IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar links geridiculiseerd wordt [nieuwstopic deel veel] Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2006 18:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dat wordt door bedrijven verdient ja, maar onze regeringen gooien bakken met geld in een bodemloze put (tja gene water daar ..) .. en daar zitten mijn centen tussen ... dus lekker a-scoial als ik ben vind ik dat een verpesting van mijn belastingcenten ..


Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 30-10-2006 18:05 by Sodom Profiel van Sodom

quote:
Op 30 oktober 2006 17:45 schreef blonde rockgod het volgende:
Ga je geschiedenisboeken nakijken, en ga eens kijken waar de grondstoffen van de 3e wereld landen voornamelijk heengaan, en probeer eens na te gaan wie er werkelijk achter de diverse slachtpartijen zit.


Dat is werkelijk totale onzin. Ja hoor, geef de multinationalen maar weer de schuld

Feit blijft dat die mensen zichzelf dood maken, niemand anders DWINGT de Afrikanen om andere Afrikanen te vermoorden. Dat doen ze nog altijd zelf.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 30-10-2006 18:07 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 30 oktober 2006 18:04 schreef Jenje het volgende:
Dat wordt door bedrijven verdient ja, maar onze regeringen gooien bakken met geld in een bodemloze put (tja gene water daar ..) .. en daar zitten mijn centen tussen ... dus lekker a-scoial als ik ben vind ik dat een verpesting van mijn belastingcenten ..


Ja, wat doe je eraan....Die bedrijven reguleren wel voor henzelf dat de situatie zo voordelig mogenlijk blijft voor hun. En de regeringen doen er niets aan. Dus dan maar Ontwikkelingshulp...Maar dat werkt inderdaad niet als de bedrijven winst willen blijven maken.




Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 30-10-2006 18:09 by Sodom Profiel van Sodom

quote:
Op 30 oktober 2006 18:07 schreef blonde rockgod het volgende:
Ja, wat doe je eraan....Die bedrijven reguleren wel voor henzelf dat de situatie zo voordelig mogenlijk blijft voor hun. En de regeringen doen er niets aan. Dus dan maar Ontwikkelingshulp...Maar dat werkt inderdaad niet als de bedrijven winst willen blijven maken.




Ontwikkelingshulp werkt over het algemeen nog altijd niet vanwege corrpute systemen, waar ongeveer heel Afrika over beschikt.

Ontwikkelingshulp na de Tsunami is ook in "het water" gevallen, daar de overheid vaak te lui was en het vreten liet rotten op de kade.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2006 18:09 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 30 oktober 2006 18:07 schreef blonde rockgod het volgende:
Ja, wat doe je eraan....Die bedrijven reguleren wel voor henzelf dat de situatie zo voordelig mogenlijk blijft voor hun. En de regeringen doen er niets aan. Dus dan maar Ontwikkelingshulp...Maar dat werkt inderdaad niet als de bedrijven winst willen blijven maken.


.. dus adn maar ontwikkelingshulp ..

Maar ze ontwikkelen zich niet omdat er altijd een stel apen in de regering zit dier zichzelf verrijken .. er zijn tig fasistische regimes gesponsord door onze "aaaaahh zielige negurrs"-regeringen.

Gewoon niet doen, dan komt de overlevingsdrang wel weer ... er was niemand die Europa hielp ontwikkelen ..


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 30-10-2006 18:09 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 30 oktober 2006 18:05 schreef Sodom het volgende:
Dat is werkelijk totale onzin. Ja hoor, geef de multinationalen maar weer de schuld

Feit blijft dat die mensen zichzelf dood maken, niemand anders DWINGT de Afrikanen om andere Afrikanen te vermoorden. Dat doen ze nog altijd zelf.


Zelfmoord

En wat er bijvoorbeeld gebeurde in Rwanda, is hier in de 2e wereldoorlog in een milde versie gebeurd. Elk mens kan zo opgeruid worden dat er massaslachtingen plaatsvinden, wat de geschiedenis ook laat zien.



Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 30-10-2006 18:11 by Sodom Profiel van Sodom

quote:
Op 30 oktober 2006 18:09 schreef blonde rockgod het volgende:
Zelfmoord

En wat er bijvoorbeeld gebeurde in Rwanda, is hier in de 2e wereldoorlog in een milde versie gebeurd. Elk mens kan zo opgeruid worden dat er massaslachtingen plaatsvinden, wat de geschiedenis ook laat zien.


Wat dus ook duidelijk niet de schuld is van het Westen in mijn ogen.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 30-10-2006 18:11 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 30 oktober 2006 18:09 schreef Jenje het volgende:
.. dus adn maar ontwikkelingshulp ..

Maar ze ontwikkelen zich niet omdat er altijd een stel apen in de regering zit dier zichzelf verrijken .. er zijn tig fasistische regimes gesponsord door onze "aaaaahh zielige negurrs"-regeringen.

Gewoon niet doen, dan komt de overlevingsdrang wel weer ... er was niemand die Europa hielp ontwikkelen ..


Euh, Jenje...2e wereld oorlog? Marshallplan?


Maar ik ben het er mee eens dat ontwikkelinghulp inefficient is en misschien niet wenselijk. Stel je nou eens voor wat er zou gebeuren als ze overal in de wereld in 1 keer dezelfde gezondheidszorg zouden hebben........



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 30-10-2006 18:13 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 30 oktober 2006 18:11 schreef Sodom het volgende:
Wat dus ook duidelijk niet de schuld is van het Westen in mijn ogen.


Ik weet ook niet precies hoe het ligt, maar ik denk dat de diverse inlichtingendiensten hier wel meer van weten. Daarbij is het ook nog eens zo dat het westen de grenzen heeft bepaald van Africa, en diverse bevolkingsgroepen van oudsher privileges heeft gegeven.



Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 30-10-2006 18:16 by Sodom Profiel van Sodom

quote:
Op 30 oktober 2006 18:13 schreef blonde rockgod het volgende:
Ik weet ook niet precies hoe het ligt, maar ik denk dat de diverse inlichtingendiensten hier wel meer van weten. Daarbij is het ook nog eens zo dat het westen de grenzen heeft bepaald van Africa, en diverse bevolkingsgroepen van oudsher privileges heeft gegeven.


Wat ik zeg, is dat die mensen zelf geweren / kapmessen / kamelenpoten pakken om elkaar mee uit te moorden, wat de primitiviteit van de mensen daar aangeeft. Hoe je ze ook helpt of het juist in de hand werkt is niet aan de orde. Daar kan niemand wat aan veranderen.

Mensen zijn ZELF verantwoordelijk voor hun toekomst en hun heden.

[Dit bericht is gewijzigd door Sodom op 30-10-2006 18:17]


Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 30-10-2006 18:19 by Sodom Profiel van Sodom

Overigens zijn de grenzen hier ook grotendeels onvrijwillig ontstaan door middel van oorlog. En daar hebben wij toevallig héél weinig problemen nog mee. Illustreert mijn inziens het verschil in mentaliteiten. Zoiezo denk ik niet dat je kan spreken over landen, maar over mongolenstammen, onschuldige schapen en een TE trieste Afrikaanse Unie die de boel bij elkaar probeert te houden.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 30-10-2006 18:20 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 30 oktober 2006 18:16 schreef Sodom het volgende:
Wat ik zeg, is dat die mensen zelf geweren / kapmessen / kamelenpoten pakken om elkaar mee uit te moorden, wat de primitiviteit van de mensen daar aangeeft. Hoe je ze ook helpt of het juist in de hand werkt is niet aan de orde. Daar kan niemand wat aan veranderen.

Mensen zijn ZELF verantwoordelijk voor hun toekomst en hun heden.


Met dat laatste heb je inderdaad gelijk. Maar ook is het de morele plicht van de voormalige kolonisten om het land te steunen. Als er een despoot of dictator aan de macht geholpen wordt, en bepaalde bevolkingsgroepen zwaar gediscrimineerd worden door bijvoorbeeld het sociale stelsel, is het niet helemaal hun eigen schuld vind ik.



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 30-10-2006 18:22 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 30 oktober 2006 18:19 schreef Sodom het volgende:
Overigens zijn de grenzen hier ook grotendeels onvrijwillig ontstaan door middel van oorlog. En daar hebben wij toevallig héél weinig problemen nog mee. Illustreert mijn inziens het verschil in mentaliteiten. Zoiezo denk ik niet dat je kan spreken over landen, maar over mongolenstammen, onschuldige schapen en een TE trieste Afrikaanse Unie die de boel bij elkaar probeert te houden.


Nou, over die grenzen, lees jij de boeken er nog maar eens op na. In Nederland hebben we er weinig moeite mee, maar wat dacht je van voormalig Yoegoslavie?



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 30-10-2006 18:22 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

@ Sodom: Behalve dat in West Europa de grove lijnen van grenzen niet pas 40 jaar geleden zijn gevormd maar toch wel eerder.



[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 30-10-2006 18:22]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 30-10-2006 18:22 by Sodom Profiel van Sodom

quote:
Op 30 oktober 2006 18:20 schreef blonde rockgod het volgende:
Met dat laatste heb je inderdaad gelijk. Maar ook is het de morele plicht van de voormalige kolonisten om het land te steunen. Als er een despoot of dictator aan de macht geholpen wordt, en bepaalde bevolkingsgroepen zwaar gediscrimineerd worden door bijvoorbeeld het sociale stelsel, is het niet helemaal hun eigen schuld vind ik.


Talloze Blauwhelmen, Franse legionnairs, Vernigde Naties, talloze inzamel acties later is het nog steeds een wildernis daar.


Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 30-10-2006 18:23 by Sodom Profiel van Sodom

quote:
Op 30 oktober 2006 18:22 schreef Gemene Lepel het volgende:
@ Sodom: Behalve dat in West Europa de grove lijnen van grenzen niet pas 40 jaar geleden zijn gevormd maar toch wel eerder.




Veel grenzen in Afrika zijn ook al oud.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 30-10-2006 18:24 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Pfff, ik denk dat WOII wel laat zien dat ieder mens in een moordmachine kan veranderen, en niet alleen de "achterlijke" afrikanen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 30-10-2006 18:25 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 30 oktober 2006 18:22 schreef Sodom het volgende:
Talloze Blauwhelmen, Franse legionnairs, Vernigde Naties, talloze inzamel acties later is het nog steeds een wildernis daar.


Tsja, inzamelingacties....korte termijngebeuren, net als die blauwhelmen, wat trouwens de UN is. De Franse legionnairs hebben hier niets mee van doen trouwens...

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 30-10-2006 18:25]



Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 30-10-2006 18:26 by Sodom Profiel van Sodom

quote:
Op 30 oktober 2006 18:25 schreef blonde rockgod het volgende:
Tsja, inzamelingacties....korte termijngebeuren, net als die blauwhelmen, wat trouwens de UN is. De Franse legionnairs hebben hier niets mee van doen trouwens...


De Fransen zitten er anders nog steeds hoor. Zijn er ook al héél wat van doodgegaan geloof ik. Maargoed, dan moet je maar geen leggionair worden


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 30-10-2006 18:26 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 30 oktober 2006 18:23 schreef Sodom het volgende:
Veel grenzen in Afrika zijn ook al oud.


Afrika kent veel meer etnische verschillen dan Europa, en als je bij de dekolonisatie al die mensen bij elkaar propt krijg je ruzie. Want het zijn mensen. Zelfs de walen en vlamingen kunnen elkaar al niet uit staan, waarom 20 verschillende Afrikaanse stammen wel?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 30-10-2006 18:27 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 30 oktober 2006 18:26 schreef Sodom het volgende:
De Fransen zitten er anders nog steeds hoor. Zijn er ook al héél wat van doodgegaan geloof ik. Maargoed, dan moet je maar geen leggionair worden


Bedoel je nou het vreemdelingenlegioen, of begrijp ik je verkeerd?



Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 30-10-2006 18:28 by Sodom Profiel van Sodom

quote:
Op 30 oktober 2006 18:26 schreef Gemene Lepel het volgende:
Afrika kent veel meer etnische verschillen dan Europa, en als je bij de dekolonisatie al die mensen bij elkaar propt krijg je ruzie. Want het zijn mensen. Zelfs de walen en vlamingen kunnen elkaar al niet uit staan, waarom 20 verschillende Afrikaanse stammen wel?


Hoeft ook niet, mesnen zijn mensen. Maar het is niet de schuld van het Westen dat die mensen elkaar bij bosjes afmaken. Of denk je dat een andere grens dat daadwerkelijk tegen zou kunnen houden?


Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 30-10-2006 18:28 by Sodom Profiel van Sodom

quote:
Op 30 oktober 2006 18:27 schreef blonde rockgod het volgende:
Bedoel je nou het vreemdelingenlegioen, of begrijp ik je verkeerd?

Ja.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 30-10-2006 18:29 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Hmm sorry, volgens mij heb ik Jenje's en jouw redenatie door elkaar gehaald.
Ik ben het inderdaad met je eens dat geweld in alle mensen zit. Maar Jenje bazelt weer allerlei dingen over Europa dit, Afrika dat.

Dan zijn we het nu met elkaar eens Sodom.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 30-10-2006 18:31 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Het vreemdelingenlegioen is een soort huurleger, en voornamenlijk actief in Marocco.



http://home.wanadoo.nl/legio/geschiedenis.htm



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen