|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Correct gebruik van leestekens, kort samengevat. |
|
quote: Jij krijgt straks zeker een mailtje van me! En aangezien je er zo te lezen toch wat van afweet: Die kaarten die Antarctica weergeven, is dat het Antarctica zoals wij dat nu kennen, of hoe het eruit zou zien onder die ijslaag? En ik ben toch razend benieuwd wat ze onder die ijslaag vinden, Atlantis of niet, dat moet toch machtig interessant zijn. En ik geloof dat ik niet helemaal bekend ben met Tiahanaco |
|
Les 1: "ga NOOIT serieus op dergelijke vragen in" Lees de lyrics (verhalen!!) van Bal-Sagoth ook eens door; Byron haalt de meest interessante theorieën en verhalen aan. Bruce Banner |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Lees dan de dingen waar hij het van heeft Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Leuk dat Bal-Saggoth dat doet, maar ik ben toch meer opzoek waar iets met een wetenschappelijke verklaring erachter zeg maar In hoeverre dat mogelijk is met dit onderwerp, natuurlijk. |
|
quote:Nee man, je moet Indiana Jones - the Fate of Atlantis spelen! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Die heb ik nog ergens liggen op diskette ja, was ook wel geinig, maar klopt geschiedkundig toch niet helemaal, hehe |
|
quote: Dude, dit is uiteraard de volgende stap. (heb je wel meteen leuke achtergrondmuziek ) Bruce Banner |
|
quote: de kaarten geven antarctica weer zoals het ONDER ijs ligt en volgens de 8ste reconnaissance technical squadron van USAF in 1960 in een brief aan Charles Hapgood komt de weergave van 1513 (Piri Reis kaart) correct overeen met de Zweeds-Britse seismologische profiel gemaakt in 1949. Dit was voor Hapgood een bewijs van zijn theorie van aardkorst-verschuiving, iets wat de wetenschap niet serieus neemt op Albert Einstein na. Het komt er op neer dat land en zee door het poolgebied schuiven met een verbazingwekkende snelheid van 30 graden over de aardkorst in slechts 5 tot 10 jaar. Dit betekend dat veel van Antarctica tot 12.450 jaar geleden in een gematigde zone zou hebben gelegen en aldus (in theorie) een beschaving kunnen hebben gehuisvest. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2037712 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
En ik maar denken dat ie dicht zat, dom Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Titel is niet echt dekkend .. |
|
ah, ik zie het alweer, een serieuze discussie is al niet meer mogelijk. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Het gaat ook heel ergens anders over in feite Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Bron? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik meen dat er ook kaarten waren die ouder zijn dan onze huidige beschaving waar de gehele wereld al in beeld gebracht was, of is die kaart uit 1513 daar op gebaseerd? |
|
@Macabre; Wat bedoel je met aardkorst omslaan? Klimaatgewijs? |
|
http://www.dossierx.nl/index.php/content/category/2/28/28/ Kijk daar eens, daar wordt het uitgelegd. edit: in de stukjes poolverschuiving dan wel he.. [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 25-09-2006 16:34] |
|
quote: Die theorie gaat er van uit dat de buitenste schil van de aarde wat losjes ligt en over de rest kan verschuiven. Ik heb hier ook nog wel wat boeken liggen waar die shit in aangehaald wordt. I.d.d. ook vaak in relatie tot die kaart en de andere kaarten her en der op aarde die dergelijke leuke dingen weergeven En altijd waren het weer die blonde mannen met baarden die de boel kwamen redden Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Dat is toch de Ahnenerbe theorie? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Daar heb ik hier ook de engelse pocket van liggen Nog steeds eens zien wat er nu tussen de pootjes van de Sphinx ligt.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Wereldwijd komen de blonde mannen met baarden wijsheid brengen. Dat is natuurlijk nog steeds zo (alle uit de mesopo hoek gekomen religies hebben niet voor niets altijd een oppergod met baard. Of hij nu Jahweh, Mazda, Allah of Zeus heet ) Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
De meest wijze mannen hebben natuurlijk een rode baard... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |