IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar links geridiculiseerd wordt [nieuwstopic deel veel] Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2006 18:13 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik vind het veel erger dat ze dus kennelijk niet eens bestraft worden voor het opzettelijk in gevaar brengen van medeweggebruikers, maar alleen voor het doodrijden ...

Kon niet bewezen worden ... en die gasten zouden nooit meer een rijbewijs mogen krijgen ...


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 02-11-2006 18:16 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 2 november 2006 18:13 schreef Jenje het volgende:
Ik vind het veel erger dat ze dus kennelijk niet eens bestraft worden voor het opzettelijk in gevaar brengen van medeweggebruikers, maar alleen voor het doodrijden ...

Kon niet bewezen worden ... en die gasten zouden nooit meer een rijbewijs mogen krijgen ...


Ja, precies, daarom zei ik daar niets over. Een auto kan ook geclassificeerd worden als dodelijk wapen (in bijv. een moordzaak), dus zou ik bij onverantwoord gebruik van dat wapen toch een wat hogere eis verwachten.



Dodo
Usericon van Dodo
Posted 02-11-2006 18:23 by Dodo Profiel van Dodo

helaas is mijn pauper broer precies zo'n eentje.. erg vervelend


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 03-11-2006 9:51 by Iskariot Profiel van Iskariot

Barman mag niet drinken

Uitgegeven: 3 november 2006 09:04
DEN HAAG - Barkeepers en serveerders mogen in de toekomst zelf niet overmatig alcohol drinken tijdens het werk. Als personeel laveloos achter de tap staat, kan de burgemeester voortaan de vergunning voor de horecagelegenheid tijdelijk intrekken.

Dat gaat minister Hoogervorst (Volksgezondheid) regelen met een aanscherping van de Drank- en Horecawet. Bronnen in Den Haag bevestigen de berichtgeving daarover in De Telegraaf van vrijdag. De ministerraad moet de aanpassing nog bespreken.

Om het drankmisbruik te beteugelen gaat Hoogervorst ook de verkoop van alcohol in tabakszaken, videotheken en bij drogisten verbieden. Het drinken in sportkantines zal eveneens aan banden worden gelegd.


Wanneer volgen de cafes?


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-11-2006 9:57 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 3 november 2006 9:51 schreef Iskariot het volgende:

Om het drankmisbruik te beteugelen gaat Hoogervorst ook de verkoop van alcohol in tabakszaken, videotheken en bij drogisten verbieden.




Daag biertjes van een euro op Utrecht CS voor het voetbal


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 03-11-2006 11:00 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Je hebt daar toch gewoon zo'n albert heijn to go? Of is dat zo duur?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-11-2006 11:32 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 3 november 2006 9:51 schreef Iskariot het volgende:
Barman mag niet drinken

Uitgegeven: 3 november 2006 09:04
DEN HAAG - Barkeepers en serveerders mogen in de toekomst zelf niet overmatig alcohol drinken tijdens het werk. Als personeel laveloos achter de tap staat, kan de burgemeester voortaan de vergunning voor de horecagelegenheid tijdelijk intrekken.



En wat is het promilage voor 'laveloos' dan?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-11-2006 11:34 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 3 november 2006 11:00 schreef Gemene Lepel het volgende:
Je hebt daar toch gewoon zo'n albert heijn to go? Of is dat zo duur?
Euroshopper Bier is niet zonder reden uit de schappen gehaald


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-11-2006 11:42 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Hypotheekrenteaftrek geen taboe voor bevolking

Uitgegeven: 3 november 2006 06:41
Laatst gewijzigd: 3 november 2006 08:44
DEN HAAG - Acht van de tien Nederlanders verwacht dat de aftrek van hypotheekrente wordt beperkt of afgeschaft en ruim zes op de tien ondersteunt deze maatregel, mits het gaat om nieuwe hypotheken. Dit is een van de uitkomsten van 21minuten.nl, een onderzoek via internet, waaraan de afgelopen zes weken ruim 170.000 Nederlanders hebben meegedaan.

Zij gaven hun mening over de toekomst van onze economie en maatschappij. De resultaten van dat onderzoek, dat werd uitgevoerd door McKinsey&Company, worden vrijdag aangeboden aan FNV-voorzitter Agnes Jongerius, voorzitter Bernard Wientjes van VNO-NCW en Alexander Rinnooy Kan, voorzitter van de Sociaal-economische Raad.

Ontslagrecht

Uit het onderzoek blijkt ook dat 54 procent van de bevolking versoepeling van het ontslagrecht steunt, als de werkgever verplicht wordt zich meer in te spannen voor bij- en omscholing.

AOW

Als het erom gaat de AOW betaalbaar te houden, kiezen de Nederlanders massaal voor meer uren werken in plaats van een lagere AOW-uitkering of een hogere pensioenleeftijd.

Regeringsbeleid

Slechts een kwart van de bevolking zegt het beleid van de huidige regering te ondersteunen en tweederde geeft aan niet te weten waar politieke partijen voor staan. De onderzoekers noemen het daarom "niet verrassend dat het electoraat op drift is".

Bijna de helft van de kiezers twijfelt nog over de partij waarop ze gaan stemmen, terwijl een derde vastbesloten is om op dezelfde partij te stemmen als bij de vorige verkiezingen.



Zouden er onder de ondervraagden ook mensen zijn geweest die het aangaan van een hypotheek in de planning hebben? Gelukkig heeft een grote rechtse partij als de VVD zich uitgesproken over het niet willen tornen aan de hypotheekaftrek.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-11-2006 11:44]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-11-2006 11:48 by spectre Profiel van spectre

Gelukkig heb ik net een huis gekocht


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-11-2006 11:53 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 3 november 2006 11:42 schreef Mutilator het volgende:
Zouden er onder de ondervraagden ook mensen zijn geweest die het aangaan van een hypotheek in de planning hebben? Gelukkig heeft een grote rechtse partij als de VVD zich uitgesproken over het niet willen tornen aan de hypotheekaftrek.


De VVD is tegenwoordig links liberaal. Zelfs volgens Wouter Bos

Enne, tenzij je boel veel meer verdient als modaal is er geen probleem. Alle berekeningen die ik heb gezien voor plannen tot afschaf laten mij er alleen maar op VOOR uit gaan


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-11-2006 12:05 by Argus Profiel van Argus

Goed nieuws voor alle pinkeltjes hier

'Wonderbra' voor man maakt zaakje groter
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: vrijdag 3 november 2006 @ 11:06
Na de 'wonderbra' voor vrouwen komt nu de wonderjock voor mannen. Hiermee introduceert aussieBum een onderbroek die de man helpt om 'het zaakje' naar voren te plaatsen, daar ook te houden, ''en trots, groter dan normaal aan de wereld te laten zien'', aldus aussieBum.

Ontwerper Sean Ashby vertelt trots dat van het type onderbroek - toepasselijk Patriot genoemd - er in zeven dagen wereldwijd al meer dan 50.000 zijn verkocht. ''Jarenlang hebben vrouwen de wonderbra gebruikt om hun borsten goed te laten uitkomen en om te worden opgemerkt.

AussieBum beantwoordt aan de meest gevraagde wens van mannen. Ze willen overal groter lijken, inclusief wat in hun broek zit'', stelt het Australische bedrijf. De onderbroeken worden via internet en in verschillende Nederlandse winkels verkocht.




Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-11-2006 12:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dat jij dat nou post zeg ..


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-11-2006 12:12 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Wel toepasselijk aangezien vrouwen daar altijd -al dan niet onbewust- als eerste naar schijnen te kijken.

Mooi moment kan dit veroorzaken; stelletje voor het eerst naar bed; wonderbra af; fledderen -voor zover nog mogelijk- haar theezakjes tevoorschijn, hij jock af; tilt ze de pens op; wat een enorm groot...misverstand!

Kijken wat er nog meer te liegen gaat komen naast bestaande leugens als cosmetica, hoge hakken en deze spullen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 03-11-2006 12:18 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Vergeet de hair extensions en kleurlenzen ook niet he.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-11-2006 12:20 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

bankrekening?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-11-2006 12:27 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 3 november 2006 12:18 schreef Murdering Monk het volgende:
Vergeet de hair extensions en kleurlenzen ook niet he.


Ik moet bij zoiets altijd aan Katja S. denken. Haar af, nagels af, tieten af.....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-11-2006 13:47 by Schaep Profiel van Schaep

Baby verdronken in emmer kots

18-jarige Amerikaanse uit New York heeft bekend schuldig te zijn aan de dood van haar vier maanden oude dochtertje. Het meisje bleek te zijn verdronken in een emmer die de moeder had vol gekotst na een avondje flink zuipen.

De dakloze tienermoeder had op 15 september haar baby bij een vriendin achtergelaten om vervolgens flinke hoeveelheden gin te drinken. Toen ze naar het opvanghuis voor daklozen terugkeerde ging ze door met zuipen. Uiteindelijk werd ze misselijk en kotste ze in een emmer met schoonmaakmiddel die naast haar bed stond, waarna ze met de baby naast zich in slaap viel. Toen ze 's middags wakker werd, trof ze haar kind met het hoofdje naar beneden in de emmer aan.

De jonge vrouw krijgt in ruil voor haar bekentenis als straf een proeftijd van vijf jaar.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-11-2006 13:48 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nep


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-11-2006 13:50 by Schaep Profiel van Schaep

Ik neem aan dat De Telegraaf wel nakijkt of dat soort berichten echt zijn voordat ze die publiceren.


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-11-2006 13:51 by spectre Profiel van spectre

Lol, de Telegraaf


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-11-2006 13:53 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 3 november 2006 13:48 schreef Jenje het volgende:
Nep


Best mogelijk hoor, baby glijdt van bed af recht die emmer in


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-11-2006 13:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 3 november 2006 13:50 schreef Schaep het volgende:
Ik neem aan dat De Telegraaf wel nakijkt of dat soort berichten echt zijn voordat ze die publiceren.


Zelfs telegraaf gebruikt geen worden als kots en zuipen


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-11-2006 14:00 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 3 november 2006 13:54 schreef Jenje het volgende:
Zelfs telegraaf gebruikt geen worden als kots en zuipen


Dat was de oorspronkelijke bron hè.

En inderdaad, niet echt een kwaliteitskrant, maar ik denk niet dat ze zoiets zouden plaatsen als het waarschijnlijk niet echt is gebeurd.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-11-2006 14:01 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 3 november 2006 13:54 schreef Jenje het volgende:
Zelfs telegraaf gebruikt geen worden als kots en zuipen


Vast wel.. hehe


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen