![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() |
|
Ik heb een patient gehad die op die manier aan haar eind is gekomen... heel erg bizar! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Door een tandenborstel? Ik ken wel een meid die in een open wond een pen van de arts naar binnen duwde en daar lekkere ontstekingen door kreeg. ![]() |
|
quote: Yep, had de zaak helemaal kapot gemaakt van binnen. Is aan een infectie overleden... Was in mijn dienst, 1 van dieptepunten uit mijn werk in de zorg. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 10-11-2006 12:30] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
zak??? als in balzak ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: Lijkt me inderdaad erg kut, je voelt je dan al enorm verantwoordelijk en dan komt ook dit nog voor. ![]() ![]() |
|
quote: Verder mooi werk, jammer van dit soort voorvallen... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Jep. Nouja hebben wij hier dus ook wel, van die bizarre dingen. Helemaal toen ik op de crisisopvang/kort verblijf tehuis werkte. Toch blijft het mooi ![]() ![]() |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
ik las "verwendt" .... ![]() |
|
tja toch een laptop gekregen ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Dat is bij die lui meestal het grootste probleem ![]() |
|
quote:Meestal probleem bij extreme organisaties. Ze kwakkelen allemaal hersenloos achter een leider aan, zie NVU, KAFKA, SP, GL ... innhoud heeft het niet ![]() |
|
Ken jij de leider van Kafka dan? Ik niet ![]() ![]() |
|
2 gewelddadige politieagenten gefilmd in Los Angeles Externe links bij dit artikel: www.copwatchla.org Bekijk de beelden: http://www.youtube.com/watch?v=GVW5_PJHzR4&eurl= LOS ANGELES - In Los Angeles is donderdag een onderzoek gestart naar twee politieagenten die op een video te zien zijn terwijl ze een verdachte gewelddadig behandelen. Dat meldt politiechef William Bratton. De drie video's werden op de populaire internetsite YouTube.com geplaatst en zijn ook te zien op de site www.copwatchla.org. De beelden tonen hoe twee blanke agenten een latino man tegen de grond gedrukt houden terwijl een van hen hem vijf harde vuistslagen in het gezicht toedient. De verdachte roept: "Ik krijg geen adem!" De feiten gebeurden in augustus in Hollywood en werden gefilmd door een buurtbewoonster. "Het valt niet te ontkennen dat dit een verontrustende video is", aldus William Bratton tijdens een persconferentie. De 24-jarige arrestant werd verdacht van lidmaatschap van een criminele bende, aldus de politiechef. "Of het gedrag van de agenten gepast was in deze omstandigheden, zal door het onderzoek bepaald worden", zo luidt het. In 1992 vielen in Los Angeles 50 doden bij rellen die losbarstten nadat besloten werd twee blanke agenten die een zwarte automobilist hadden geslagen, niet te vervolgen. ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Jenje wel. Hij zit helemaal in die scene, weet je toch. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Geheel offtopic: ik word even vaak lastig gevallen door autochtone en allochtonen jongeren. Ze hebben gewoon meestal gemeen dat ze de herseninhoud van een pinda hebben. En soms staan die autochtonen en allochtonen nog in een hetzelfde groepje ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote:Daar vraag ik toch niet om .. reageer dan ook inhoudelijk .. Elke extremistische organisatie wordt gekenmerkt door een hele lading volgelingen die te dom zijn om hun eigen aars te vinden, welke kant je ook opgaat links of rechts. ![]() |
|
quote:Op iets zonder veel inhoud valt lastig inhoudelijk te reageren denk je ook niet? quote:Waarom zet je dan in jezusnaam de SP en GL in die lijst? Als dat al extreem voor je is... En Kafka is idd extreem maar ik ken daar geen leiders van oid. Dus die voorbeelden waren dus dikke bullshit. ![]() |
|
@Jenje: Veel van de extreme groeperingen (ALF, ELF) hebben juist een anarchistische structuur zónder leider, maar onafhankelijk van elkaar opererende groepen. Jenje, veel van je reacties geven wel blijk dat je vaak absoluut niet weet waar je over praat. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 10-11-2006 14:52] ![]() |
|
quote: Naja, Marijnessen heeft toch zeker Maoistische sympatieën gehad/heeft die nog steeds. Dat noem ik wel extreem. Hoe Jenje bij GL komt snap ik niet. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: de grote domheid zit erin om Sp en GL anno 2006 op een voet met zulke rotorganisaties te noemen. sorry. ![]() |
|
quote: verdonk is lid geweest van de PSP zalm van de PVDa dat mensen het daar dan eens over hebben ![]() |
|
Hoop trouwens niet dat Verdonk op Onderwijs komt =/. EDIT: En Verdonk's pacifisitsche verleden vergelijken met Mao is onzin. Mao was helemaal niet pacifistisch! [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 10-11-2006 15:14] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |