IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar links geridiculiseerd wordt [nieuwstopic deel veel] Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-11-2006 19:16 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

DEN HAAG - Het Openbaar Ministerie (OM) heeft zaterdag in de provincie Utrecht vier mensen laten aanhouden in verband met illegale handel van vlees van zogeheten stookgeiten. Zij zijn inmiddels weer vrij.

Dat heeft het OM maandag laten weten. Bij stookgeiten worden de haren van het vlees, nadat de geit is gedood, met een gasbrander van de huid gebrand. Deze manier van nabehandelen is volgens het OM verboden.

Justitie kwam het illegale vlees zaterdag op het spoor op de A2 bij de controle van een vrachtwagen van een afnemer van het vlees. De 200 kilo stookgeitenvlees die hij bij zich had is in beslag genomen.

Later werd een slachtplaats doorzocht in de provincie Utrecht waar de slachtingen plaatsvonden. Hier is de administratie in beslag genomen.




Kan iemand mij vertellen waarom het ontharen van geiten met een brander NADAT ze dood zijn (en dus geen pijn o.i.d. lijden) verboden is?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-11-2006 19:17 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Lijkschennis!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-11-2006 19:37 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Fatsoenspolitie voor regio in Pakistan

Het parlement van de Pakistaanse provincie North West Frontier is maandag akkoord gegaan met het oprichten van een overheidsinstelling, ter bescherming van de normen en waarden in de provincie. Het departement krijgt ook een eigen politiemacht, om handelingen die in strijd zijn met de aldaar geldende islamitische moraal, te bestraffen.

De parlementsleden hopen met de wet corruptie onder overheidsfunctionarissen en kinderarbeid tegen te gaan en de rechten van vrouwen en minderheden te beschermen. Er is echter ook kritiek op de wet. Het afdwingen van fatsoenlijkheid, zou op het zelfde neerkomen als de Talibaan in Afghanistan, en een dictatuur van de geestelijkheid. Voorstanders verdedigen de wet, door te stellen dat dit de wens van de bevolking is.

Het parlement ging vorig jaar ook al akkoord met hetzelfde wetsvoorstel, maar toen werd het door de provinciale gouverneur geblokkeerd omdat hij niet wilde toestaan dat een tweede politiemacht zou worden opgericht die de reguliere kon ondermijnen. Vervolgens werden enkele aanpassingen gemaakt voordat het voorstel maandag opnieuw in stemming werd gebracht. De gouverneur moet ook nu zijn handtekening nog zetten.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-11-2006 21:52 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Premier Jan Peter Balkenende geeft dinsdagavond in Assen het startsein voor de actie 'Nee, geen kerstman voor 6 december'. De stichting Sinterklaasintocht Assen organiseert de actie met de bedoeling kerstartikelen voor 6 december uit het straatbeeld te weren.

Balkenende zal een symbolische handeling verrichten, waarbij een twee meter lange spandoek omhoog wordt gehouden met de tekst: 'Nee, geen kerstman voor 6 december. Ja, wel Sinterklaas tot 6 december'.

Na de aftrap van Balkenende wordt het centrum van Assen versierd met de spandoeken. De stichting heeft duizenden stickers laten drukken met dezelfde teksten als op de spandoeken en deelt die uit aan de bewoners van Assen.



Balkie snapt het.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 13-11-2006 22:02 by stigma Profiel van stigma

Is hij ook tegen het volgende dan? Het is dan wel na 6 december, maar nog steeds flink achterlijk.

Na Sinterklaas ook intocht kerstman

NOORDWIJK - De kerstman krijgt een officiële intocht in Noordwijk. Op zaterdagavond 9 december zet hij vlak voor Grand Hotel Huis ter Duin voet aan de grond. Dat heeft de gemeente Noordwijk maandag laten weten.

De aankomst van de kerstman maakt deel uit van Kerstdorp aan Zee. Tijdens dit evenement zijn er concerten, toneelstukken, voordrachten, cabaret en muziek in de kerken, theaters, hotels en cafés in Noordwijk. Ook de diepere betekenis achter de kerstgedachte komt aan bod.
(Telegraaf)


Subtiel kamerolifantje


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-11-2006 22:03 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

ed; verkeerd gelezen

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-11-2006 22:03]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-11-2006 22:03 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ik ben sowieso voor het afschaffen van kerst. Ik wil gewoon met de zonnewende lekker eten en verder niets. De rest is het er jammer genoeg alleen, nog, niet mee eens.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-11-2006 22:04 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 13 november 2006 22:03 schreef kwelgeest het volgende:
Ik ben sowieso voor het afschaffen van kerst. Ik wil gewoon met de zonnewende lekker eten en verder niets. De rest is het er jammer genoeg alleen, nog, niet mee eens.


zolang ze de vakantie maar houden


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-11-2006 22:04 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 13 november 2006 22:04 schreef attila_de_hun het volgende:
zolang ze de vakantie maar houden
Vakantiedagen opnemen wanneer je zelf wilt. Lijkt mij veel beter.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-11-2006 22:08 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 13 november 2006 22:04 schreef kwelgeest het volgende:
Vakantiedagen opnemen wanneer je zelf wilt. Lijkt mij veel beter.


op zich ben ik dat met je eens. maar die kerstdag heeft wel wat vind ik. los van de religie, gewoon een rustpuntje waar de maatschappij het een dagje lekker rustig aan lijkt te doen. en ik zou het jammer vnden als dat kwam te vervallen ondanks dat ik eigenlijk voorstander ben van zelf je vakantiedagen invullen (en volgens mij gaat dat toch al zo in vele gevallen??, voor mij wel in ieder geval. Als ik op kerstmis wil werken zal niemand mij tegenhouden)


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 13-11-2006 22:09 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 13 november 2006 22:03 schreef kwelgeest het volgende:
Ik ben sowieso voor het afschaffen van kerst. Ik wil gewoon met de zonnewende lekker eten en verder niets. De rest is het er jammer genoeg alleen, nog, niet mee eens.

Ook de zonnewende in de zomer? Heb je 2 maal per jaar een excuus om lekker te eten.


Subtiel kamerolifantje


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-11-2006 22:10 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 13 november 2006 22:09 schreef stigma het volgende:
Ook de zonnewende in de zomer? Heb je 2 maal per jaar een excuus om lekker te eten.


ik eet zowat iedere dag lekker!!!


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 13-11-2006 22:11 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 13 november 2006 22:10 schreef attila_de_hun het volgende:
ik eet zowat iedere dag lekker!!!
Zou men idd geen excuus voor moeten hebben.


Subtiel kamerolifantje


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-11-2006 22:12 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 13 november 2006 22:03 schreef kwelgeest het volgende:
Ik ben sowieso voor het afschaffen van kerst. Ik wil gewoon met de zonnewende lekker eten en verder niets. De rest is het er jammer genoeg alleen, nog, niet mee eens.
Judeo-christelijke tradities, kwellie!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-11-2006 22:12 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 13 november 2006 22:08 schreef attila_de_hun het volgende:
op zich ben ik dat met je eens. maar die kerstdag heeft wel wat vind ik. los van de religie, gewoon een rustpuntje waar de maatschappij het een dagje lekker rustig aan lijkt te doen. en ik zou het jammer vnden als dat kwam te vervallen ondanks dat ik eigenlijk voorstander ben van zelf je vakantiedagen invullen (en volgens mij gaat dat toch al zo in vele gevallen??, voor mij wel in ieder geval. Als ik op kerstmis wil werken zal niemand mij tegenhouden)
Het irritante van kerst is de Amerikanisering die ermee samenhangd en het geforceerde hypocriete zielen-vrijkopende gedrag van mensen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-11-2006 22:13 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 13 november 2006 22:12 schreef Misanthrope het volgende:
Judeo-christelijke tradities, kwellie!
Pre-judeo-cristelijke tradities!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-11-2006 22:14 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 13 november 2006 22:11 schreef stigma het volgende:
Zou men idd geen excuus voor moeten hebben.
Een excuss of rede ergens voor nodig moeten hebben is sowieso geforceerd.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-11-2006 22:26 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 13 november 2006 22:13 schreef kwelgeest het volgende:
Pre-judeo-cristelijke tradities!
Overgenomen door de Judeo-Christelijke stroming!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-11-2006 22:27 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 13 november 2006 22:26 schreef Misanthrope het volgende:
Overgenomen door de Judeo-Christelijke stroming!
Maar compleet uit verband getrokken. Dat dient natuurlijk in ere hersteld te worden zoals het vroegahh was.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-11-2006 22:30 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Een grote houten pop maken en daar alle gevangenen instoppen en verbranden?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 13-11-2006 22:31 by stigma Profiel van stigma



Subtiel kamerolifantje


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-11-2006 22:32 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 13 november 2006 22:30 schreef Misanthrope het volgende:
Een grote houten pop maken en daar alle gevangenen instoppen en verbranden?

dat hebben ze pas geleden alvast geoefend op wat asielzoekers maar dat was niet zo een succes dacht ik


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 13-11-2006 22:33 by stigma Profiel van stigma

Amsterdammer gepakt voor misbruik paard

Uitgegeven: 13 november 2006 19:30
Laatst gewijzigd: 13 november 2006 20:49

AMSTERDAM - Een 21-jarige man uit Amsterdam is vorige week in een manege in Doorwerth betrapt toen hij een paard misbruikte. De Amsterdammer probeerde de man die hem betrapte te wurgen.

Hij is in bewaring gesteld, zo heeft een woordvoerster van justitie in Arnhem maandag bekendgemaakt.


Een werknemer van de manege betrapte de Amsterdammer terwijl hij half ontkleed bij het paard stond. Zijn gedrag is vastgelegd op videobeelden van een camera die in de stal hing. Justitie legt de man beschadiging van een paard, poging tot doodslag en mishandeling ten laste.


Godverdomme!!


Subtiel kamerolifantje


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-11-2006 22:33 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 13 november 2006 22:30 schreef Misanthrope het volgende:
Een grote houten pop maken en daar alle gevangenen instoppen en verbranden?
Zeker, al was dat celtisch.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-11-2006 22:34 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

die amsterdammer zal wel spijt hebben dat hij geen belg is. daar mag je wettelijk wel sex met dieren hebben (zie dat berichtje dat pas geleden in het nieuws kwam)


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen