![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Daar kun je je dan dus voor verzekeren. Jezelf verzekeren voor het geval dat je verkeerde keuzes maakt, wat is daar mis mee? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Jij draait de boel om. Als je deze stelling vol houdt kun je alle verkeersregels wel afschaffen, zoals rechts rijden, niet door rood rijden, etc. quote: Met de trein gaan? ![]() Maar goed, praktisch gezien zou dat niet echt werken nee. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Dit heeft mijn avond gemaakt. Fantastisch! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
'Kamerleden vaak afwezig' Uitgegeven: 1 november 2006 00:30 Laatst gewijzigd: 1 november 2006 06:29 AMSTERDAM - Kamerleden zijn vaak afwezig op vergaderdagen. Bij gemiddeld een op de vijf vergaderdagen komen zij niet opdagen, blijkt uit onderzoek van RTL Nieuws. De Kamerleden van de LPF komen er het slechtst van af in het onderzoek. Ook de leden van de SP en D66 blijken grote spijbelaars. Bas van der Vlies (SGP) en Jan Mastwijk (CDA) blijken de braafste jongetjes van de klas. Hun afwezigheidspercentage ligt rond de 3 procent. Over het algemeen scoren de vrouwelijke Kamerleden nét iets beter dan hun mannelijke collega's. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hahaha SP zo sociaal, maar werken voor de centen ho maar ![]() |
|
Zij zijn juist hard bezig met het daadwerkelijk werken ín de samenleving, in plaats van hun tijd te verdoen aan onzindiscussies en gelanterfanter. Een paar keer ben ik aanwezig geweest op de publieke tribune, zelden zulke ongelooflijke tijdsverkwisting gezien. Hoe vaker je dus aanwezig bent, des te minder doe je. ![]() ![]() |
|
Maar wel geld vangen .. lijken wel allochtonen ![]() |
|
quote:Voor werk? Lijkt me logisch. ![]() |
|
nee voor in de 2e kamer aanwezig zijn ... ![]() |
|
Het is ook een beetje uit het verband getrokken, waarom moet iedereen aanwezig zijn bij zulke dingen, dat kunnen toch een aantal partijleden doen of niet? Ik denk dat die SGP'er met dat hoge percentage graag dat doet, ik zie nergens cijfers dat alle leden 100% aanwezig zijn. Het is gewoon weer zoeken naar zeikpuntjes ![]() ![]() |
|
Wildplasser te water door omgewaaide boom Uitgegeven: 1 november 2006 11:11 Laatst gewijzigd: 1 november 2006 11:23 AMSTERDAM - De stormachtige wind leidde woensdagochtend tot een nat pak voor een wildplasser in Amsterdam. De man stond tegen een boom te plassen aan het Singel, toen de wind de wortels lostrok. De boom waaide om, waarop de wildplasser ten val kwam en in het water van de gracht belandde. Volgens de politie kon het slachtoffer op eigen kracht aan de kant komen. Hij is voor onderzoek overgebracht naar het ziekenhuis, waarop hij na behandeling naar huis mocht. De omgewaaide boom veroorzaakte verder nog schade aan twee auto's die ernaast stonden geparkeerd. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: In de SP visie kunnen het aantal zetels terug naar 1. NEE dus......... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 01-11-2006 13:50] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
En nu duidelijk, ik snap je niet zo goed. (Rare zin?) ![]() |
|
NEE Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Ik zal het makkelijk voor je maken Gus, bovenstaande zin snap ik niet. ^ ![]() |
|
quote:Omdat het Nederlandse Volk ze daarvoor gekozen heeft ... ![]() |
|
Ik denk dat er anders zat ander werk is wat gedaan moet worden ![]() ![]() |
|
Gisteren bij Pauw & Witteman werd verteld dat Nawijn ook 40% v/d tijd niet aanwezig is in de 2e kamer, is natuurlijk ook niet de bedoeling. Wat heb ik me overigens geirriteerd aan die moslima's in dat programma zeg, ongeloofelijk. ![]() |
|
Naakte studentes in 010.... Weer eens wat anders dan negerts. http://dump.geenstijl.nl/mediabase/5769/e610658b/index.html Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Ik zie er maar 1 hoor ![]() ![]() |
|
quote: Hehe, gave actie! ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Ze scheen er al sinds zaterdag rond te lopen. Nu opgepakt omdat Wouter B om de hoek bezig was ![]() @spectre: Vervang de K in Ik door een N ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
O verdomd, ja nu snap ik het ![]() ![]() |
|
Jeetje.. http://dump.geenstijl.nl/mediabase/5747/1b16055b/index.html Overigens geen nieuws, maar via linkje van argus kwam ik hier terecht.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 01-11-2006 14:00] ![]() |
|
Argh gadver ... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |