|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoei zin in.. donderdag al |
|
quote:Nu vind ik Mutilator een bijzonder sympathieke kerel maar ik heb een beter alternatief |
|
Zondag Baroeg gemaild voor een reservering, tot op heden nog niets gehoord, begin um nu toch wel te knijpen.... Op je knie en pijp voor genade! |
|
Woei! Overmorgen! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Heb op t laatst nog iets op mn werk weten te regelen, dusch aanwezig!!!! |
|
quote: |
|
quote: Bedankt voor de tip, maar ik begrijp dat dat een enkele reservering is? Ik ga met iemand anders, dus dat komt dan iets minder mooi uit. Ik laat het je nog weten, bedankt! |
|
quote: Als je morgen nog geen reactie hebt, post het dan a.u.b. even hier! |
|
|
quote: Krijgen we dan weer de hele avond van dat kleffe gedoe? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Tot op heden nog niets, maar het is nog vroeg vandaag. Ik zal vanmiddag nog eens kijken en anders zet ik het hier neer, zou mooi zijn als jij dan iets voor me kan regelen! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote:Daar heb je best kans van Misschien ook niet want dat is natuurlijk niet grimm evil ende metal [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 20-09-2006 9:08] |
|
Kan je bij de baroeg ook aan de deur gewoon kaartjes halen, of doen ze niet aan voorverkoop? En valt er nog iets te reserveren of is het al totaal uitverkocht? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Net me verstandskiezen laten trekken, nu zeggen ze dat ik 3 dagen niet mag drinken en roken. Maar morgen is... Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
YES!!!!!!! Ben d'r bij vrijdag! quote: Op je knie en pijp voor genade! |
|
|
|
Op je knie en pijp voor genade! |
|
Whoeiiiiiii, net kaarten gehaald veur morgen. Ben d'r ook bij www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
|
zo, ik ben benieuwd, morgen. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Ik heb nog een reservering over voor een kaartje in de Baroeg, voor de liefhebber... |
|
Wat is September een tering drukke maand vol metal... Het nadeel is dat al het mooie binnen de 20ste is gepropt anders ging ik hier zekers heen! |
|
quote: Ga je niet? |
|
is Tivoli de Helling trouwens al uitverkocht? www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |