|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hehe, ik heb blijkbaar 1.0.6, dus dat auto updaten zal dan wel uit staan. |
|
quote: Nee, sfv bestandjes kun je negeren. Daar zit niet-boeiende info in zeg maar. Maar zijn het echt RAR-files of geeft hij alleen maar aan dat je ze met RAR kunt openen? (Want RAR heeft ingebouwde functionaliteit om bijvoorbeeld ISO-images te openen. Maar aangezien Windows daarvoor alleen maar naar de extensie kijkt, kan hij zich ook vergissen en is het helemaal geen bestand dat hij kan openen.) Ik gebruik zelf by the way Alcohol 120% om cd/dvd images te openen. Ik heb tot nu toe nog geen cd/dvd image voorbij zien komen dat ik daarmee niet kon openen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik zat even te twijfelen dus ik vraag het hier nog maar even. Je kunt een aparte Firewire connectie op een PCI kaart kopen toch? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
ja |
|
Prima! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Oh, en zijn alle Pci kaarten gelijk zegmaar? als in, hij zal op elk modern (Pc) moederbord kunnen passen? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Yup. Er zijn wel erg oudere versies van PCI die de nieuwere kaarten niet zullen slikken, maar die stammen uit de tijd van voor de pentium 200MHz, dus daar zal je geen last van hebben. En let wel even op dat je PCI en PCI-E(xpress) niet verwart, de namen lijken op elkaar maar zonder hamer gaan de kaarten niet in het andere slot passen |
|
Aaahhh cool! Ik was me idd bewust van PCI express, maar was er niet zeker van of alle Pci kaarten ook wel het zelfde zouden zijn! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik ben een datadvd met .vob-bestanden aant copy-en naar mn andere pc (XP), krijg ik deze melding : Kan VTS_01_1 niet kopiëren. Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) Wa's da? En hoe op te lossen? |
|
Nieuwe dvd pakken en opnieuw branden. |
|
Hehe da's et em nou net; ik heb die bestanden zelf niet op de pc (vandaar da'k ze er op wil hebben..), maar het is voor me gebrand (en getest waar ik bij was, en het werkte) [edit] en nu net geprobeerd ze vanaf de dvd in te pakken naar een dir. op de pc, wil ook niet. Bestand is gewoon niet goed I guess. Wel vreemd dat het gister wel werkte bij diegene van wie ik het heb. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 29-12-2006 21:14] |
|
Heb ik ook wel eens gehad...het blijft wel windows hè? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: klopt, ik wilde een wifi pci-kaartje in een oude pc zetten, pentium II 333mhz, daarin deed ie t helaas niet. De pc kon pci 2 aan, terwijl t kaartje pci 2.1 was. Maar nieuwe pc's moeten idd geen problemen opleveren. [Dit bericht is gewijzigd door Lothar op 29-12-2006 21:38] |
|
quote:mja maar dit is wel op mn andere, strak getunede, pc. ik denk toch een schrijffoutje op de dvd. Pech gehad. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 29-12-2006 21:43] |
|
Iemand nog een Firewire Pci kaartje over/tekoop? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Het ligt dus óf aan de brander óf aan de DVD-media óf aan de lezende drive. Komt erop neer dat één of meer van die enen en nullen niet "klopt" met de rest. |
|
Direkt vanaf de DVD afspelen in diezelfde DVD-'lezer' werkt wel tho. Alleen niet voor de audio, die moet dan apart, digitaal via een DTS-decoder zegt ie. Iets met licenties. Misschien wil die em daarom ook niet kopieeren. Omdat het niet mag. Hm. Ik klooi nog wel wat. Thanks voor de tips iig |
|
Anyone! waar kan ik ook alweer op mijn PC mijn lijstje aan "hardware" checken? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Mijn computer -> eigenschappen -> hjardware -> apparaatbeheer [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 02-01-2007 22:20] |
|
Of start -> informatie over uw pc |
|
Als je alle details wilt weten, kun je eventueel AIDA downloaden. |
|
Hehe, precies, die gebruik ik ook. |
|
Thanks! Daar zou ook muk die ik op mijn PCI sloten flikker moeten verschijnen? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Dat is correct. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |