IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar links geridiculiseerd wordt [nieuwstopic deel veel] Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-11-2006 20:11 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 november 2006 19:08 schreef Chelman het volgende:
Sorry hoor, de SP bestaat sinds 1971. Toen was het al lang en breed bekend.
Ik was er niet bij dus dat weet ik niet maar ik kan me indenken dat door zowel de communicatie die destijds een fractie was van wat hij nu is (geen internet) en het ijzeren gordijn dat er hier niet veel bekend over geweest is.

Maar goed, blijf jij maar fijn geloven dat de SP wil gaan massamoorden



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-11-2006 20:15 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

dan ga ik toch maar sp stemmen hehe


Je moeder.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 10-11-2006 20:16 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

quote:
Op 10 november 2006 20:15 schreef karnivoor het volgende:
dan ga ik toch maar sp stemmen hehe


woei!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-11-2006 20:19 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

massamoord ftw!1


Je moeder.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 10-11-2006 20:21 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 10 november 2006 20:11 schreef Judge M. het volgende:
Maar goed, blijf jij maar fijn geloven dat de SP wil gaan massamoorden


Ik denk dat je ook wel snapt dat Chel dat niet wil zeggen
Het is alleen jammer dat Jan daar nooit afstand van genomen heeft. Voor zover ik weet in ieder geval.
De Mao M. bijnaam (nee, niet iedere keer dat we dat gebruiken is dat een aanval!) heeft hij daarnaast ook te danken aan de manier waarop hij binnen zijn partij handelt. Wellicht is dat in jouw ervaring heel anders maar wat wij er van te zien krijgen is toch een vrij droef beeld.
Ik heb geloof ik ook wel eens eerder vermeld dat mijn grootste probleem met de SP Jan zelf is.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-11-2006 20:29 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 november 2006 20:21 schreef Argus het volgende:
De Mao M. bijnaam (nee, niet iedere keer dat we dat gebruiken is dat een aanval!) heeft hij daarnaast ook te danken aan de manier waarop hij binnen zijn partij handelt. Wellicht is dat in jouw ervaring heel anders maar wat wij er van te zien krijgen is toch een vrij droef beeld.
Heb je daar buiten de beruchte Zembla documentaire en het buitenzetten van Ali Lastpak meer voorbeelden van? Daarbij lijkt het mij niet echt boeiend hoe iemand binnen zijn eigen partij/gezin/whatever handelt. Nederland zit iets te sterk in elkaar om het ooit tot een dictatuur te kunnen laten komen lijkt me zo. Elke poging daartoe van wie dan ook zal direct de kop ingedrukt worden en zolang er voor grondwetswijzigingen een 2/3 meerderheid van stemmen nodig zal zijn, zal dat zo'n vaart niet lopen.

Ik heb zelf ook een hekel aan bepaalde muzikanten, maar dat wil niet zeggen dat ze daardoor geen goede muziek kunnen maken.

edit: zodra->zolang

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 10-11-2006 20:43]



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-11-2006 9:18 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Toch wel jammer dat de SP niet meer van het koningshuis af wil, vond ik toch wel een mooi standpunt van ze .

Rumsfeld aangeklaagd om Guantánamo

Uitgegeven: 11 november 2006 07:17
Laatst gewijzigd: 11 november 2006 07:17
WASHINGTON - Een vereniging van advocaten die gevangenen verdedigt die vastzitten in het omstreden kamp Guantánamo, gaat dinsdag topfiguren onder wie de Amerikaanse minister van Defensie Rumsfeld aanklagen wegens marteling van gevangenen.

Het Centrum voor Grondwettelijke Rechten (CCR) stelt dit zaterdag op zijn website. De juristen gaan dat in Duitsland doen en beroepen zich daarbij op het principe dat dergelijke ernstige misdrijven over ter wereld kunnen worden berecht.

Het CCR zal ook klachten indienen tegen onder anderen de minister van Justitie Alberto Gonzalez en de ex-directeur van de CIA George Tenet. De Internationale Federatie van Mensenrechten (FIDH) zal voor het CCR het voortouw nemen in de procedures. In Berlijn wordt de FIDH vertegenwoordigd door de Duitse advocaat Wolfang Kaleck.

Goede zaak!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 11-11-2006 13:20 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Fleminx doet niet mee he? Die had pas puike ideen


Against God and Government


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-11-2006 0:40 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Mass emigration slows
Dutch population growth

10 November 2006

AMSTERDAM — In the first nine months of this year, almost 100,000 people left the Netherlands to settle elsewhere, 12,000 more than the same period last year.

About half of the emigrants were Dutch natives, the national statistics office CBS said on Friday.

If the trend continues, more than 130,000 people will have left the country by the end of this year.

For the third successive year, the number of emigrants substantially outnumbers immigrants, the CBS said.

The net effect means the Dutch population was reduced in the 2004-06 period by 75,000. In the preceding three years, there was a positive net migration of 75,000.

Despite the dramatic reversal, the number of immigrants is also on the increase.

In the first nine months of this year, 76,000 immigrants settled in the Netherlands, an increase of 6,000 compared to last year.

They primarily came from Poland, Germany and the US. The number of former Dutch emigrants returning to their country of birth is also growing.

The rising rate of emigration slowed population increase to 13,000 this year 9,000 fewer than 2005. The population is expected to grow by 20,000 this year.

The population growth has not been so low since population counts were conducted for the first time in 1900.

In the first nine months of this year, 139,000 babies were born, a decrease of 3,000 compared with the same period in 2005.

If this trend continues, this year's birth rate will be under 185,000, the lowest number in two decades.


Lage geboorteijfers, exodus van de inheemse bevolking = grotere kans op islamisering van NL.

Misschien was Donner's stelling over de sharia helemaal zo gek nog niet?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-11-2006 10:34 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

als de helftt van de emigranten autochtonen waren en de andere helft dus allochtonen zal het wel meevallen met de islamisering. Ik meneme namelijkte herinneren dat ,absoluut gezien, de grootste bevolkingsgroep in Nederland nog steeds de autochtone bevolking is.
Als we dus van beide bevolkingsgroepen het zelfde aantal aftrekken komt de impact harder aan bij de allochtonen.
plus de instroom van nieuwe immigranten is blijkbaar niet al te sterk islamitisch gekleurd (US, Polen,..)
het zal dus (gelukkig) allemaal wle meevallen.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 12-11-2006 10:36]


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 12-11-2006 10:47 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Tja, maar dan houdt je o.a. niet rekening met het feit dat de biculturelen over het algemeen harder doorfokken en meer kinderen krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-11-2006 10:56 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 12 november 2006 10:47 schreef Psychonaut het volgende:
Tja, maar dan houdt je o.a. niet rekening met het feit dat de biculturelen over het algemeen harder doorfokken en meer kinderen krijgen.


dan nog.. als er een of meerdere gezinnen vertrekken (en hoe meer hoe liever wat mij betreft) is dan de impact dus "groter" als dat er een gelijk aantal autochtone gezinnen vertrekken. en verder... kinderbijslag afschaffen graag (dat dat nog niet gebeurt is snap ik echt niet)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-11-2006 15:21 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

WELLINGTON - De huwelijksreis van een pasgetrouwd Nederlands stel is in Nieuw-Zeeland uitgelopen op een nachtmerrie. Het tweetal werd het slachtoffer van ontvoering, beroving en de vrouw werd onder de ogen van haar echtgenoot verkracht, meldden Nieuw-Zeelandse media zondag.

Het drama had vrijdag plaats in het noorden van het Noordereiland. Twee tot nog onbekende mannen verschaften zich met geweld toegang tot de camper van het stel. Onder bedreiging van een geweer bonden de overvallers de Nederlanders vast en reden met ze van pinautomaat tot pinautomaat. Het duo dwong de slachtoffers geld op te nemen. De vrouw werd intussen verkracht.

Omstreeks drie uur 's nachts hielden de overvallers het voor gezien en verdwenen. Het echtpaar zocht daarop hulp bij de bewoners van een nabijgelegen huis. Ze zijn door de politie opgevangen. De vrouw werd voor onderzoek naar het ziekenhuis gebracht.

De politie neemt de zaak hoog op en heeft twintig rechercheurs op de zaak gezet. De autoriteiten omschrijven de misdaad als "sinister'' en "zeer ongewoon''. Een grote zoekactie is op touw gezet naar de twee daders. De getraumatiseerde slachtoffers willen niet met media spreken.




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-11-2006 12:01 by Chelman Profiel van Chelman

Hehe...ik had hem vanochtend al op de radio gehoord en inmiddels heeft het GeenStijl ghehaald.

http://www.bnr.nl/AudioColumn.asp?Id=2140



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-11-2006 12:06 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 13 november 2006 12:01 schreef Chelman het volgende:
Hehe...ik had hem vanochtend al op de radio gehoord en inmiddels heeft het GeenStijl ghehaald.

http://www.bnr.nl/AudioColumn.asp?Id=2140

Ghehe, auw.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-11-2006 12:07 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

waar gaat het over?? ik kan het niet openen hier op het werk


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-11-2006 12:10 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 13 november 2006 12:07 schreef attila_de_hun het volgende:
waar gaat het over?? ik kan het niet openen hier op het werk
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/6326/3e5613aa/index.html

Deze wel?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 13-11-2006 12:12 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

jezus, wat 'n energieverspilling.


Suck my piss


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-11-2006 12:13 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 13 november 2006 12:10 schreef Misanthrope het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/6326/3e5613aa/index.html

Deze wel?


ik mis wat "plug ins". ik zal vanavond thuis wel effe kijken want het wordt hier niet hogelijk gewaardeerd al s van alles en nogwat wordt togeevoegd (ook al is het onschadelijk)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-11-2006 12:53 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

1 mln Nederlanders met dubbele nationaliteit

Binnenlands Nederland telde op 1 januari van dit jaar ruim 1 miljoen inwoners met zowel de Nederlandse als minimaaléén andere nationaliteit. Dat meldde het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) maandag.

Meer dan de helft van de mensen met een dubbele nationaliteit is afkomstig uit Turkije of Marokko. Volgens het CBS is het aantal Nederlanders met meer dan één nationaliteit in de laatste elf jaar meer dan verdubbeld. Dat komt door het grote aantal naturalisaties, waarbij de meeste niet-Nederlanders hun oorspronkelijke nationaliteit behouden.

Overigens geldt sinds 1997 in Nederland de regel dat mensen nog maaréén nationaliteit mogen hebben. Toch lukt het de meeste immigranten hun oorspronkelijke nationaliteit te behouden. Dat kan bijvoorbeeld door met een Nederlander te trouwen of wanneer de immigrant uit een land komt waar afstand doen van de oorspronkelijke nationaliteit wettelijk niet mogelijk is.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-11-2006 12:56 by Argus Profiel van Argus

Lijkt me duidelijk. Dichtmaken die lekken
Gewoon 1 nationaliteit eisen en klaar. Mag je je mocro zijn niet opzeggen van de grote mocro dan heb je pech, mag je niet langs start, wel je paspoort afgeven en ben je gewoon alleen een mocro.

Zijn we meteen af van het gat waardoor mensen dubbel kunnen stemmen in de EU


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 13-11-2006 13:00 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 13 november 2006 12:53 schreef attila_de_hun het volgende:
wanneer de immigrant uit een land komt waar afstand doen van de oorspronkelijke nationaliteit wettelijk niet mogelijk is.


En dan doen we dit, en sus en zo, van dit en dat.

Mooi klaar!


Suck my piss


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-11-2006 13:03 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 13 november 2006 12:56 schreef Argus het volgende:
Lijkt me duidelijk. Dichtmaken die lekken
Gewoon 1 nationaliteit eisen en klaar. Mag je je mocro zijn niet opzeggen van de grote mocro dan heb je pech, mag je niet langs start, wel je paspoort afgeven en ben je gewoon alleen een mocro.

Zijn we meteen af van het gat waardoor mensen dubbel kunnen stemmen in de EU


ja, ik vind dat ook. en er zullen vast mensen zijn die werken op relevante instanties die ook op dit simpele doch doeltreffende plan zijn gekomen. toch gebeurt dit niet. is dat puur politieke correctheid? is het "not done" om zoiets in te voeren? of zijn er practische bezwaren?? ik vraag me af hoe dit gebeurt bij andere europese landen.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-11-2006 13:04]


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-11-2006 16:40 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Eindhoven: Politie houdt 6 verdachten aan in hennepknipperij

In een kantoorpand aan de Hoogstraat trof de politie zaterdagmiddag een zestal mensen aan. Ze werden omstreeks 13.50 uur aangehouden omdat ze bezig waren met het knippen van hennep. Het gaat om vier vrouwen en twee mannen uit Oost-Europa. In het kantoor vond de politie hennepmateriaal, waaronder nog te knippen hennepplanten. In een bestelbus, geparkeerd in het kantoorpand, vond de politie ook enkele dozen met reeds geknipte henneptoppen. Drie van de verdachten konden zich legitimeren. Alle verdachten zijn voor verder onderzoek ingesloten.
Afgelopen zaterdag bij mijn benedenburen



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-11-2006 17:18 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

'Tv-reclame niet meer in blokken uitgezonden'

Tv-reclame hoeft niet meer in blokjes te worden uitgezonden. Zenders mogen de spotjes over het hele uur spreiden. Wel blijft er een maximum van twaalf minuten per uur.

Ministers van de EU-landen hebben hierover maandag een compromis bereikt. Het Europees Parlement moet zich nog uitspreken. Momenteel mag hooguit drie keer per uur reclame te zien zijn in programma's.

12 minuten maximaal
De EU-landen weigerden het maximum van twaalf minuten reclame per uur los te laten. ''We willen geen Amerikaanse stijl van televisie, met permanente reclame'', zei Europees Commissaris Viviane Reding (Media).

Uitzonderingen op de beoogde reclamevrijheid zijn kinder- en nieuwsprogramma's. Die mogen pas na een half uur worden onderbroken voor reclame, aldus het akkoord.

Landen mogen strenger zijn dan de Europese richtlijn. Maar de verwachting is dat Nederland niet strenger zal zijn dan Luxemburg, waar de commerciële zender RTL is gevestigd.

Productplacement
De betrokken ministers raakten het verder eens over strengere regels op productplacement. De reclame, waarbij acteurs bijvoorbeeld zichtbaar een bepaald yoghurtdrankje consumeren, wordt verboden in kinder- en nieuwsprogramma's. Landen mogen de sluikreclame wel toestaan voor films, tv-series, sport- en 'light-entertainment'. Volgens deskundigen wijkt dit plan niet veel af van de huidige Nederlandse regels.

Tevergeefs
Nederland probeerde in de EU-wet op televisie vergeefs meer bevoegdheid te krijgen over buitenlandse zenders die zich op Nederlandse kijkers richten. De regering had dan RTL bijvoorbeeld kunnen verplichten om zenders te ondertitelen voor doven en slechthorenden. Die wens kreeg onvoldoende steun, zo bleek bij de vergadering in Brussel.

Nieuw is dat de EU-regels voor televisie ook gaan gelden voor programma's via internet en telefoon. Dat betekent dat die ook een minimumaantal programma's van Europese makelij moeten uitzenden.

Het Europees Parlement geeft in december zijn oordeel over de EU-regels voor televisie. In 2007 kunnen dan definitieve besluiten volgen.


Weer een typisch gevalletje waarin de EU zich met zaken bezighoudt die goed op nationaal vlak te regelen zijn. De EU weet wat goed voor U is, ook als het om Uw binnenlandse beleid gaat.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen