IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar links geridiculiseerd wordt [nieuwstopic deel veel] Vorige pagina | Volgende pagina
skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-11-2006 17:00 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 15 november 2006 1:02 schreef Mikeee het volgende:
Het is maar hoe je 't bekijkt.
Mijn ma haalde meestal alle boodschappen voor ong. 2 weken in één keer (met de station wagon en achterbanken omlaag geklapt).

Als ik een auto heb ga ik ook niet steeds voor een brood en een pak beleg naar de winkel. Dan ga ik veel liever naar de grootste motherfucking supermarkt in de buurt en haal in 1 keer genoeg spullen voor een maand.
Ik heb wel wat beters te doen dan steeds weer rond te dolen door smalle supermarktpaadjes met kut-omaatjes een pak koffie en een halfje brood.


ik had wel verwacht dat dit jou zou raken, maar ik ging er niet vanuit dat je ook daadwerkelijk zou reageren.

LOL


LOS ANGELES - In a new TV interview and book,
O.J. Simpson discusses how he would have committed the slayings of his ex-wife and her friend "if I did it."

The two-part television interview, titled "O.J. Simpson: If I Did It, Here's How It Happened," will air Nov. 27 and Nov. 29 on Fox, the TV network said Tuesday.

"O.J. Simpson, in his own words, tells for the first time how he would have committed the murders if he were the one responsible for the crimes," the network said in a statement. "In the two-part event, Simpson describes how he would have carried out the murders he has vehemently denied committing for over a decade."

"This is an interview that no one thought would ever happen. Its the definitive last chapter in the Trial of the Century," Mike Darnell, executive vice president of alternative programming for Fox, said in a statement.

The interview, conducted with book publisher Judith Regan, will air days before Simpson's new book, "If I Did It," goes on sale Nov. 30. The book "hypothetically describes how the murders would have been committed," the network said.

The book is published by ReganBooks, an imprint of HarperCollins Publishers run by Regan.

Simpson, who now lives in Florida, was acquitted in a criminal trial of the 1994 killings of his ex-wife, Nicole Brown Simpson, and her friend Ronald Goldman. Simpson was later found liable in 1997 in a wrongful death lawsuit filed by the Goldman family.

Messages left with Simpson and his attorney Yale Galanter were not returned Tuesday night.

I SMELL BULL ISH!


Suck my piss


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-11-2006 21:58 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Israël wil terugslaan na dodelijke raketaanval

Uitgegeven: 15 november 2006 21:42
Laatst gewijzigd: 15 november 2006 21:48

JERUZALEM - De Israëlische regering heeft besloten tot represailles nadat woensdag bij Palestijnse raketaanvallen een dode en twee zwaargewonden waren gevallen. Premier Ehud Olmert heeft zijn minister van Defensie opdracht gegeven "op te treden" tegen de raketaanvallen.

Bij een aanval met zelfgemaakte Qassam-raketten kwam in de ochtend in Sderot een vrouw (57) om. Een 24-jarige bewaker van het huis van minister van Defensie Amir Peretz verloor beide benen. Enkele uren later raakte hier een jongen van zestien zwaargewond door een nieuwe raketaanval.


De aanvallen zijn opgeëist door zowel de gewapende vleugel van de regerende Hamas-beweging en de Islamitische Jihad. Het was volgens een verklaring van de Izz al-Din al-Qassam Brigades van Hamas een vergeldingsactie voor de recente operatie van Israël in Beit Hanoun.

Het ruim 20.000 zielen tellende Sderot ligt vijf kilometer ten oosten van de Gazastrook. Het stadje in de Negev-woestijn is bijna dagelijks het doelwit van Palestijnse groepen die het vanuit de Gazastrook bestoken met hun onnauwkeurige Qassam-raketten.

Begraafplaats

Volgens Israëlische media kwamen zeker elf raketten neer in en rond Sderot. De provisorische projectielen zijn volgens bronnen binnen het leger afgevuurd vanaf een begraafplaats bij het Palestijnse Beit Hanoun. Ook werden er vier raketten afgeschoten op de stad Ashkelon.

De militanten zullen "een zware prijs betalen", dreigde de Israëlische minister van Defensie Amir Peretz. "We zullen optreden tegen hen die betrokken zijn bij het afvuren van raketten, te beginnen bij hun leiders tot aan hun laatste terroristen", liet de bewindsman weten.

Beit Hanoun was tot vorige week het toneel van een Israëlische operatie die het afvuren van raketten moest tegengaan. Daardoor kwamen tientallen Palestijnen, onder wie veel burgers, om. Tijdens het offensief gingen de raketbeschietingen gewoon door.

Het is voor het eerst sinds medio 2005 dat Palestijnse raketten weer een Israëliër in de grensregio het leven heeft gekost. Sinds het begin van de tweede Palestijnse opstand, in september 2000, zijn negen mensen gedood door raketten in Israël. Zes van hen kwamen om in Sderot.



Ik hoop dat Israel die hele Gaza strook van de kaart veegt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 15-11-2006 22:01 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Ach kom op, dat eeuwige over en weer geschiet. En nu ga je de zijde van de joodse mensen kiezen omdat daar toevallig weer eens de doden zijn gevallen.

En als er weer eens een palestijne wijk met de grond gelijk wordt gemaakt sta je te juichen.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


WMP
Usericon van WMP
Posted 15-11-2006 22:02 by WMP Profiel van WMP

En Iran en Syrië Israël, de VS Iran en Syrië, Noord-Korea de VS en dan leven we nog lang en gelukkig.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 15-11-2006 22:05 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 november 2006 1:02 schreef Mikeee het volgende:
Het is maar hoe je 't bekijkt.
Mijn ma haalde meestal alle boodschappen voor ong. 2 weken in één keer (met de station wagon en achterbanken omlaag geklapt).

Als ik een auto heb ga ik ook niet steeds voor een brood en een pak beleg naar de winkel. Dan ga ik veel liever naar de grootste motherfucking supermarkt in de buurt en haal in 1 keer genoeg spullen voor een maand.
Ik heb wel wat beters te doen dan steeds weer rond te dolen door smalle supermarktpaadjes met kut-omaatjes een pak koffie en een halfje brood.


ik ga één keer per week met de auto naar een mega c1000 om dingen al kattegrit en bier en fris ed te halen. De rest van de week ga ik zo goed als elke werkdag op de fiets naar een supermarkt vlak bij huis om eten voor die dag te halen, zoals verse groenten ed.

Als je verse groenten etc wilt hebben zul je toch vaker als 1 X per maand boodschappen moeten doen, lijkt me.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-11-2006 22:41 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 15 november 2006 22:01 schreef Phriar het volgende:
Ach kom op, dat eeuwige over en weer geschiet. En nu ga je de zijde van de joodse mensen kiezen omdat daar toevallig weer eens de doden zijn gevallen.

En als er weer eens een palestijne wijk met de grond gelijk wordt gemaakt sta je te juichen.
Ja, eigenlijk wel.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 15-11-2006 23:04 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 15 november 2006 22:05 schreef Oud Vuil het volgende:
ik ga één keer per week met de auto naar een mega c1000 om dingen al kattegrit en bier en fris ed te halen. De rest van de week ga ik zo goed als elke werkdag op de fiets naar een supermarkt vlak bij huis om eten voor die dag te halen, zoals verse groenten ed.

Als je verse groenten etc wilt hebben zul je toch vaker als 1 X per maand boodschappen moeten doen, lijkt me.

Uhh... frozen veggies??

...en aan al die replies van "vers is gezonder" zeg ik: dat is regelrechte kolder gebleken bij onderzoeken. Nee, geen linkjes handig. Verschil is minimaal in het ergste geval en dan nóg in het voordeel van "niet-verse" groente vanwege hoger behoud van voedingsstoffen, hygiëne bij productieprocessen, controle op pesticiden om te voldoen aan regelgeving en allerhande ISO-standaarden etc.*

Desondanks eet ik ook graag vers gestoomde groenten (smaak en gunstigere prijs), daar niet van. Alleen is vers om het vers zijn geen vereiste.



Ik bedoelde natuurlijk dat ik HETgene in bulk koop wat daadwerkelijk goed houdbaar is.

* Dit doet me ineens denken aan een heel oud reportage op TV over het feit dat de rest van europa allang aan de houdbare melk is (schijnbaar in veel opzichten "beter" dan vers) en dat men zich verwondert over de koppigheid van nederlanders om nog altijd verse melk te verkiezen boven houdbare.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 15-11-2006 23:08]



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-11-2006 0:22 by XXL Profiel van XXL

Ik drink al jaren houdbaar omdat het handiger is en vooral omdat het ook nog eens ongeveer de helft kost.

Ik pauper, ik.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-11-2006 0:24 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Houdbare melk is vies!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-11-2006 0:30 by spectre Profiel van spectre

*wink wink*


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 16-11-2006 0:34 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 16 november 2006 0:22 schreef XXL het volgende:
Ik drink al jaren houdbaar omdat het handiger is en vooral omdat het ook nog eens ongeveer de helft kost.

Ik pauper, ik.

Ik dan ook. Heb van m'n leven misschien bij elkaar 2 liter "verse" gedronken.
Aan de smaak niks te merken maar wel aan de mindere houdbaarheid en hogere prijs. Nonsense IMO.
Houdbare Melk Grand-Cru Reserva FTW!!1!1



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-11-2006 0:35 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 16 november 2006 0:34 schreef Mikeee het volgende:
Ik dan ook. Heb van m'n leven misschien bij elkaar 2 liter "verse" gedronken.
Aan de smaak niks te merken maar wel aan de mindere houdbaarheid en hogere prijs. Nonsense IMO.
Houdbare Melk Grand-Cru Reserva FTW!!1!1
Elke keer als ik houdbare in mijn glas krijg heb ik het (nadelige) verschil direct geproefd! Wat voor soort heb jij dan?

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 16-11-2006 0:36]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 16-11-2006 0:40 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 16 november 2006 0:34 schreef Mikeee het volgende:
Ik dan ook. Heb van m'n leven misschien bij elkaar 2 liter "verse" gedronken.
Aan de smaak niks te merken maar wel aan de mindere houdbaarheid en hogere prijs. Nonsense IMO.
Houdbare Melk Grand-Cru Reserva FTW!!1!1

Zou ik toch je smaakpapillen laten nakijken.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 16-11-2006 0:58 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 16 november 2006 0:35 schreef ZelThoR het volgende:
Wat voor soort heb jij dan?

Dat staat er toch? Houdbare!

Als je "merk" bedoelt; wat boeit dat?



Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 16-11-2006 1:01 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 16 november 2006 0:40 schreef Iskariot het volgende:
Zou ik toch je smaakpapillen laten nakijken.

Laat me het zo stellen: ik zag/zie mijn melk louter als "hulpje" bij m'n Kellogg's Corn Flakes, Rice Crispies, Corn Pops, koffie, müsli etc. en niet als drank an sich.
Net zo triviaal als "wat voor boter gebruik je bij het braden?"

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 16-11-2006 1:01]



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 16-11-2006 1:05 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 16 november 2006 1:01 schreef Mikeee het volgende:
Laat me het zo stellen: ik zag/zie mijn melk louter als "hulpje" bij m'n Kellogg's Corn Flakes, Rice Crispies, Corn Pops, koffie, müsli etc. en niet als drank an sich.
Net zo triviaal als "wat voor boter gebruik je bij het braden?"
Hele cheap-ass boter proef je wel hoor


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 16-11-2006 1:07 by Mikeee Profiel van Mikeee

Op je boterham misschien (ik doe dat niet) maar als je eenmaal op je biefstukje zit te kanen?



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 16-11-2006 1:11 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 16 november 2006 1:07 schreef Mikeee het volgende:
Op je boterham misschien (ik doe dat niet) maar als je eenmaal op je biefstukje zit te kanen?
Ook bij vleesch (al eet ik niet zo vaak biefstuk, als pauper student zijnde), maar das alleen bij die vet blokken van 15 cent per stuk ofzo, tussen de rest proef je idd niet echt verschil.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-11-2006 2:00 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 15 november 2006 23:04 schreef Mikeee het volgende:
Uhh... frozen veggies??

...en aan al die replies van "vers is gezonder" zeg ik: dat is regelrechte kolder gebleken bij onderzoeken. Nee, geen linkjes handig. Verschil is minimaal in het ergste geval en dan nóg in het voordeel van "niet-verse" groente vanwege hoger behoud van voedingsstoffen, hygiëne bij productieprocessen, controle op pesticiden om te voldoen aan regelgeving en allerhande ISO-standaarden etc.*

Desondanks eet ik ook graag vers gestoomde groenten (smaak en gunstigere prijs), daar niet van. Alleen is vers om het vers zijn geen vereiste.



Ik bedoelde natuurlijk dat ik HETgene in bulk koop wat daadwerkelijk goed houdbaar is.

* Dit doet me ineens denken aan een heel oud reportage op TV over het feit dat de rest van europa allang aan de houdbare melk is (schijnbaar in veel opzichten "beter" dan vers) en dat men zich verwondert over de koppigheid van nederlanders om nog altijd verse melk te verkiezen boven houdbare.


Toch gaan de vitaminen er dan uit.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-11-2006 2:21 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 november 2006 23:04 schreef Mikeee het volgende:
Uhh... frozen veggies??

...en aan al die replies van "vers is gezonder" zeg ik: dat is regelrechte kolder gebleken bij onderzoeken. Nee, geen linkjes handig. Verschil is minimaal in het ergste geval en dan nóg in het voordeel van "niet-verse" groente vanwege hoger behoud van voedingsstoffen, hygiëne bij productieprocessen, controle op pesticiden om te voldoen aan regelgeving en allerhande ISO-standaarden etc.*

Desondanks eet ik ook graag vers gestoomde groenten (smaak en gunstigere prijs), daar niet van. Alleen is vers om het vers zijn geen vereiste.



Ik bedoelde natuurlijk dat ik HETgene in bulk koop wat daadwerkelijk goed houdbaar is.

* Dit doet me ineens denken aan een heel oud reportage op TV over het feit dat de rest van europa allang aan de houdbare melk is (schijnbaar in veel opzichten "beter" dan vers) en dat men zich verwondert over de koppigheid van nederlanders om nog altijd verse melk te verkiezen boven houdbare.


vers smaakt lekkerder, en lekker is gezond!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-11-2006 10:24 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 16 november 2006 0:58 schreef Mikeee het volgende:
Dat staat er toch? Houdbare!

Als je "merk" bedoelt; wat boeit dat?

Nou ja, jij schijnt het wél te kunnen verdragen, en ik niet. Dus misschien is het merkgebonden

Maar ja, het zal wel gewenning zijn dan.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-11-2006 11:50 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Dommer dan dom

Man schiet zichzelf in kruis

Een 23-jarige man heeft zichzelf in zijn linker testikel geschoten tijdens een poging een tiener te kidnappen in Wichita in Kansas in de Verenigde Staten. De man stopte zijn pistool in zijn broek toen deze plotseling afging en hem trof in zijn kruis.

Daarbij bleef het niet voor de onfortuinlijke kidnapper. Hij kromp ineen van de pijn, waardoor zijn pistool nogmaals afging. Deze keer werd hij geraakt in zijn kuit. De man wist op eigen kracht een ziekenhuis te bereiken om daar behandeld te worden.

De man en zijn twee maten, van 18 en 20 jaar, werden gearresteerd voor een serieuze poging tot kidnapping en het belemmeren van justitie. Ze wilden de tiener kidnappen vanwege een meningsverschil over stereotorens, zo liet de politie weten.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-11-2006 11:53 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Een meningsverschil over stereotorens, ok...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-11-2006 12:05 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik vind sony een veel beter merk!!!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-11-2006 12:07 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 16 november 2006 12:05 schreef ElitE het volgende:
ik vind sony een veel beter merk!!!
You gonna get raped!!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen