|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Je hebt bij een aantal )nieuwe Intel video chipsets dat wanneer je ALt+Ctrl+pijltoets aanslaat dat het beeld draait. |
|
quote:Wat ik ervan kan opmaken dat het een kutvirus is. Het blokkeerd AVG om te updaten. En dat services.exe het probleem is. |
|
Wat heb je allemaal gedaan? Heb je een foute bestand geopend? en wat deed het verder? |
|
quote: Geen ervaring mee, maar kan HitmanPro hem niet pwn3n? |
|
quote:Met een van de bijgeleverde antisoftware. |
|
Ik heb een probleem, ik wil met behulp van het progamma Dvd Audio Ripper liedjes van een dvd afhalen, maar zodra ik de dvd in dat progamma wil openen krijg ik allerlei foutmeldingen, weet iemand iets af van dit progamma? Zoniet, kan iemand een ander progamma aanbevelen? |
|
Dit riekt naar illegale praktijken, jongen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hoezo?, Heb het alleen maar voor me i-pod nodig, er past geen dvd in, anders had ik dat allang gedaan |
|
Just tjekkende voordat je de één of andere Mod. op je dak krijgt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ow haha :p, Volgens mij is dit niet echt illigaal |
|
quote: HitmanPro en al die rotzooi is kut, installeer 1 goede virusscan met bijbehorende firewall en: TrojanHunter, controleert continue op Trojans en verwijderd gemakkelijk de gene die er al op zitten. Neemt weinig geheugen in gebruik, aanrader om te kopen. Hier een 30day-trial: http://www.misec.net/ En uitleg: http://www.xs4all.nl/helpdesk//beveiliging/win/trojan/trojanhunter/ Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Thnx, het probleem is al opgelost. We hebben de pc naar een vriend gebracht die voor zijn beroep zulke zaken aanpakt. Heeft alles gefixt en er idd een andere virusvanger opgezet: Avast. Problem solved. Bedankt voor t meedenken iig! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
GOD VER RE DOM ME Ongelooflijk dit. Ik besluit éééindelijk de knoop door te hakken en een grotere harde schijf te kopen, 40GB --> 250GB Het was gewoon allang noodzakelijk. Fine. Ik ga 'm installeren en dan blijkt dat m'n moederbord niks groter dan 137GB ondersteunt. Bummer. Oude BIOS? Idd, een oude BIOS.(dec. 2001) Dus ga ik op zoek naar een nieuwe versie om te flashen. Gevonden. (jan. 2004) Flash utility? Gottit. Uhm. Nu nog een DOS boot disk. Fukkk. Owwacht! Google helpt, ikke vind. NÚuuÚ..... Nu nog een flopp..... Een FLOPPY??? EEN FUCKING FLOPPY DISK!!! MY KINGDOM FOR A FLOPPY DISK!!!!! |
|
quote: LOL! Ja da's kut ja. Wel ondersteunen een aantal moederbordfabrikaten ondertussen het flashen van de bios in Windows. In ieder geval Asus doet dit. Check effe de homepage van de fabrikant van je moederbord om te kijken of ze een dergelijke utility hebben. |
|
Een 2001 BIOS dat geen harde schijven van 250 gig ondersteunt? Ik vind het opmerkelijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Yup. 15-12-2001 Het is een ECS K7S5A (ver. 1.x) Jammer genoeg ondersteunt deze nog geen USB stick booting. Ik zit me werkelijk rot te zoeken naar een handjevol floppy's die ik zeker weten heb...ergens. Geen zin om €6 uit te geven aan een doosje flops die ik nooit meer zal gabruiken. |
|
Je hebt je 40GB dus vervangen voor die 250GB schijf wilde toen Windows er op installeren? Anders kan je hem alsnog in Windows partitioneren dacht ik. Nog zo stoere internet warrior. |
|
MIJN BIOS HERKENT HEM NIET VOLLEDIG DUDE! Hoe wil ik dan überhaupt POST-en om in Windows te komen? |
|
Ik bedoel dus, als het een tweede schijf is, kan je hem toch in Windows partioneren? Ik heb ditzelfde ooit gehad dat mijn tweede schijf, een 320GB, die ook als 140GB (ofzo) gezien werd in Windows. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Oh op die fiets. Dus ik kan via WinXP ook partitioneren nu? Kan ik 'm daarna ook als master gebruiken (dus als C: door de kabels verwisselen)? De bedoeling is nl. een nieuwe XP install te doen op deze omdat 'ie de snelste is nu. ANyway, ik ben pleitos. Ff de bouwmarkt vereren met een bezoek [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 23-11-2006 19:35] |
|
Mike, als je flops nodig hebt, komt dan rond een uur of 10 maar effe langs. Volgens mij heb ik die nog wel ergens... |
|
Wellicht, de tijden dat ik nog daarmee liep te kutten zijn achter me (tenzij noodzakelijk), maar via rechtermuisknop op Deze Computer, dan Beheren, kan je bij Opslag je schijven partitioneren. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Is dat soms geen RAID 1 configuratie? |
|
quote:Als je BIOS hem niet herkent kun je er in windows, linux of wat dan ook niks mee. Je zult toch moeten flashen. En ja bij oudere borden heb je daar absoluut een floppy voor nodig. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |