Helemaal gelijk in. Deze discussie komt wel vaker voor niet? Echt ik kom overal in Nederland. En zie regelmatig Noordelingen door heel het land. Ik denk dat ik wel eens 2 keer de tour mee wil pikken On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Helemaal gelijk in in. Eindelijk iemand die WEL weet hoe het in mekaar steekt. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Allemaal harstikke leuk en aardig, maar dat doet NIETS af aan het feit dat deze zalen allemaal gewoon TE dicht bij elkaar zitten... [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 23-07-2006 15:33] |
|
boeiend, boeiend....gezeik altyd ook weer. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Wat heeft het voor zin om hierover te klagen? Ben blij dat er wat te doen is! Ze hadden ook kunnen kiezen om maar 1 Nederlands optreden te doen, nu zijn het er 3. Mooi toch!!! Dat gezeik ook altijd.....voor sommigen is het nooit goed [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 23-07-2006 16:07] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Internationale metalbands in Utrecht...da's lang geleden... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hoezo blij dat er wat te doen is??? Er is ZAT te doen! Bovendien... als er 3 in het noorden waren geweest, was er exact hetzelfde gezeur geweest en was JIJ waarschijnlijk degene die het hardst zou zeuren! [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 23-07-2006 17:08] |
|
quote:Ik zeur niet, ik reis heel Europa door om bands te zien dus wat boeit mij die 2 uurtjes rijden naar het noorden van Nederland!!! Ongefundeerde uitspraken doen gaat je blijkbaar goed af dus! Je hebt gelijk, er is ZAT te doen in Nederland maar als goede bands op tour zijn heb je toch liever 3 dan 1 mogelijkheid om ze te gaan zien!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Pfff zinloze discussies ook. Spreek gewoon ergens af en ga elkaar dan in elkaar meppen. Degene die het langst staat heeft gelijk. Is ook nog een vermakelijker voor toeschouwers Zenial |
|
quote:Nogmaals, het was een voorbeeld Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Precies Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dit is een FORUM en daar worden alleen maar ongefundeerde uitspraken gedaan. Waarom zou ik dan iets anders doen? Niemand kent elkaar (op enkelen na dan). Op zich is dit dus idd ook een zinloze discussie. Maar het blijft gewoon een feit dat het raar is dat ze deze shows niet iets meer verspreid hadden over het land. Voor mij persoonlijk maakt het niets uit. Ik ga ook heel Europa door om bands te zien, dus een stukje reizen maakt me niet uit. Ga waarschijnlijk ook wel 3 keer heen. |
|
quote:Het gaat een tourpromoter er helemaal niet om om data verspreid te hebben over het land....hen gaat het er om dat shows verkocht worden. Al verkopen ze 3 shows in dezelfde zaal op 3 achtereenvolgende dagen dan boeit het hen nog niet. Zolang er maar shows geboekt zijn en dus geld in het laatje komt....geld is geld, ongeacht de plaats/zaal die betaald. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: quote: Als het om minder verkopende bands zou gaan zou de promotor zichzelf in de vingers snijden, dat klopt. De enige die zich achter de oren moeten krabben zijn de zalen die dit niet boeken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Godver zin in, Satyricon heerscht. |
|
Net als KoK. Obsidian C krijgt het druk hehe, alhoewel.. met Satyricon kan ie rustig spelen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gaat u ook naar Utrecht? Denk dat ik Rotterdam ook meepik als de financien meezitten. |
|
Misschien, maar ik zag dat Amsterdoom in het weekend was dus dat komt me beter uit, aan de andere kant is Utreg weer dichter bij. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik heb het ook niet per se over JOUW voorbeeld maar over het gezeik dat als er een concert ergens in het noorden komt en nergens anders in het land, dat mensen zogenaamd zo ver moeten reizen. En dat er nu 3 concerten in het midden/zuiden van het land komen, en niet in het noorden. Maar dat we als noordelingen er toch weer voor gaan reizen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ow kut, het is een donderdag ja. Nouja even vrij regelen dan maar, hehe. Voor mij zijn alledrie de locaties goed te doen. |
|
Ik denk er nog ffkes over [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 23-07-2006 20:05] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Voor Utrecht nog geen kaart gehaald, wel gereserveerd voor Baroeg. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |