IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Virus/ computer problemen deel III Vorige pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 05-08-2008 18:18 by Argus Profiel van Argus

Je kan er een geluidskaart in laten plaatsen indien er ruimte is in je kast. Goede kans van niet.
Anders heb je tegenwoordig ook USB geluidskaarten die geen enorm slecht geluid maken.
Je kan proberen of dat in ieder geval beter is als wat je nu hebt.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 05-08-2008 18:20 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

'k Zou eerst es een andere koptelefoon proberen. Beetje vaag dat goedkopere geluidskaarten minder bas geven..


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 05-08-2008 18:24 by Argus Profiel van Argus

Niet zo gek toch? Die kaart is ook je versterker in deze.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 05-08-2008 18:30 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Mja ik vind het onlogisch klinken (bijna geen bas = goedkope geluidskaart). Maar idd ik kan het helemaal mis hebben.. Ik zou het iig eerder van een koptelefoon verwachten, dat ie minder bas weergeeft. Maar geen idee of ie een goeie heeft. Makkelijker te proberen ook dan meteen een nieuwe geluidskaart dr in bouwen. Dat kan daarna altijd wel een keer indien nog nodig.

Maar om ontopic te blijven moet ie natuurlijk wel meteen een nieuwe geluidskaart inbouwen. Ghegh.

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-08-2008 18:34]


Argh
Usericon van Argh
Posted 05-08-2008 18:41 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 5 augustus 2008 18:18 schreef Argus het volgende:
Je kan er een geluidskaart in laten plaatsen indien er ruimte is in je kast. Goede kans van niet.
Anders heb je tegenwoordig ook USB geluidskaarten die geen enorm slecht geluid maken.
Je kan proberen of dat in ieder geval beter is als wat je nu hebt.


Zo'n usb geluidskaart klinkt als een zeer welkome tip! Ik ga eens even opzoek. Aan de koptelefoon ligt het echt niet, ik ben geen audiofiel maar weet wel dat ik van die bijgeleverde koptelefoons/oordoppen meteen de prullenbak inpleur en inruil voor Sony's die wèl goed geluid hebben in o.a. de desktop pc, m'n mp3 speler etc.

Maar goed, zo'n USB geluidskaart dus even naar op zoek.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 05-08-2008 18:45 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

O ok dan


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-08-2008 19:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Vraagje, hoe kun je er voor zorgen dat windows media player de hoes van een cd weer geeft van een cd die je zelf ript en die hij niet automatisch herkent?

Ik rip ook met WMP 11


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 09-08-2008 19:43 by Psychonaut Profiel van Psychonaut



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-08-2008 19:54 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Doet ie bij mij gewoon automatisch.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-08-2008 19:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



Thanx


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-08-2008 19:57 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 9 augustus 2008 19:54 schreef WhiteRider het volgende:
Doet ie bij mij gewoon automatisch.
9 vd 10 keer wel ja, maar vooral bij promo's (die ik voor eigen gebruik rip) mis je nog wel eens gegevens en hoesjes ...


watery black
Usericon van watery black
Posted 22-08-2008 2:03 by watery black Profiel van watery black

iemand enig idee hoe ik securitytoolbar 7.1 weg krijg? ik heb al cc cleaner eroverheen gegooid, en rogue-remover free, en mn systeemherstel staat uit. nu is de toolbar weg en het irritante ballonnetje wat elke 5 minuten vraagt of ik een antivirus oid wil downloaden komt ook niet meer, maar elke keer dat ik op een linkje klik of mn pagina refresh gaat ie naar een andere pagina waar me weer gevraagd wordt iets te downloaden. aaargh!


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


watery black
Usericon van watery black
Posted 22-08-2008 16:36 by watery black Profiel van watery black

hmmmm... voor de genen die t ook ooit zouden krijgen: lang leve hitmanpro + smitfraudfix

nu hopen dat t wegblijft...


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 22-08-2008 21:25 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 22 augustus 2008 2:03 schreef watery black het volgende:
iemand enig idee hoe ik securitytoolbar 7.1 weg krijg? ik heb al cc cleaner eroverheen gegooid, en rogue-remover free, en mn systeemherstel staat uit. nu is de toolbar weg en het irritante ballonnetje wat elke 5 minuten vraagt of ik een antivirus oid wil downloaden komt ook niet meer, maar elke keer dat ik op een linkje klik of mn pagina refresh gaat ie naar een andere pagina waar me weer gevraagd wordt iets te downloaden. aaargh!


Je moet ook geen toolbars gaan installeren, overbodige meuk.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-08-2008 21:48 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 22 augustus 2008 2:03 schreef watery black het volgende:
iemand enig idee hoe ik securitytoolbar 7.1 weg krijg? ik heb al cc cleaner eroverheen gegooid, en rogue-remover free, en mn systeemherstel staat uit. nu is de toolbar weg en het irritante ballonnetje wat elke 5 minuten vraagt of ik een antivirus oid wil downloaden komt ook niet meer, maar elke keer dat ik op een linkje klik of mn pagina refresh gaat ie naar een andere pagina waar me weer gevraagd wordt iets te downloaden. aaargh!


Ff je hosts file (in windows\system32\drivers\etc) checken/ leegmikken.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 22-08-2008 21:51 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 9 augustus 2008 19:30 schreef Jenje het volgende:
Vraagje, hoe kun je er voor zorgen dat windows media player de hoes van een cd weer geeft van een cd die je zelf ript en die hij niet automatisch herkent?

Ik rip ook met WMP 11
Ik heb laatst met Album Art Downloader even alle albumhoezen toegevoegd aan m'n mp3-albums, werkt wel handig voor grote aantallen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-08-2008 22:43 by Snaack Profiel van Snaack

Deze??

Ik gebruikte FixTunes, maar die werkt zelfs na een reinstall op mysterieuze wijze niet meer...


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 22-08-2008 22:57 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 22 augustus 2008 22:43 schreef Snaack het volgende:
Deze??
Die ja


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-09-2008 18:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

help mijn pc doet extreem raar en hij vind de c schijf nbiet meer


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2008 20:18 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

.. maar je kunt wel op internet?


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 01-09-2008 20:23 by robbemans Profiel van robbemanshttp://www.snakes-reptiles.com

quote:
Op 1 september 2008 20:18 schreef Jenje het volgende:
.. maar je kunt wel op internet?
Zijn C schijf heeft zichzelf g3pwn3d


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Argh
Usericon van Argh
Posted 01-09-2008 20:25 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 5 augustus 2008 18:41 schreef Argh het volgende:
Zo'n usb geluidskaart klinkt als een zeer welkome tip! Ik ga eens even opzoek. Aan de koptelefoon ligt het echt niet, ik ben geen audiofiel maar weet wel dat ik van die bijgeleverde koptelefoons/oordoppen meteen de prullenbak inpleur en inruil voor Sony's die wèl goed geluid hebben in o.a. de desktop pc, m'n mp3 speler etc.

Maar goed, zo'n USB geluidskaart dus even naar op zoek.


Inmiddels een compact formaat externe USB 5.1 kaart gekocht! Ben er erg blij mee, alleen kan ie via koptelefoon niet al te hard dan gaat het kraken... maar is alleen maar beter voor mijn oren.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 01-09-2008 20:26]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


watery black
Usericon van watery black
Posted 01-09-2008 20:37 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 22 augustus 2008 21:25 schreef Lionheart het volgende:
Je moet ook geen toolbars gaan installeren, overbodige meuk.


die installeert zichzelf.

edit: je krijgt een pop-up met een melding dat je een active-x ding moet downloaden en als je dan ja klikt heb je m te pakken.

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 01-09-2008 20:37]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 01-09-2008 21:31 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 1 september 2008 20:37 schreef watery black het volgende:
die installeert zichzelf.

edit: je krijgt een pop-up met een melding dat je een active-x ding moet downloaden en als je dan ja klikt heb je m te pakken.


Niet op 'ja' klikken dan...


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 01-09-2008 21:31 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen