![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie weet, ben er toch dus kan net zo goed Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Ghehe. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
He wat? Wat je er ook achter ziet, je snapt het grapje niet denk ik ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Hehe, Het was niet mijn bedoeling serieus genomen te worden ![]() Bla ![]() |
|
quote:En daar is mrugly ook van op de hoogte? ![]() ![]() |
|
quote:Spectre wordt gepwn3d hier ![]() lol@Judge ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 21-09-2006 15:11] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:en dat op z'n verjaardag ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote:Even allemaal inhaken: En o wat zijn we blij, o wat zijn we blij Niet omdat hij jarig is maar om de zuiperij! ![]() ![]() ![]() |
|
Als dat geen rondje geven wordt.... ![]() |
|
Een ZM-only rondje moet wel kunnen vind ik ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Dan word die nog aardig prijzig denk ik ![]() ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Het is het waard!! hehe ![]() ![]() |
|
quote: *haakt in* LALLALAL BRAL LALALALAL ![]() |
|
Dat wordt gezellig strax ![]() Bla ![]() |
|
Dat wordt eng gezellig ja. helemaal omdat ik morgen om 1300 uur op kantoor moet zijn ![]() ![]() |
|
quote:En langs de pinautomaat ![]() ![]() |
|
Bah, gekloot met treinen tussen Arnhem en Utrecht. Vanmiddag ook last van gehad op weg naar huis vanaf school. Ga nu niet weer via Den Bosch. ![]() Hopen dat het zo is opgelost! Zin in! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hell yeah! Toch nog op tijd dus schijnbaar ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Zo. Die kant maar es op ![]() ![]() |
|
Ik pak ook me fiets uit de schuur. ![]() Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
*mopper* haasten enzo. ![]() ![]() |
|
iemand geintresseert in 2 kaartjes voor Satyricon vanavond in utrecht? ken ze komen afhalen in schoonhoven ![]() Just you try to hold me down, come on, try to shut me up. ![]() |
|
Het tijdschema voor in de Baroeg, iemand? Kom waarschijnlijk wat later ivm bedrijfsteambuildingsdag ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Verdomme geluksvogel. Ik moet al om 7.00 de trein hebben, anders kom ik te laat op mijn eerste werkdag. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |