|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie weet, ben er toch dus kan net zo goed Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ghehe. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
He wat? Wat je er ook achter ziet, je snapt het grapje niet denk ik Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hehe, Het was niet mijn bedoeling serieus genomen te worden Bla |
|
quote:En daar is mrugly ook van op de hoogte? |
|
quote:Spectre wordt gepwn3d hier lol@Judge [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 21-09-2006 15:11] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:en dat op z'n verjaardag wat een pechvogel Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Even allemaal inhaken: En o wat zijn we blij, o wat zijn we blij Niet omdat hij jarig is maar om de zuiperij! |
|
Als dat geen rondje geven wordt.... |
|
Een ZM-only rondje moet wel kunnen vind ik Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dan word die nog aardig prijzig denk ik www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Het is het waard!! hehe |
|
quote: *haakt in* LALLALAL BRAL LALALALAL |
|
Dat wordt gezellig strax Ik ga zo maar richting station. Bla |
|
Dat wordt eng gezellig ja. helemaal omdat ik morgen om 1300 uur op kantoor moet zijn |
|
quote:En langs de pinautomaat |
|
Bah, gekloot met treinen tussen Arnhem en Utrecht. Vanmiddag ook last van gehad op weg naar huis vanaf school. Ga nu niet weer via Den Bosch. Hopen dat het zo is opgelost! Zin in! |
|
quote: Hell yeah! Toch nog op tijd dus schijnbaar Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Zo. Die kant maar es op |
|
Ik pak ook me fiets uit de schuur. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
*mopper* haasten enzo. |
|
iemand geintresseert in 2 kaartjes voor Satyricon vanavond in utrecht? ken ze komen afhalen in schoonhoven Just you try to hold me down, come on, try to shut me up. |
|
Het tijdschema voor in de Baroeg, iemand? Kom waarschijnlijk wat later ivm bedrijfsteambuildingsdag Wel na afloop een grote BBQ |
|
quote: Verdomme geluksvogel. Ik moet al om 7.00 de trein hebben, anders kom ik te laat op mijn eerste werkdag. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |