![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nog een vraagje: sinds ik FF gebruik kan ik mijn mail niet meer openen vanuit MSN ![]() Is hier wat aan te doen? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Nee, MSN = Microsoft = kut ![]() |
|
quote: Ik begrijp uit je vraagstelling dat je een Windows Live / Hotmail account hebt (waarom zou je anders je mail vanuit MSN openen?). Al geprobeerd om www.hotmail.com in je browser in te typen? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: ja dat is het probleem niet.. vanuit msn was gewoon makkelijker.. nu moet ik eerst weer - mn browser openen - naar hotmail.com - mn adres intypen - ww invoeren - op enter drukken dit zijn 5 extra handelngen, oftewel zwaar irritant ![]() Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Stel je voor! [Iets met bladwijzers.] ![]() |
|
quote: had ik ook dat ik er via msn niet inkwam, even wat virusjes verwijderen, internet explorer niet meer gebruiken en het probleem was verholpen!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
vooral dat IE niet meer gebruiken, helpt vaak al hehe anyway, probleem! ik heb zojuist vista op een nieuwe pc gekregen maar van alles is kut opeens. maar het meest irritante: ik heb mn vensterkleur naar wat blauwigs gezet, vond dat wel leuk. nu begint het irritant te worden maar opeens lijkt die functie verdwenen te zijn... wie weet waar die gebleven is? (en nee, rechtermuisknop op bureaublad is geen optie) Je moeder. ![]() |
|
ik krijg thuis al sinds een tijdje de melding dat ik geen authentieke windows heb. iemand een idee hoe ik dat eraf krijg? Het is pas begonnen met die melding nadat de pc leeg is gemaakt.... You suck and that's sad ![]() |
|
Authentieke Windows aanschaffen. ![]() |
|
Hoei, goede oplossing OF betere crack nemen ... ![]() |
|
een goede wga patch gebruiken ![]() ![]() |
|
Ik snap ook niet waarom je zulke rotzooi zou moeten aanschaffen, maar goed ![]() ![]() |
|
Heeee, Ik zit met een probleem, ik heb vandaag een nieuwe computer gekregen, waar 1 HDD inzit, en ik had hier nog een HDD liggen, die ik erbij in wil zetten, dus ik zet de HDD die er al in zat, op Master en die andere op Slave, tot mijn verbazing zit er in de Master HDD nog een extra blokje in, die ik er niet uitkrijg, kan iemand me nu uitleggen, hoe ik die 2e HDD er toch nog bij krijg? Alvast bedankt! ![]() |
|
2de schijf op Cable Select zetten ![]() |
|
Hoe zet ik dat? ![]() |
|
Ik heb de 2e schijf op Cable Select gezet, maar dat helpt niet echt veel... ![]() |
|
quote:Ge koopt een nieuwe HDD zonder dat je weet hoe je een HDD in de computer zet en zeer waarschijnlijk dus ook niet de risico's ervan? Neem volgend keer je kastje even mee meestal zetten ze hem er graag gratis voor je in. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Alle blokjes eruit halen! Als je 'em op slave zet, dan begrenst windows 'em. Tot 30 gig, dacht ik. Dacht ik. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Ik heb er geen gekocht, ik heb een 2de handse pc gekregen van iemand, en ik wil de 2e HDD uit de oude pc van mijn computer halen, als ik hem had gekocht, dan had ik mijn kastje heus wel mee genomen ![]() |
|
quote: Nope ![]() Dat heeft daar niets mee te maken. Kijk even of je eerste schijf niet perongeluk op single master staat. Dan wordt een tweede namelijk niet herkend. Als je cable select wil gebruiken moeten beide schijven zo ingesteld staan wil het helemaal goed werken. Nu moet je er wel op letten dat de schijven in de juiste volgorde aan je IDE kabel hangen. ![]() |
|
quote: Die ene enkele jumper op de vaste schijf, krijg ik er gewoon niet uit ![]() |
|
quote: Damn, heb ik weer niet goed opgelet. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Wat is de juiste volgorde?... Kan die ene enkele jumper, die op de vaste schijf zit geen kwaad ofzo? ![]() |
|
quote:Hamer! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |