|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Yep Sp2 is een gratis update. Je krijgt hem eventueel van Ms op cd . http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/updates/sp2/cdorder/en_us/default.mspx te bestellen..betaal je een miezerige 8 zeuro voor.. En dan heb je een update zonder errors. Downloaden blijft altijd risky, want die Sp`s zijn altijd groot en zeer fout gevoelig. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
xp I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Maybe usb conflikt? Heeft xp em al ge plugt and played?? Normaal installeer je eerst de drivers etc en zodra datt gedaan is plug je die usb er in.. Meestal gaat ie dan auto detecten en moet het goedkomen. Staat ie wel tussen je printers?? [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 17-03-2008 14:05] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ja, hij staat tussen mijn printers. De opdracht staat ook bij de juiste printer, alleen wil-ie niet printen. Ik heb alle poorten geprobeerd en ook alle poorten een keer geselecteerd (bij printer -> eigenschappen -> poorten). Misschien maar wachten totdat de pcnerd morgen weer langs komt. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Inkt gecontroleerd? Zit er een knop 'Afdrukken' op de printer zelf, zodat je zonder tussenkomst van je computer kunt printen? |
|
Het is zo`n label writer Robin... Ruk ff je office word open. Probeer via dat labelwriter knopje te printen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Als testpagina niet wil, wil dat ook niet. Pc al een keer gereboot? Heb je een andere kabel van pc->printertje, check dat. Soms zit er een programma die de communicatie tussen pc en printer checkt, zo ja, draai die (als er gene communicatie is-> nieuwe kabel. |
|
quote: Wordt d.m.v. hitte afgedrukt. Geen inkt aanwezig dus. Ik kan wel een label eruit laten komen door inderdaad een knopje op de printer zelf. (Weliswaar zonder opdruk.) Daarmee denk ik dat Jenje helaas gelijk heeft met een defect kabeltje. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik ga wel een illegaaltje proberen. Ikzelf heb een officiele XP-versie maar zonder packs etc. De pack die ik met veel moeite en veeeel klikken vond diep verscholen op de Microsoft site (het verbaasde dat ik erop mocht met firefox trouwens ) blijft lullen over die 4mb ondanks het feit dat ik nu de partitie in gig verdubbelt heb. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: http://www.softwarepatch.com/windows/xpsp2.html al geprobeerd? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Het gaat denk ik alleen werken met een XP versie + ingebouwde SP2. Ja, al geprobeerd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Weird. Als je normaal Windows hebt kun je via Microsoft/Windows update alles prima fixen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ja maar het werkte iig niet op mijn Imac. Ik had ook niet goed gelezen, je moest een XP versie hebben met SP2.. later updaten was niet mogelijk. Nu werkt het iig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hoe kom ik binnen hotmail achter het IP adres van een ontvangen bericht? (verschillende providers maar wel waarschijnlijk de zelfde knaap wat ik dus wil achterhalen door het IP adres techecken.) Heb dit al gevonden, IP-adres Hotmail 1. Rechtsboven => ga naar "Instellingen" (naast Help) 2. Links het menu => kies "Post", is meestal al aangeklikt. 3. Kies dan "Weergave-instellingen voor e-mail" 4. Zoek "Berichtkoppen", die staat op "Minimaal". Klik hier "Volledig" aan. 5. Ga nu terug naar het bericht dat je hebt ontvangen. Maar dit werkt bij mijn hotmail iig niet.... Anyone? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Kudt, problemen met toetsenbordshizzle. Met alt+shift switch ik altijd tussen Nederlands en Zweeds, maar op MSN werkt het nu voor geen meter. Hier wel: ööååää Op MSN krijg ik het niet aan de praat, herstarten van MSN helpt ook niet. Iemand? |
|
gewoon nederlands lullen? Je moeder. |
|
Ja, kleine kans op zinnige respons. @JB: Ik vermoed niet dat een IP wordt meegezonden bij een e-mail... Niet voor zover ik weet in ieder geval. |
|
werkte het eerder wel op msn trouwens? Je moeder. |
|
Jep, maar nu dus niet meer. Jodenprogramma, altijd die haakneuzen. |
|
hm, nouja, ik weet niet waar het aan ligt maar weet wel dat er regelmatig zomaar dingen veranderen (zoals dat gehoer met mp3's aanklikken en weg zijn ze...) Je moeder. |
|
Ik klikte net op dat taakbalkding onderin > werkbalken > taalbalk, maar dat hoerending verschijnt niet. ZOG! |
|
quote: Jawel. JB: http://www.internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=gegevens;action=display;num=1101652863 |
|
je hebt een virus!1 Je moeder. |
|
quote: Sorry kapitein! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |