![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Huh, Mozilla heerscht zo knettervet jonge. Als ik tussen van hyves.net naar Myspace wil switchen druk ik Alt+Tab en in 0.0125 microseconden ben ik daar, waarop ik in een handomdraai mijn 10.000e supersnelle comment aflever. Laat die browsing prestaties maar aan mij over! ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Ook geniaal trouwens bij Opera, die muisacties. Rechts + links = terug, links + rechts = volgende. Handig handig handig, alleen jammer dat ik het soms ook toepas in allerhande andere programma's. ![]() ![]() |
|
Hmm, doe mij maar sneltoetsen. ![]() Tab Enter Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Godverdomme, ik kan bij alle onderdelen van het configuratiescherm, BEHALVE bij Systeembeheer. Ik heb geen beperkende rechten, hij geeft geen foutmelding of wat dan ook. Als ik klik gebeurt er gewoon niets. Is er een andere manier om bij Systeem-DSN te komen (om een nieuwe databasedriver aan te geven)? ![]() |
|
c_windows_system32 en dan odbcad32.exe` of start - run en dan odbcad32 tikken en op ENTER hengsten ![]() |
|
quote: Ik heb het uiteindelijk gevonden via de helpfunctie van Windows, maar toch bedankt! Raar in ieder geval dat Systeembeheer niet wil openen. ![]() Ander probleem dat ik sinds ik een nieuwe oude pc heb ervaar; Gmail en GoogleTalk werken niet zoals het horot. Het ideale van GoogleTalk vind ik de melding van een nieuw mailbericht, 0.000000000000001 seconde nadat hij binnen komt. Zeker als het om zakelijke mails gaat, wil ik (als ik achter de pc zit) het liefst binnen 5 minuten antwoorden. Ook als het gaat om updates in topics die belangrijk zijn (vragen m.b.t. bepaalde problemen die snel opgelost moeten worden enzo) is het ideaal. Maar...zowel de titel van Gmail (als Opera-tabblad), als GoogleTalk veranderen niet meer bij een nieuwe mail. Ik moet nu handmatig m'n Gmail verversen, of op 'Mail checken' klikken in GoogleTalk om erachter te komen of ik nieuwe mail heb. Dat stoort me echt mateloos. Het zal wel een internetoptieprobleem zijn, maar ik heb echt géén idee waar ik moet kijken. Iemand? ![]() |
|
edit ![]() |
|
Hier ook een erg tevreden Opera gebruiker. Blijft een geniaal programma. Merk wel dat hij nog wel eens moeilijkheden heeft met de grafisch wat zwaardere sites. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Niet echt veel last van, eigenlijk. ![]() |
|
Ander probleem dat ik sinds ik een nieuwe oude pc heb ervaar; Gmail en GoogleTalk werken niet zoals het horot. Het ideale van GoogleTalk vind ik de melding van een nieuw mailbericht, 0.000000000000001 seconde nadat hij binnen komt. Zeker als het om zakelijke mails gaat, wil ik (als ik achter de pc zit) het liefst binnen 5 minuten antwoorden. Ook als het gaat om updates in topics die belangrijk zijn (vragen m.b.t. bepaalde problemen die snel opgelost moeten worden enzo) is het ideaal. Maar...zowel de titel van Gmail (als Opera-tabblad), als GoogleTalk veranderen niet meer bij een nieuwe mail. Ik moet nu handmatig m'n Gmail verversen, of op 'Mail checken' klikken in GoogleTalk om erachter te komen of ik nieuwe mail heb. Dat stoort me echt mateloos. Het zal wel een internetoptieprobleem zijn, maar ik heb echt géén idee waar ik moet kijken. Iemand? ![]() ![]() |
|
Misschien moet je het nog vijf keer vragen, helpt vast Zenial ![]() |
|
Iemand? Iemand? Iemand? Iemand? Iemand? ![]() |
|
Misschien een pop-up blocker aanstaan? ![]() |
|
quote: Voor zover ik weet niet, maar dat zou dan sowieso in m'n browser geregeld zijn lijkt me. De enige popup die ik behoor te krijgen, is die van GoogleTalk, en dat is gewoon een desktopapplicatie. ![]() |
|
Irri probleem, mijn outlook wordt ontzettend traag, met name bij het openen van een mail en het schrijven van een mail in HTML vorm. Als ik plain text kies loopt ie vlotjes. Ik heb al bakken mail weggeflikkert, dus dat kan het niet zijn .... Idee wat het kan zijn (en ja ik weet dat outlook volgens "de kenners" kut is.) ![]() |
|
Hoe groot is je mailarchief? Als je met pop je mail ophaalt of je hebt een extra archief naast een exchange mailbox en dat achrief (.pst file) wordt groter dan 1 a 1.5 heeft het de neiging traag te worden. Tevens hebben grote .pst files de neiging corrupt/beschadigd te raken. ![]() |
|
Verder opent dat vreselijke outlook ook gewoon een locale microsoft word om een mailtje te schrijven, dus misschien ligt het probleem wel niet in outlook maar in word Zenial ![]() |
|
quote:Dat kun je heel simpel uitzetten .. Maar Renyek, hoe kan ik dat checken en indien nodig aanpassen? ![]() |
|
Rechtsklikken op "Mailbox - Jan Hendriksen" properties knop: folder size ![]() |
|
102346KB valt wel mee toch? ![]() |
|
Heeft iemand inmiddels al enig idee waarom GoogleTalk nit werkt? ![]() |
|
quote: Formatteren, opnieuw installeren Zenial ![]() |
|
Ik had de verkeerde versie, hij doet het weer. Thankx. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |