|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hmm had net proxy ingesteld, maar toen deed geen enkele site het meer. Waaat kan ik hier nu mee, iemand |
|
quote: Wat was uberhaupt de reden dat je een proxy instelde? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ze is een aluhoedje. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Mijn laptop is naar de naggel. Doet rare dingen en zo. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Euh...ja. Op basis van een dergelijke beschrijving is het ZEER eenvoudig om te adviseren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Gewoon uitproberen of het nuttig is. @Chelman Jahaa anders beamen de aliens mijn IP adres op YaY *brrr* |
|
quote: Ik wil geen advies, ik wil medeleven She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Huilie huilie met Mark. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Gedeelde smart is halve smart. Heb trouwens net internet explorer vervangen voor Firefox en het probleem dat mijn browser 4 van de 5 keer bevriest is in een keer opgelost. Had ik veel eerder moeten doen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Indeed, hier dus ook weinig stof in de kast. Ik heb de ventilatoren ook zoveel mogelijk stofvrij gemaakt, zo ontzettend veel stof zat daar ook niet in, maar het lijkt toch te helpen. Nog geen game gespeeld, maar ik zal binnenkort eens kijken. Bedankt in ieder geval! |
|
quote: Ben je ergens geband? |
|
quote: Neh: quote: Ik ben te lief om geband te worden |
|
Maar goed dus, iemand? |
|
quote: weet je wat een proxy is en heb je er uberhaupt eentje? ik gok op twee keer nee op dit moment... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Advies is heel simpel: Met je tengels afblijven van dingen waar je geen verstand van hebt. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik heb er alles over gelezen ja Of ik er 1 heb? Geen idee wat je ermee bedoeld, ik kan dat toch gewoon instellen onder verbindingen en een adres/poort invullen?? |
|
Je kunt wel zomaar iets invullen maar dan weet je zeker dat het niet werkt. Wel veilig trouwens, geen internet Waarom zou je een proxy willen gebruiken? De CIA weet je toch wel te vinden dankzij de RFI chip die 's nachts stiekem in je arm geïmplanteerd is, of door driehoeksmeting van het signaal dat je strategisch geplaatste amalgaam-vullingen uitzenden. Dus zet je alu-hoedje maar op! |
|
Juist. ->Next! |
|
|
|
Ik download al de hele dag een torrent met de snelheid van 127kbps en opeens gaat ie naar de 0,0kbps en doet het internet er heel erg lang over om iets te openen, terwijl ie bij de 'speed test' de normale snelheid aangeeft. Wanneer ik ABC (torrent progje) aanzet download ie gewoon tot ong. 45kb en dan daalt ie rustig terug naar 0,0kb..... Iemand enig idee? |
|
Brein gaat je in de kont neuken. Ga maar alvast sparen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Hoe kun je niet weten wat ik daarmee bedoel als je 'alles' gelezen hebt dan? Je kan toch niet je PC richten op iets wat je niet eens hebt........ Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Geen probleem, meer een vraag: In de specs bij nieuwe computers zie ik vrijwel altijd staan dat ze een serial ATA harde schijf hebben, kun je er ook gewoon een normale (parallele?) harde schijf bij in doen? Of is dat dan weer te verouderd en does that not compute? |
|
quote: Een 'normale' P(arallele)-ATA schijf (of IDE-schijf) kan er in als die pc nog een IDE controller (en -uitgang) heeft. Volgens mij is dat tegenwoordig eigenlijk nog altijd zo, maar om het zeker te weten moet je achterhalen wat voor moederbord het is en daar de specs van opvragen. Misschien bestaat er ook wel zoiets als een SATA-IDE adapter, maar dat zou ik echt niet weten. edit: die bestaan. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 10-07-2008 15:39] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |