IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar links geridiculiseerd wordt [nieuwstopic deel veel] Vorige pagina | Volgende pagina
Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 30-10-2006 18:32 by Sodom Profiel van Sodom

quote:
Op 30 oktober 2006 18:31 schreef blonde rockgod het volgende:
Het vreemdelingenlegioen is een soort huurleger, en voornamenlijk actief in Marocco.



http://home.wanadoo.nl/legio/geschiedenis.htm


Ook niet verkeerd
Nee maar serieus, ze zitten/zaten in ieder geval ook in delen van Afrika, dat weet ik zeker.

Het legioen is overigens gewoon een Franse strijdkracht en geen huurleger, wel is het nogal een ophoping van gekken en criminelen daar dunkt me zo. Maar het is niet te vergelijken met zogenaamde "huurlingen".

[Dit bericht is gewijzigd door Sodom op 30-10-2006 18:33]


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 30-10-2006 18:36 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 30 oktober 2006 18:32 schreef Sodom het volgende:
Ook niet verkeerd
Nee maar serieus, ze zitten/zaten in ieder geval ook in delen van Afrika, dat weet ik zeker.

Het legioen is overigens gewoon een Franse strijdkracht en geen huurleger, wel is het nogal een ophoping van gekken en criminelen daar dunkt me zo. Maar het is niet te vergelijken met zogenaamde "huurlingen".


Ah, zelf mijn link gekeken, You're right.




Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-10-2006 21:25 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

BERLIN (Reuters) - A German woman won a lawsuit against a "love witch" who failed to induce her ex-boyfriend to come back with rituals under the full moon designed to cast a spell over him, a Munich court said Monday.

"The witch lost," said Munich district court spokeswoman Ingrid Kaps. The 'love witch' was ordered to return her 1,000 euro ($1,300) fee and pay "several hundred euros" in costs.

"The plaintiff was in despair after her boyfriend left and tried to get him to return with help from a woman who calls herself a 'love witch'," she added. "The court has ruled it was a service that was 'objectively impossible' to render."

The witch disputed the plaintiff's claim of a money-back guarantee, Kaps said. The witch, described as an elderly woman, also lost an appeal. The spokeswoman declined to give the names or ages of those involved.

"A love ritual is not suited to influence a person from long distance," the court said. "As the promised service could not be rendered, the plaintiff is not obligated to pay."


lal


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 30-10-2006 22:34 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Police say a Marshall County, Alabama teen raped his mother to get revenge on his brother.

Police say 19-year-old Gary Helms, Jr., raped his 45-year-old mother this past weekend, at Willow Terrace Trailer Park on Doyle Drive in Albertville.

It's a twisted crime that police say Helms admits.

"From what we understand the rape stemmed from an argument between him and his brother. And apparently they were arguing over a girlfriend. And the rape was some sort of retaliation towards his brother," said Sgt. Jamie Smith of the Albertville Police Department.

It was unusual retaliation on an unsuspecting victim.

Authorities say Helms' mother was apparently passed out drunk on the couch when the rape started.

"During the attack she did come to and recognize her attacker. (Reporter: As her son?) As her son," said Smith.

That's when, according to the police report, the mother "tried to get away, but he held her down until he was finished."

"It's totally sick is what it is," said Smith.

Helms was arrested and charged with the 1st degree rape of his own mother.

Smith says it's hard to wrap your mind around.

"Shocked, shocked would be more a better way to describe it. That somebody would dip to the lows to do something of this nature. It's just pretty much a shock to the conscience of the general public," said Smith.

Helms is being held in the Marshall County Jail on $100,000 bond.

http://www.14wfie.com/Global/story.asp?S=5607100&nav=menu54_3

Gekke Amerikanen toch ook.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 30-10-2006 22:47 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 30 oktober 2006 18:01 schreef blonde rockgod het volgende:
Euh, bekering is toch iets heel anders dan bombarderen? Als je bekeerd bent geloof je ergens in, en bommen geloven niet toch? [edit] Is er nu nog een land vol Nazi's naast ons? Nee. Zijn ze daar nog steeds katholiek? Ja.


Ik denk trouwens dat de westerse maatschappij die landen erg graag wil houden, er wordt waarschijnlijk veel meer geld aan verdient dan dat er aan uitgegeven wordt.
Na meer dan 6x de hoeveelheid van het Marshallplan aan geld in Afrika gestoken te hebben, begin ik toch te vermoeden dat geld in Afrika stoppen een hopeloze onderneming is.
De Afrikanen leven op een andere wijze, het is een andere cultuur, het is juist het westerse geld waarmee we ze van hun armoede willen ontdoen dat ze kapot maakt. Wij gooien een bak westers geld naar ze toe met de bedoeling ze volgens westerse maatstaven welvarend te maken. Dit botst met hun cultuur.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 30-10-2006 22:51 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 30 oktober 2006 18:27 schreef blonde rockgod het volgende:
Bedoel je nou het vreemdelingenlegioen, of begrijp ik je verkeerd?
De Fransen leren hun soldaatjes schieten in West Afrika. Nogal vreemd dat de wereld hier niets van hoort, aangezien de Fransen daar behoorlijk los gaan en wat schietgrager zijn dan de Amerikanen in Irak.

Maarja, Amerika is natuurlijk het kwaad en niet Frankrijk.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-10-2006 0:59 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 30 oktober 2006 22:47 schreef Misanthrope het volgende:
Na meer dan 6x de hoeveelheid van het Marshallplan aan geld in Afrika gestoken te hebben, begin ik toch te vermoeden dat geld in Afrika stoppen een hopeloze onderneming is.
De Afrikanen leven op een andere wijze, het is een andere cultuur, het is juist het westerse geld waarmee we ze van hun armoede willen ontdoen dat ze kapot maakt. Wij gooien een bak westers geld naar ze toe met de bedoeling ze volgens westerse maatstaven welvarend te maken. Dit botst met hun cultuur.


+1

(goed dat ik de boel eerst even doorgelezen had voor de verandering )

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 31-10-2006 1:00]


Je moeder.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 31-10-2006 8:06 by Iskariot Profiel van Iskariot

Imam vervloekte Van Gogh in preek

Uitgegeven: 31 oktober 2006 06:14
DEN HAAG - "O God bezorg Van Gogh een ziekte die door alle bewoners van de aarde niet kan worden genezen. Hij zou daardoor tevergeefs naar de dood verlangen en treft het niet." Met die woorden heeft Sjeik Fawaz Jneid van de As-Soennah-moskee in Den Haag Theo van Gogh in een preek vervloekt, een paar weken voordat Van Gogh werd vermoord in 2004. Dat schrijft de Volkskrant dinsdag.

De krant is in het bezit van de preek. Behalve Van Gogh wordt ook Ayaan Hirsi Ali door de imam vervloekt en aangeduid als "deze onvruchtbare".

Bij de preek was Mohammed B., de moordenaar van Van Gogh waarschijnlijk ook aanwezig. Dit heeft Soumaya S., medeverdachte in de strafzaak tegen terrorismeverdachte Samir A., maandag tijdens haar verhoor gezegd.

Geloof van liefde en vrede


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2006 8:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

ARGH leze slet

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 31-10-2006 8:19]


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 31-10-2006 9:47 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 30 oktober 2006 18:32 schreef Sodom het volgende:
Ook niet verkeerd
Nee maar serieus, ze zitten/zaten in ieder geval ook in delen van Afrika, dat weet ik zeker.

Het legioen is overigens gewoon een Franse strijdkracht en geen huurleger, wel is het nogal een ophoping van gekken en criminelen daar dunkt me zo.


Je moet Frans willen leren, daar begin je mee daar. Ook ex-militairen die uit andere landen komen waar ze geen "functie" meer hebben. En ze zitten volgens mij bijna overal in de wereld, althans, als ik mensen moet geloven.


Suck my piss


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 31-10-2006 13:34 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

EU levert kritiek op Turkije

Een rapport van de Europese Commissie dat volgende week verschijnt, oordeelt hard over Turkije. het land doet te weinig aan het stimuleren van vrijheid van meningsuiting en aan het uitbannen van marteling. Daarbij stelt de Commissie dat het leger onvoldoende aangepakt wordt. Dit rapport zet toetreding van Turkije tot de EU verder onder druk.

De Commissie ergert zich aan een wet die het strafbaar stelt de Turkse staat te beledigen. Vorige week kreeg een Turkse journalist een voorwaardelijke gevangenisstraf, omdat hij schreef over de Armeense genocide. De Turkse premier Recep Tayyip heeft dit weekend nog gezegd dat hij weigert de wet te schrappen.

In december loopt er voor Turkije een ultimatum af: dan moeten schepen uit Cyprus toegelaten worden tot Turkse havens. Turkije wenst Cyprus niet te erkennen, terwijl dat land een lidstaat is van de EU. Als Turkije na december de schepen niet toelaat, dan is de toetreding van Turkije van de baan.

De Europese Commissie houdt er rekening mee dat de onderhandelingen stilgelegd zullen worden. Vorige week zei de voorzitter van de Commissie, Jose Manuel Barroso, nog dat "de zaken slecht gaan" en de onderhandelingen in een "kritieke fase" zijn beland. Ook bleek toen uit opiniepeilingen dat maar weinig Turken en Europeanen toetreding van Turkije tot de EU wenselijk vinden.


Waarom blijft de EU zo erop hameren dat de enige factor die voorkomt dat Turkije een Islamitische staat wordt, wordt opgeheven?!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 31-10-2006 13:36 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Nu.nl:
Uitgegeven: 31 oktober 2006 10:47
Laatst gewijzigd: 31 oktober 2006 10:56
AMSTERDAM - Automobilisten kunnen zich vanaf woensdag verzekeren tegen snelheidsovertredingen. Het Nederlandse bedrijf Orfub, dat staat voor Online Resource For Unexpected Bills, dekt voor 8,50 euro per maand maximaal drie boetes per jaar.

Alleen boetes tot een overschrijding van twintig kilometer per uur worden vergoed. Dat zegt de eigenaar van het bedrijf, Steven Ruyter, dinsdag in het Financieele Dagblad.

Eerder werd een Zweedse verzekeringsmaatschappij die in Nederland boetes wilde dekken, door voormalig minister van Justitie Piet Hein Donner (CDA) van de markt geweerd. Tot een wettelijk verbod op de 'scheurverzekering' kwam het niet. De Nederlandsche Bank stelde een onderzoek in naar de Zweedse maatschappij Bisso. Het bedrijf besloot vervolgens zelf af te zien van een introductie op de Nederlandse markt.

Tegenvallers

Ruyter is niet bang dat ook zijn product niet op de markt wordt toegelaten. Hij stelt in het dagblad dat de polis niet specifiek is bedoeld voor het dekken van boetes voor snelheidsovertredingen, maar voor zogenoemde economische tegenvallers.

Ook krijgen klanten die een jaar lang niet beboet worden de helft van de premie terug. Daarmee wil Ruyter voorkomen dat de verzekering een vrijbrief wordt voor te hard rijden.


Wat een volstrekt belachelijk idee!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 31-10-2006 13:37 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 31 oktober 2006 13:36 schreef Onweerwolf het volgende:
Wat een volstrekt belachelijk idee!


Waarom is spreiden van financieel risico een volstrekt belachelijk idee?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 31-10-2006 13:42 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 31 oktober 2006 13:37 schreef Chelman het volgende:
Waarom is spreiden van financieel risico een volstrekt belachelijk idee?


Zeg ik dat spreiden van financieel risico een volstrekt belachelijk idee is? Nee hè! Dacht 't ook niet.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 31-10-2006 13:43 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 31 oktober 2006 13:42 schreef Onweerwolf het volgende:
Zeg ik dat spreiden van financieel risico een volstrekt belachelijk idee is? Nee hè! Dacht 't ook niet.


Maar een dergelijke verzekering is niks meer dan spreiden van financieel risico...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-10-2006 13:43 by spectre Profiel van spectre

Het zet aan tot verkeersovertredingen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 31-10-2006 13:45 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 31 oktober 2006 13:43 schreef spectre het volgende:
Het zet aan tot verkeersovertredingen
Ja, en het dragen van korte rokjes zet ook aan tot verkrachting.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 31-10-2006 13:45 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 31 oktober 2006 13:43 schreef Chelman het volgende:
Maar een dergelijke verzekering is niks meer dan spreiden van financieel risico...


Dan hebben wij een verschil van mening over de betekenis van het begrip "financieel risico."

Snelheidsboetes krijgen is geen risico dat heb je volledig zelf in de hand.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 31-10-2006 13:46 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 31 oktober 2006 13:43 schreef spectre het volgende:
Het zet aan tot verkeersovertredingen


Niet in een grotere mate dan een W.A. verzekering bijdraagt aan dom gedrag, vandalisme en vernieling van andermans eigendommen...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 31-10-2006 13:46 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 31 oktober 2006 13:45 schreef Onweerwolf het volgende:
Dan hebben wij een verschil van mening over de betekenis van het begrip "financieel risico."

Snelheidsboetes krijgen is geen risico dat heb je volledig zelf in de hand.
En andere financieele risico's heb je niet zelf in de hand? Je kiest er altijd zelf voor om zo'n risico te nemen, neem je 'm niet, dan loop je geen risico.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-10-2006 13:48 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 31 oktober 2006 13:45 schreef Misanthrope het volgende:
Ja, en het dragen van korte rokjes zet ook aan tot verkrachting.


Dat is geen vergelijking
Die van Chel komt dichter in de buurt, beter je best doen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 31-10-2006 13:55 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 31 oktober 2006 13:48 schreef spectre het volgende:
Dat is geen vergelijking
Die van Chel komt dichter in de buurt, beter je best doen
Ies wel vergelijking en ies snel en duidelijke vergelijking. Of de vergelijking 100 procent overeenkomt, ies iets anders, maar het punt is duidelijk. Niet de korte rok, noch de boeteverzekering zijn schuldig aan het gevolg, namelijk meer snelheidsovertredingen of een verkrachting, maar degene die de snelheidsovertreding of de verkrachting begaat.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-10-2006 14:01 by spectre Profiel van spectre

De vergelijking gaat mank


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 31-10-2006 14:04 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 31 oktober 2006 14:01 schreef spectre het volgende:
De vergelijking gaat mank
Och, als dit uit de mond van iemand komt die de vergelijking tussen Maorijnissen en Mao niet eens kloppend vindt, dan kan ik er wel mee leven dat je mijn vergelijking niet kloppend vindt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-10-2006 14:11 by spectre Profiel van spectre

Het gaat er niet om uit wiens mond het komt het klopt gewoon niet.

Verder denk ik dat je sowieso die boetes wilt maken aangezien je dan verzekerd bent ervoor, (kom niet met een vergelijking van ziekenhuizen en verzekeringen, want niemand ligt daar graag) verder zorgt het er voor dat je wat onvoorzichtiger gaat rijden.

Uiteindelijk zorgt het voor een onveiliger verkeer.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 31-10-2006 14:11]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen