|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
+ 1 ; ik werk met alles van Adobe maar Dreamweaver vind ik echt helemaal niks. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Waarom is het zooi en niks dan? Het doet toch gewoon wat het moet doen? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zoals ik al zei, er is veel beter en het is nog gratis ook. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Maar een uitleg mag wel hoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: als jij ziet staat dat ik de voorkeur geef aan dreamweaver voor t maken van internetzooi moet je even naar hans anders, dan ben je redelijk bijziend... ik zeg alleen dat t programma er tegenwoordig een stuk op vooruitgegaan is... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Yes, dat zeer zeker. Helemaal nu ze ook Fireworks erbij hebben en compleet hebben vernieuwd. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Ik werk er sowieso niet mee, maar ik vind de 'real-time' W3C-validatie wel een goeie zaak. |
|
quote: Logisch, want de vorige editie was het van Macromedia. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: quote: Was dat niet duidelijk. ze = Adobe Maar dan is het alsnog niet logisch dat ze het hele pakket omgooien en zeer gave features toevoegen. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: -> MSN? |
|
Tijd voor een ultra domme vraag. Ik heb sinds zaterdag een nieuwe telefoon. Nou wil ik wat foto's van m'n telefoon overzetten naar m'n computer en wat MP3's van m'n computer naar m'n telefoon zetten. Maar als ik Bluetooth aanzet dan krijg ik geen verbinding. Kan het zijn dat mijn computer een stukje software mist? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Euh, dom antwoord: de cd in de cd-la doen? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Domme vraag terug: Bijgeleverde Bluetooth stick geinstalleerd? En word die usb(bluetooth)stick ook herkend? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Sinds wanneer hebben computers Bluetooth dan? (of ben ik nu ultra dom? Ik heb er namelijk nog nooit van gehoord. Maargoed, dat kan dus aan mij liggen) ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Heb ik gedaan. Ik heb Nokia PC-suite gedownload. Werkt perfect maar m'n computer vindt m'n telefoon niet. quote: D'r is geen bijgeleverde Bluetooth stick. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ben ik blij dat ik gewoon een USB kabel in m'n mob kan pluggen Bij mijn oude D600 zat trouwens wel een bluetooth stick herinner ik me nu, maar die had altijd kuren. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ja, er staat ook een heel verhaal over een USB kabel in het boekje. Maar die zit er ook niet bij. Waarschijnlijk moet ik die shit (USB kabel en/of Bleutooth stick) er gewoon los bij kopen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Heb je je bluetooth van je pc aanstaan? Van je mobiel ook? Je moet sowieso nieuw apparaat toevoegen in je pc bluetooth he? Maar ik ben niet bekend met Nokia meuk eigenlijk, ik heb Sony Ericsson en ik heb geen blue tooth nodig, gewoon de micro SD eruit en in een speciale houder in de USB of SD duwen FREEZE |
|
Waar zit het menu van Bleutooth op je PC? En is dat iets dat er standaard op zit (mijn PC is net een jaartje oud) of moet ik dat installeren? En als ik het moet installeren, is het dan iets dat ik kan downloaden of moet ik het kopen? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Oei. Standaard zit er geen Blue Tooth op een pc, soms wel op een laptop (mijn laptop heeft BT en een programma daarvoor) Maar ik denk dat je dan inderdaad een Blue Tooth dongie moet kopen (zo'n ding wat je in USB duwt en je hebt ineens blue tooth) Programma's voor blue tooth zijn gratis te verkrijgen, maar willen soms wel eens problemen geven bij bepaalde types mobiel (mijn ervaring ten minste) FREEZE |
|
Probleem opgelost dus. Morgen maar even zo'n Bleutooth stick halen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Niet echt een probleem maar; In de zomervakantie ergens ben ik van plan een goed waterkoelingsysteem aan te schaffen. Momenteen zitten er 9 koelers in en blijft alles gigantisch koud en snel maar ook al zijn stuk voor stuk zeer stille koelers ik heb er toch wel last van. En slapen is er niet mee te doen. Heeft iemand ervaring met een waterkoeling? Mijn kast is een CoolerMaster Stacker: Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: je bent ultra dom ja Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Thanks man ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |