IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Atlantis en andere Verloren Beschavingen Vorige pagina | Volgende pagina
Macabre
Usericon van Macabre
Posted 25-09-2006 15:53 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

@ Murdering Monk: lees het boek "Fingerprints of the Gods" van Graham Hancock (NL vertaling: "Het begin en einde van alles"). Dit boek beschrijft hoe culturen over de hele wereld elkaar beinvloed hebben na een enorme klimatologische catastrophe. De kaarten waar je het over had zijn oa van Piri Reis, Mercator, Buache en nog een aantal meer en geven Antarctica aan zoals het onder ijs ligt. Dit gecombineerd met de theorie van Charles Hapgood (dat de aardkorst plotseling kan omslaan), wordt de onorthodoxe conclusie getrokken dat er een beschaving van minstens 10.000 jaar geleden de bron is van die kaarten: "atlantis" dus. 10.000 jaar is ook de omstreden ouderdom van Tiahanaco, Bolivia.

A propos, ik heb die documentaire digitaal. Mocht je geintereseerd zijn, gaarne mailtje naar hellfirenemesis[at]gmail[punt]com.


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 25-09-2006 15:53 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 25 september 2006 14:23 schreef Sataniclorents het volgende:
wat betekent interpunktie?

Correct gebruik van leestekens, kort samengevat.



Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 25-09-2006 15:56 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 25 september 2006 15:53 schreef Macabre het volgende:
@ Murdering Monk: lees het boek "Fingerprints of the Gods" van Graham Hancock (NL vertaling: "Het begin en einde van alles"). Dit boek beschrijft hoe culturen over de hele wereld elkaar beinvloed hebben na een enorme klimatologische catastrophe. De kaarten waar je het over had zijn oa van Piri Reis, Mercator, Buache en nog een aantal meer en geven Antarctica aan zoals het onder ijs ligt. Dit gecombineerd met de theorie van Charles Hapgood (dat de aardkorst plotseling kan omslaan), wordt de onorthodoxe conclusie getrokken dat er een beschaving van minstens 10.000 jaar geleden de bron is van die kaarten: "atlantis" dus. 10.000 jaar is ook de omstreden ouderdom van Tiahanaco, Bolivia.

A propos, ik heb die documentaire digitaal. Mocht je geintereseerd zijn, gaarne mailtje naar hellfirenemesis[at]gmail[punt]com.

Jij krijgt straks zeker een mailtje van me!

En aangezien je er zo te lezen toch wat van afweet: Die kaarten die Antarctica weergeven, is dat het Antarctica zoals wij dat nu kennen, of hoe het eruit zou zien onder die ijslaag? En ik ben toch razend benieuwd wat ze onder die ijslaag vinden, Atlantis of niet, dat moet toch machtig interessant zijn.

En ik geloof dat ik niet helemaal bekend ben met Tiahanaco


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-09-2006 15:57 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl



Les 1: "ga NOOIT serieus op dergelijke vragen in"

Lees de lyrics (verhalen!!) van Bal-Sagoth ook eens door; Byron haalt de meest interessante theorieën en verhalen aan.


Bruce Banner


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-09-2006 15:58 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2006 15:53 schreef Skyggesang het volgende:
Correct gebruik van leestekens, kort samengevat.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-09-2006 15:58 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2006 15:57 schreef Lainedil het volgende:
Lees de lyrics (verhalen!!) van Bal-Sagoth ook eens door; Byron haalt de meest interessante theorieën en verhalen aan.


Lees dan de dingen waar hij het van heeft


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 25-09-2006 15:59 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Leuk dat Bal-Saggoth dat doet, maar ik ben toch meer opzoek waar iets met een wetenschappelijke verklaring erachter zeg maar

In hoeverre dat mogelijk is met dit onderwerp, natuurlijk.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-09-2006 16:00 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2006 15:59 schreef Murdering Monk het volgende:
Leuk dat Bal-Saggoth dat doet, maar ik ben toch meer opzoek waar iets met een wetenschappelijke verklaring erachter zeg maar

In hoeverre dat mogelijk is met dit onderwerp, natuurlijk.
Nee man, je moet Indiana Jones - the Fate of Atlantis spelen!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 25-09-2006 16:01 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Die heb ik nog ergens liggen op diskette ja, was ook wel geinig, maar klopt geschiedkundig toch niet helemaal, hehe


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-09-2006 16:04 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 25 september 2006 15:58 schreef ZelThoR het volgende:


Lees dan de dingen waar hij het van heeft


Dude, dit is uiteraard de volgende stap. (heb je wel meteen leuke achtergrondmuziek )


Bruce Banner


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 25-09-2006 16:08 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2006 15:56 schreef Murdering Monk het volgende:
Jij krijgt straks zeker een mailtje van me!

En aangezien je er zo te lezen toch wat van afweet: Die kaarten die Antarctica weergeven, is dat het Antarctica zoals wij dat nu kennen, of hoe het eruit zou zien onder die ijslaag? En ik ben toch razend benieuwd wat ze onder die ijslaag vinden, Atlantis of niet, dat moet toch machtig interessant zijn.

En ik geloof dat ik niet helemaal bekend ben met Tiahanaco


de kaarten geven antarctica weer zoals het ONDER ijs ligt en volgens de 8ste reconnaissance technical squadron van USAF in 1960 in een brief aan Charles Hapgood komt de weergave van 1513 (Piri Reis kaart) correct overeen met de Zweeds-Britse seismologische profiel gemaakt in 1949.

Dit was voor Hapgood een bewijs van zijn theorie van aardkorst-verschuiving, iets wat de wetenschap niet serieus neemt op Albert Einstein na. Het komt er op neer dat land en zee door het poolgebied schuiven met een verbazingwekkende snelheid van 30 graden over de aardkorst in slechts 5 tot 10 jaar. Dit betekend dat veel van Antarctica tot 12.450 jaar geleden in een gematigde zone zou hebben gelegen en aldus (in theorie) een beschaving kunnen hebben gehuisvest.


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-09-2006 16:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2006 15:48 schreef spectre het volgende:
Het was het topic die Heiden begon. Vast iets met Jood/Joden in de titel. Het ging over Joden en de uitleg van hun geschrift iig. Ik heb er iig veel stukken in getypt over deze kwestie (niet zozeer over Atlantis, maar dat is nauwverbonden).



http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2037712


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-09-2006 16:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

En ik maar denken dat ie dicht zat, dom


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-09-2006 16:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Titel is niet echt dekkend ..


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 25-09-2006 16:11 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

ah, ik zie het alweer, een serieuze discussie is al niet meer mogelijk.


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-09-2006 16:12 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Het gaat ook heel ergens anders over in feite


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-09-2006 16:13 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2006 16:08 schreef Macabre het volgende:
de kaarten geven antarctica weer zoals het ONDER ijs ligt en volgens de 8ste reconnaissance technical squadron van USAF in 1960 in een brief aan Charles Hapgood komt de weergave van 1513 (Piri Reis kaart) correct overeen met de Zweeds-Britse seismologische profiel gemaakt in 1949.

Dit was voor Hapgood een bewijs van zijn theorie van aardkorst-verschuiving, iets wat de wetenschap niet serieus neemt op Albert Einstein na. Het komt er op neer dat land en zee door het poolgebied schuiven met een verbazingwekkende snelheid van 30 graden over de aardkorst in slechts 5 tot 10 jaar. Dit betekend dat veel van Antarctica tot 12.450 jaar geleden in een gematigde zone zou hebben gelegen en aldus (in theorie) een beschaving kunnen hebben gehuisvest.

Bron?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 25-09-2006 16:17 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 25 september 2006 16:08 schreef Macabre het volgende:
de kaarten geven antarctica weer zoals het ONDER ijs ligt en volgens de 8ste reconnaissance technical squadron van USAF in 1960 in een brief aan Charles Hapgood komt de weergave van 1513 (Piri Reis kaart) correct overeen met de Zweeds-Britse seismologische profiel gemaakt in 1949.

Dit was voor Hapgood een bewijs van zijn theorie van aardkorst-verschuiving, iets wat de wetenschap niet serieus neemt op Albert Einstein na. Het komt er op neer dat land en zee door het poolgebied schuiven met een verbazingwekkende snelheid van 30 graden over de aardkorst in slechts 5 tot 10 jaar. Dit betekend dat veel van Antarctica tot 12.450 jaar geleden in een gematigde zone zou hebben gelegen en aldus (in theorie) een beschaving kunnen hebben gehuisvest.

Ik meen dat er ook kaarten waren die ouder zijn dan onze huidige beschaving waar de gehele wereld al in beeld gebracht was, of is die kaart uit 1513 daar op gebaseerd?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-09-2006 16:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

@Macabre; Wat bedoel je met aardkorst omslaan? Klimaatgewijs?


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 25-09-2006 16:34 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

http://www.dossierx.nl/index.php/content/category/2/28/28/

Kijk daar eens, daar wordt het uitgelegd.
edit: in de stukjes poolverschuiving dan wel he..

[Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 25-09-2006 16:34]


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 25-09-2006 16:37 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2006 16:22 schreef Jenje het volgende:
@Macabre; Wat bedoel je met aardkorst omslaan? Klimaatgewijs?


Die theorie gaat er van uit dat de buitenste schil van de aarde wat losjes ligt en over de rest kan verschuiven.
Ik heb hier ook nog wel wat boeken liggen waar die shit in aangehaald wordt.
I.d.d. ook vaak in relatie tot die kaart en de andere kaarten her en der op aarde die dergelijke leuke dingen weergeven


En altijd waren het weer die blonde mannen met baarden die de boel kwamen redden


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-09-2006 16:38 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2006 16:37 schreef Argus het volgende:
Die theorie gaat er van uit dat de buitenste schil van de aarde wat losjes ligt en over de rest kan verschuiven.
Ik heb hier ook nog wel wat boeken liggen waar die shit in aangehaald wordt.
I.d.d. ook vaak in relatie tot die kaart en de andere kaarten her en der op aarde die dergelijke leuke dingen weergeven


En altijd waren het weer die blonde mannen met baarden die de boel kwamen redden
Dat is toch de Ahnenerbe theorie?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 25-09-2006 16:41 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2006 15:53 schreef Macabre het volgende:
@ Murdering Monk: lees het boek "Fingerprints of the Gods" van Graham Hancock (NL vertaling: "Het begin en einde van alles").


Daar heb ik hier ook de engelse pocket van liggen
Nog steeds eens zien wat er nu tussen de pootjes van de Sphinx ligt....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 25-09-2006 16:42 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2006 16:38 schreef Misanthrope het volgende:
Dat is toch de Ahnenerbe theorie?


Wereldwijd komen de blonde mannen met baarden wijsheid brengen.

Dat is natuurlijk nog steeds zo

(alle uit de mesopo hoek gekomen religies hebben niet voor niets altijd een oppergod met baard. Of hij nu Jahweh, Mazda, Allah of Zeus heet )


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-09-2006 16:44 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

De meest wijze mannen hebben natuurlijk een rode baard...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen