IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar links geridiculiseerd wordt [nieuwstopic deel veel] Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2006 14:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

'Wereld faalt jammerlijk bij bestrijding honger'

Uitgegeven: 30 oktober 2006 12:37

ROME - De internationale gemeenschap faalt jammerlijk bij de bestrijding van honger in de wereld. Tien jaar na de Wereldvoedseltop van de Verenigde Naties is het aantal mensen dat een voedseltekort heeft zelfs toegenomen.

Dat staat in een maandag verschenen rapport van de FAO, de voedsel- en landbouworganisatie van de VN. Volgens haar jongste gegevens hebben 864 miljoen mensen een tekort aan voedsel. Deze groep is vooral woonachtig in ontwikkelingslanden.


De directeur-generaal van de FAO, Jacques Diouf, zegt in het rapport dat de rijke landen onvoldoende politieke wil hebben om eindelijk eens wat te doen aan de honger in de wereld. "We hebben geen enkele vooruitgang geboekt en dat is een trieste realiteit".

VN-top

Deze week is er in Rome een VN-top waar wordt teruggekeken op de Wereldvoedseltop van 1996.

De internationale hulporganisatie Oxfam, in Nederland Oxfam Novib geheten, liet maandag vanuit Londen weten dat "de tijd van beloftes nu echt voorbij moet zijn". "Het probleem van deze wereld is niet gebrek aan voedsel maar gebrek aan rechtvaardigheid.

Tegen de deelnemers van de conferentie zeggen we dan ook: kom nu echt in actie of blijf anders thuis!", aldus een zegsman.


Ik zeg: thuisblijven! Je woont in zo'n land, dan weet je dood gaat van de honger ..


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-10-2006 14:58 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

*en neemt een grote hap uit zijn big mac*


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 30-10-2006 16:21 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Alsof het onze schuld is dat die negers daar verhongeren, ga evolueren en ga je eigen aardappels poten, in plaats van elkaar af te maken.


Against God and Government


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-10-2006 16:22 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 30 oktober 2006 16:21 schreef Rotzak het volgende:
Alsof het onze schuld is dat die negers daar verhongeren, ga evolueren en ga je eigen aardappels poten, in plaats van elkaar af te maken.


Wij als kolonisten hebben nog al wat geplunderd daar dus indirect is het onze schuld.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 30-10-2006 16:27 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 30 oktober 2006 16:22 schreef Smoochy het volgende:
Wij als kolonisten hebben nog al wat geplunderd daar dus indirect is het onze schuld.


Toen der tijd hadden ze zich ook net zover kunnen ontwikkelen als wij dat deden, en dan hadden ze zich kunnen verweren tegen ons. Het is niet onze schuld dat ze in die tijd ookal flink achterlagen qua evolutie.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 30-10-2006 16:32 by Iskariot Profiel van Iskariot

'Friesland moet onafhankelijk worden'

Uitgegeven: 30 oktober 2006 16:26
LEEUWARDEN - Friesland moet een onafhankelijk land worden binnen het Koninkrijk der Nederlanden. Dat vindt de nieuwe regionale partij deFriezen. De partij doet volgend jaar mee aan de verkiezingen voor de Provinciale Staten.

Voorzitter Doede Damsma van deFriezen stelde maandag dat de Friese bevolking zich in een referendum moeten kunnen uitspreken over onafhankelijkheid.


Jaja, ze zijn er weer


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 30-10-2006 16:33 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 30 oktober 2006 16:22 schreef Smoochy het volgende:
Wij als kolonisten hebben nog al wat geplunderd daar dus indirect is het onze schuld.


Voor hetzelfde geld was het andersom geweest, ik kan er ook niks aan doen dat die lui zo dom zijn.


Against God and Government


Rathi
Usericon van Rathi
Posted 30-10-2006 16:35 by Rathi Profiel van Rathi

en gezegd dat voorbehoedsmiddelen gebruiken heel slecht is en dat je veel kindjes moet maken.. en voila: AIDS...


Unholy Alliance! en even reclame maken voor een stoer festival: www.Rosrock.nl


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-10-2006 16:36 by Smoochy Profiel van Smoochy

Ja...ik zeg maar niks daarop.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-10-2006 16:43 by Smoochy Profiel van Smoochy

Zanardi kruipt weer in formule 1-wagen

anp | Gepubliceerd op 30 oktober 2006, 15:29
Laatst bijgewerkt op 30 oktober 2006, 15:37

LONDEN - Alex Zanardi kruipt in november weer achter het stuur van een formule 1-wagen. De Italiaan verloor vijf jaar geleden beide benen bij een race-ongeluk, maar krijgt nu van BMW Sauber de kans om in een aangepaste auto drie dagen op het circuit van Valencia te testen.


Dat maakte de Duitse renstal maandag bekend. Zanardi reed eerder in de formule 1 voor de teams van Jordan, Minardi, Lotus en Williams. In 2001 kwam hij uit in het Amerikaanse CART-kampioenschap. Bij een zware crash op de Lausitzring verloor hij beide benen en vocht enige tijd zelfs tegen de dood.

Met kunstbenen en een aangepaste auto maakte hij zijn comeback in het touringcar kampioenschap (WTCC). Zanardi won met zijn BMW twee wedstrijden. Als dank mag hij nu drie dagen in de cockpit van een formule 1-auto zitten.




SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 30-10-2006 16:53 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 30 oktober 2006 16:22 schreef Smoochy het volgende:
Wij als kolonisten hebben nog al wat geplunderd daar dus indirect is het onze schuld.
Ow, en Nederland is zeker nog nooit geplunderd door buitenlandse mogendheden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-10-2006 16:54 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 30 oktober 2006 16:53 schreef Misanthrope het volgende:
Ow, en Nederland is zeker nog nooit geplunderd door buitenlandse mogendheden.


Tuurlijk, maar wij heerschen.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 30-10-2006 16:56 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 30 oktober 2006 16:54 schreef Smoochy het volgende:
Tuurlijk, maar wij heerschen.


Nog wel ja


Against God and Government


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2006 17:27 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 30 oktober 2006 16:32 schreef Iskariot het volgende:
'Friesland moet onafhankelijk worden'

Uitgegeven: 30 oktober 2006 16:26
LEEUWARDEN - Friesland moet een onafhankelijk land worden binnen het Koninkrijk der Nederlanden. Dat vindt de nieuwe regionale partij deFriezen. De partij doet volgend jaar mee aan de verkiezingen voor de Provinciale Staten.

Voorzitter Doede Damsma van deFriezen stelde maandag dat de Friese bevolking zich in een referendum moeten kunnen uitspreken over onafhankelijkheid.


Jaja, ze zijn er weer
Ik stem voor!

Maarreeuhm .. "onafhankelijk binnen Nederlands Koninkrijk
Ik lees:
Wel geld vangen maar niet betalen .. net suriname

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 30-10-2006 17:44]


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 30-10-2006 17:45 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 30 oktober 2006 16:21 schreef Rotzak het volgende:
Alsof het onze schuld is dat die negers daar verhongeren, ga evolueren en ga je eigen aardappels poten, in plaats van elkaar af te maken.


Ga je geschiedenisboeken nakijken, en ga eens kijken waar de grondstoffen van de 3e wereld landen voornamelijk heengaan, en probeer eens na te gaan wie er werkelijk achter de diverse slachtpartijen zit.



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 30-10-2006 17:46 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 30 oktober 2006 16:32 schreef Iskariot het volgende:
'Friesland moet onafhankelijk worden'

Uitgegeven: 30 oktober 2006 16:26
LEEUWARDEN - Friesland moet een onafhankelijk land worden binnen het Koninkrijk der Nederlanden. Dat vindt de nieuwe regionale partij deFriezen. De partij doet volgend jaar mee aan de verkiezingen voor de Provinciale Staten.

Voorzitter Doede Damsma van deFriezen stelde maandag dat de Friese bevolking zich in een referendum moeten kunnen uitspreken over onafhankelijkheid.


Jaja, ze zijn er weer


Doen!! Friesland kost ons toch alleen maar geld



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2006 17:47 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 30 oktober 2006 17:45 schreef blonde rockgod het volgende:
Ga je geschiedenisboeken nakijken, en ga eens kijken waar de grondstoffen van de 3e wereld landen voornamelijk heengaan, en probeer eens na te gaan wie er werkelijk achter de diverse slachtpartijen zit.
Hmm voedsel groet rap aan hoor, gemiddeld staat een gewas een paar maand. Maar de voedselhulp die gestuurd wordt is een verergering va het probleem, die mensen daar moeten eens beseffen dat ze niet door moeten fokken als er geen vreten is ...


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 30-10-2006 17:50 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 30 oktober 2006 16:32 schreef Iskariot het volgende:
'Friesland moet onafhankelijk worden'

Uitgegeven: 30 oktober 2006 16:26
LEEUWARDEN - Friesland moet een onafhankelijk land worden binnen het Koninkrijk der Nederlanden. Dat vindt de nieuwe regionale partij deFriezen. De partij doet volgend jaar mee aan de verkiezingen voor de Provinciale Staten.

Voorzitter Doede Damsma van deFriezen stelde maandag dat de Friese bevolking zich in een referendum moeten kunnen uitspreken over onafhankelijkheid.


Jaja, ze zijn er weer


Ze leren het ook nooit hè?

En ja ik kom zelf oorspronkelijk uit Friesland


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 30-10-2006 17:50 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 30 oktober 2006 17:47 schreef Jenje het volgende:
Hmm voedsel groet rap aan hoor, gemiddeld staat een gewas een paar maand. Maar de voedselhulp die gestuurd wordt is een verergering va het probleem, die mensen daar moeten eens beseffen dat ze niet door moeten fokken als er geen vreten is ...


Tsja, maar waar gaat heel veel van het voedsel dat ze verbouwen voor een minimumprijs heen? Naar het westen. En dan gaan wij weer voedsel terug sturen....Gek.. Jij weet toch ook hoe het gaat met bijvoorbeeld de vleesproductie in Nederland, Jenje? Dat is ook zo'n stom mechanisme.

[edit] Oh, ja, en wie hebben heel veel van de mensen daar bekeerd tot het katholieke geloof, en wie zegt dan een condoom niet gebruikt mag worden?

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 30-10-2006 17:52]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2006 17:53 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 30 oktober 2006 17:50 schreef blonde rockgod het volgende:
Tsja, maar waar gaat heel veel van het voedsel dat ze verbouwen voor een minimumprijs heen? Naar het westen. En dan gaan wij weer voedsel terug sturen....Gek.. Jij weet toch ook hoe het gaat met bijvoorbeeld de vleesproductie in Nederland, Jenje? Dat is ook zo'n stom mechanisme.

[edit] Oh, ja, en wie hebben heel veel van de mensen daar bekeerd tot het katholieke geloof, en wie zegt dan een condoom niet gebruikt mag worden?
[slechtheidmodus] Tja euhm zij hebben zich laten bekren


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 30-10-2006 17:54 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 30 oktober 2006 17:53 schreef Jenje het volgende:
[slechtheidmodus] Tja euhm zij hebben zich laten bekren


*verontwaardigd* MET KRAALTJES!!!!





spectre
Usericon van spectre
Posted 30-10-2006 17:54 by spectre Profiel van spectre

Ze hebben grotere snikkels, ze moeten niet zo zeuren


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 30-10-2006 17:57 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 30 oktober 2006 17:54 schreef spectre het volgende:
Ze hebben grotere snikkels, ze moeten niet zo zeuren


Nou, ze hebben wat ik gehoord heb een vleeschlul, en de meesten zoals ons *kuch* een bloedlul........




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2006 17:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 30 oktober 2006 17:54 schreef blonde rockgod het volgende:
*verontwaardigd* MET KRAALTJES!!!!



Maar serieus; nu nog lopen miepen over de bekeringen is natuurlijk gruwelijk achtehaald, ik krijg ook niet maandelijks een bedrag omdat de moffen mijn familie herhaaldelijk gebombardeerd hebben (en nooit iemand geraakt, so far for grundlichkeit)

Die landen moeten eens leren voor zichzelf te zorgen, de eerste wereld handen fungeren nu net als een slecht oplettende ouder van een 30 jarige zoon, wel zeggen dat we veel doen en af en toe corrigeren maar nooit het blaag eens leren zelf wat te doen.

Gewoon banden verbreken en laat ze maar een decennia ploeteren, zul je zien hoe vindingrijk ze worden.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 30-10-2006 18:01 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 30 oktober 2006 17:58 schreef Jenje het volgende:
Maar serieus; nu nog lopen miepen over de bekeringen is natuurlijk gruwelijk achtehaald, ik krijg ook niet maandelijks een bedrag omdat de moffen mijn familie herhaaldelijk gebombardeerd hebben (en nooit iemand geraakt, so far for grundlichkeit)

Die landen moeten eens leren voor zichzelf te zorgen, de eerste wereld handen fungeren nu net als een slecht oplettende ouder van een 30 jarige zoon, wel zeggen dat we veel doen en af en toe corrigeren maar nooit het blaag eens leren zelf wat te doen.

Gewoon banden verbreken en laat ze maar een decennia ploeteren, zul je zien hoe vindingrijk ze worden.


Euh, bekering is toch iets heel anders dan bombarderen? Als je bekeerd bent geloof je ergens in, en bommen geloven niet toch? [edit] Is er nu nog een land vol Nazi's naast ons? Nee. Zijn ze daar nog steeds katholiek? Ja.


Ik denk trouwens dat de westerse maatschappij die landen erg graag wil houden, er wordt waarschijnlijk veel meer geld aan verdient dan dat er aan uitgegeven wordt.

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 30-10-2006 18:03]



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen