![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dan ga ik toch maar sp stemmen hehe Je moeder. ![]() |
|
quote: woei! ![]() |
|
massamoord ftw!1 Je moeder. ![]() |
|
quote: Ik denk dat je ook wel snapt dat Chel dat niet wil zeggen ![]() Het is alleen jammer dat Jan daar nooit afstand van genomen heeft. Voor zover ik weet in ieder geval. De Mao M. bijnaam (nee, niet iedere keer dat we dat gebruiken is dat een aanval!) heeft hij daarnaast ook te danken aan de manier waarop hij binnen zijn partij handelt. Wellicht is dat in jouw ervaring heel anders maar wat wij er van te zien krijgen is toch een vrij droef beeld. Ik heb geloof ik ook wel eens eerder vermeld dat mijn grootste probleem met de SP Jan zelf is. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote:Heb je daar buiten de beruchte Zembla documentaire en het buitenzetten van Ali Lastpak meer voorbeelden van? Daarbij lijkt het mij niet echt boeiend hoe iemand binnen zijn eigen partij/gezin/whatever handelt. Nederland zit iets te sterk in elkaar om het ooit tot een dictatuur te kunnen laten komen lijkt me zo. Elke poging daartoe van wie dan ook zal direct de kop ingedrukt worden en zolang er voor grondwetswijzigingen een 2/3 meerderheid van stemmen nodig zal zijn, zal dat zo'n vaart niet lopen. Ik heb zelf ook een hekel aan bepaalde muzikanten, maar dat wil niet zeggen dat ze daardoor geen goede muziek kunnen maken. edit: zodra->zolang [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 10-11-2006 20:43] ![]() |
|
Toch wel jammer dat de SP niet meer van het koningshuis af wil, vond ik toch wel een mooi standpunt van ze ![]() Rumsfeld aangeklaagd om Guantánamo Uitgegeven: 11 november 2006 07:17 Laatst gewijzigd: 11 november 2006 07:17 WASHINGTON - Een vereniging van advocaten die gevangenen verdedigt die vastzitten in het omstreden kamp Guantánamo, gaat dinsdag topfiguren onder wie de Amerikaanse minister van Defensie Rumsfeld aanklagen wegens marteling van gevangenen. Het Centrum voor Grondwettelijke Rechten (CCR) stelt dit zaterdag op zijn website. De juristen gaan dat in Duitsland doen en beroepen zich daarbij op het principe dat dergelijke ernstige misdrijven over ter wereld kunnen worden berecht. Het CCR zal ook klachten indienen tegen onder anderen de minister van Justitie Alberto Gonzalez en de ex-directeur van de CIA George Tenet. De Internationale Federatie van Mensenrechten (FIDH) zal voor het CCR het voortouw nemen in de procedures. In Berlijn wordt de FIDH vertegenwoordigd door de Duitse advocaat Wolfang Kaleck. Goede zaak! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Fleminx doet niet mee he? Die had pas puike ideen ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: Lage geboorteijfers, exodus van de inheemse bevolking = grotere kans op islamisering van NL. Misschien was Donner's stelling over de sharia helemaal zo gek nog niet? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
als de helftt van de emigranten autochtonen waren en de andere helft dus allochtonen zal het wel meevallen met de islamisering. Ik meneme namelijkte herinneren dat ,absoluut gezien, de grootste bevolkingsgroep in Nederland nog steeds de autochtone bevolking is. Als we dus van beide bevolkingsgroepen het zelfde aantal aftrekken komt de impact harder aan bij de allochtonen. plus de instroom van nieuwe immigranten is blijkbaar niet al te sterk islamitisch gekleurd (US, Polen,..) het zal dus (gelukkig) allemaal wle meevallen. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-11-2006 10:36] ![]() |
|
Tja, maar dan houdt je o.a. niet rekening met het feit dat de biculturelen over het algemeen harder doorfokken en meer kinderen krijgen. ![]() |
|
quote: dan nog.. als er een of meerdere gezinnen vertrekken (en hoe meer hoe liever wat mij betreft) is dan de impact dus "groter" als dat er een gelijk aantal autochtone gezinnen vertrekken. en verder... kinderbijslag afschaffen graag (dat dat nog niet gebeurt is snap ik echt niet) ![]() |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Hehe...ik had hem vanochtend al op de radio gehoord en inmiddels heeft het GeenStijl ghehaald. ![]() http://www.bnr.nl/AudioColumn.asp?Id=2140 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Ghehe, auw. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
waar gaat het over?? ik kan het niet openen hier op het werk ![]() ![]() |
|
quote:http://dump.geenstijl.nl/mediabase/6326/3e5613aa/index.html Deze wel? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
jezus, wat 'n energieverspilling. Suck my piss ![]() |
|
quote: ik mis wat "plug ins". ik zal vanavond thuis wel effe kijken want het wordt hier niet hogelijk gewaardeerd al s van alles en nogwat wordt togeevoegd (ook al is het onschadelijk) ![]() |
|
1 mln Nederlanders met dubbele nationaliteit Binnenlands Nederland telde op 1 januari van dit jaar ruim 1 miljoen inwoners met zowel de Nederlandse als minimaaléén andere nationaliteit. Dat meldde het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) maandag. Meer dan de helft van de mensen met een dubbele nationaliteit is afkomstig uit Turkije of Marokko. Volgens het CBS is het aantal Nederlanders met meer dan één nationaliteit in de laatste elf jaar meer dan verdubbeld. Dat komt door het grote aantal naturalisaties, waarbij de meeste niet-Nederlanders hun oorspronkelijke nationaliteit behouden. Overigens geldt sinds 1997 in Nederland de regel dat mensen nog maaréén nationaliteit mogen hebben. Toch lukt het de meeste immigranten hun oorspronkelijke nationaliteit te behouden. Dat kan bijvoorbeeld door met een Nederlander te trouwen of wanneer de immigrant uit een land komt waar afstand doen van de oorspronkelijke nationaliteit wettelijk niet mogelijk is. ![]() |
|
Lijkt me duidelijk. Dichtmaken die lekken ![]() Gewoon 1 nationaliteit eisen en klaar. Mag je je mocro zijn niet opzeggen van de grote mocro dan heb je pech, mag je niet langs start, wel je paspoort afgeven en ben je gewoon alleen een mocro. Zijn we meteen af van het gat waardoor mensen dubbel kunnen stemmen in de EU ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: En dan doen we dit, en sus en zo, van dit en dat. Mooi klaar! Suck my piss ![]() |
|
quote: ja, ik vind dat ook. en er zullen vast mensen zijn die werken op relevante instanties die ook op dit simpele doch doeltreffende plan zijn gekomen. toch gebeurt dit niet. is dat puur politieke correctheid? is het "not done" om zoiets in te voeren? of zijn er practische bezwaren?? ik vraag me af hoe dit gebeurt bij andere europese landen. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-11-2006 13:04] ![]() |
|
quote:Afgelopen zaterdag bij mijn benedenburen ![]() ![]() |
|
'Tv-reclame niet meer in blokken uitgezonden' Tv-reclame hoeft niet meer in blokjes te worden uitgezonden. Zenders mogen de spotjes over het hele uur spreiden. Wel blijft er een maximum van twaalf minuten per uur. Ministers van de EU-landen hebben hierover maandag een compromis bereikt. Het Europees Parlement moet zich nog uitspreken. Momenteel mag hooguit drie keer per uur reclame te zien zijn in programma's. 12 minuten maximaal De EU-landen weigerden het maximum van twaalf minuten reclame per uur los te laten. ''We willen geen Amerikaanse stijl van televisie, met permanente reclame'', zei Europees Commissaris Viviane Reding (Media). Uitzonderingen op de beoogde reclamevrijheid zijn kinder- en nieuwsprogramma's. Die mogen pas na een half uur worden onderbroken voor reclame, aldus het akkoord. Landen mogen strenger zijn dan de Europese richtlijn. Maar de verwachting is dat Nederland niet strenger zal zijn dan Luxemburg, waar de commerciële zender RTL is gevestigd. Productplacement De betrokken ministers raakten het verder eens over strengere regels op productplacement. De reclame, waarbij acteurs bijvoorbeeld zichtbaar een bepaald yoghurtdrankje consumeren, wordt verboden in kinder- en nieuwsprogramma's. Landen mogen de sluikreclame wel toestaan voor films, tv-series, sport- en 'light-entertainment'. Volgens deskundigen wijkt dit plan niet veel af van de huidige Nederlandse regels. Tevergeefs Nederland probeerde in de EU-wet op televisie vergeefs meer bevoegdheid te krijgen over buitenlandse zenders die zich op Nederlandse kijkers richten. De regering had dan RTL bijvoorbeeld kunnen verplichten om zenders te ondertitelen voor doven en slechthorenden. Die wens kreeg onvoldoende steun, zo bleek bij de vergadering in Brussel. Nieuw is dat de EU-regels voor televisie ook gaan gelden voor programma's via internet en telefoon. Dat betekent dat die ook een minimumaantal programma's van Europese makelij moeten uitzenden. Het Europees Parlement geeft in december zijn oordeel over de EU-regels voor televisie. In 2007 kunnen dan definitieve besluiten volgen. Weer een typisch gevalletje waarin de EU zich met zaken bezighoudt die goed op nationaal vlak te regelen zijn. De EU weet wat goed voor U is, ook als het om Uw binnenlandse beleid gaat. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |