![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hmm, ik weet nog wel ongeveer hoe dat in elkaar zit volgens mij. Ik zit nu achter een gammele, geluidsoverlast veroorzakende computer AKA "de computer boven" maar ik zal het morgenvroeg eens even bekijken. Tank joe ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 28-03-2007 21:25] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
zeg, ik wil muziek van een gewone cd, via m'n pc op mn telefoon zetten. probleem is dat mijn pc de geluidsbestanden niet ziet als geluidsbestanden maar als alleen-lezen bestanden. kan ik dit veranderen oid? of is er een andere manier om de troep op mn foon te zetten? ![]() |
|
quote:CD rippen met Audiograbber o.i.d. ![]() |
|
danke ![]() ![]() |
|
wéér een geluidskaart probleem... nadat ik een programma voor mn telefoon heb geinstalleerd doet het geluid het niet meer...heb al driver gedownload en geinstalleerd bladiebla, ding doet het nog niet. heb ik hem voorgoed verpest of kan er iets anders aan de hand zijn. de stekkers zitten er goed in enzo ![]() ![]() |
|
Het kan zijn dat die software een audio apparaat installeert. Als dit zo is kun je controleren of die daarna niet door windows als standaard output gebruikt wordt. ![]() |
|
hoe kom ik daar achter dan? heb dat programma al verwijderd van mn pc. ![]() |
|
Als je je mixer opent (dubbelklikken op het speaker icoontje rechts ondering) Dan staat onderin het gebruikte output apparaat. Dat moet kloppen met je geluidskaart. ![]() |
|
dat speakericoontje staat er niet ![]() ![]() |
|
Klik even rechts op deze computer en kies beheren. Dan apparaatbeheer. In de lijst die je dan krijgt moet je geluidskaart staan met misschien een uitroepteken of kruisje erbij. ![]() |
|
yeps, uitroepteken. heb de driver nu al meerdere malen opnieuw geinstalleerd wat allemaal lukt enzo..pc opnieuw opgestart enzo..aaargh, word spuugziek van. ![]() |
|
Ook al het apparaat verwijderd en opnieuw opgestart? Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: yeps ![]() ![]() |
|
Hmmz, das stom. Je hebt ook geen installatiecd meer ofzo? Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: nope... begrijp er niets van ![]() ![]() |
|
Naja, dan herkent hij hem meestal niet meer als je hem verwijderd enzo. Naja, ik ben maar een wannabe computernerd. Hier haak ik af ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: Als je erop dubbelklikt en die tabjes doorwerkt krijg je misschien nog iets te zien over de oorzaak. Zal idd wel een driver zijn. Wat ook kan helpen is apparaat verijderen. dan c:\\windows\\drivercache helemaal leeg gooien en dan pas installeren. Met uiteraard de laatste driver van de website. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 01-05-2007 12:13] ![]() |
|
ik ook ![]() ![]() |
|
Wij hebben gister WindowsXP opnieuw geinstalleerd. Maar nu kan ik de mp3-bestanden, van 2e harde schijf, met geen enkel programma meer afspelen (Windows Media Player kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met uw geluidsapparaat is geconstateerd. Misschien is er geen geluidsapparaat op de computer geïnstalleerd, wordt het geluidsapparaat gebruikt door een ander programma of functioneert het niet op de juiste wijze.) Iemand enig idee wat dit is en hoe ik het kan verhelpen? ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Probleem al opgelost ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
wellicht dat iemand me hier mee kan helpen.. heb n vrij nieuwe pc, maandje of twee geleden gekocht. Heb windows vista er op staan. Alles doet het goed, behalve media player. Hij blijft soms hangen, of skipt even, net als bijvoorbeeld een diskman als je er mee gaat rennen ofzo.. dit is echt vet irritant, benje net n mooi nummer aan t luisteren, blijft ie maar storen. Soms ook meer dan anders. Als ik diezelfde mp3'tjes op mn mp3 speler afspeel heb ik nergens last van... dus, iemand een idee wat het is, hoe ik het kan verhelpen, of een download van een ander programma'tje om muziek mee af te spelen? ![]() |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Suck my piss ![]() |
|
zeg, ik zit nu wéér met een enorme kut lay-out op m'n pc.. raar lettertyp, afbeeldingen die niet worden weergegeven, fouten op de pagina....kan dit komen omdat het internet hier wordt gedeeld met meerdere mensen? kan het komen omdat een huisgenoot extreem veel download? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |