|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Gewoon iedere week de wijzer 5 minuten terugzetten.. Naast mijn flauwheid zou je hier eens kunnen kijken: http://www.zdnet.nl/help.cfm?id=26421&p=2 [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 31-08-2007 13:44] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Daar zal het aan liggen, thankx! |
|
Die word toch niet geregeld door windows maar op internet? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Ik heb de CTRL+SHIFT ontdekt. Dit gaat me zóóóveel frustratie schelen! |
|
quote: Dat hebben we op kantoor een keer gehad met een installatie-cd van iets. Dat geeft een behoorlijke klap inderdaad. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Jep, Mythbusters lukten het niet bij een normale cd-romspelert, maar alleen bij 8000 toeren. Het kan dus ook gewoon met normale snelheid, damn. Waar ligt dat precies aan? |
|
quote: Een kutcd, lijkt me Zenial |
|
Nah, was een originele cd van Red Alert, dus dat zal wel meevallen. Denk niet dat het daaraan ligt. |
|
Als je een cd hebt die niet goed is samengesteld (het kunstsof, niet de data he) kan het eerder ... Komt daardoor ook weinig voor .. |
|
Vage shit in ieder geval! |
|
quote: Ik hoor het eigenlijk regelmatig van bekende ... nu weer. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Ik ga binnenkort aan de slag bij een nieuwe baan. Daar werken ze voornamelijk met CorelDraw en daar heb ik nou net geen kaas van gegeten. (Wel van Illustrator, Quark Xpress, Photoshop en InDesign). Heeft iemand enig idee of er een goed boek bestaat waarmee ik de beginsellen van CorelDraw kan leren? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Mooi dat ie al bovenaan staat. Ik moet even in Word een tentamen maken (ofja, een opdracht eigenlijk), maar ik weet niet hoe ik deze weergave kan aanpassen. In Word07 staat het bij 'Controleren' > 'Uiteindelijk', maar bij Word03 kan ik het niet vinden. Iemand? [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 26-09-2007 22:29] |
|
Solved. |
|
Jezus wat een drukke taakbalk |
|
quote: Bedoel je met die MSN-vensters, of met die icoontjes? In het eerste geval; valt toch wel mee? Alles dat ik nodig heb. In het laatste geval; klopt, maar ik gebruik ze vrijwel allemaal met enige regelmaat. Veel sneller dan via Start > Programma's, etc. Ik weet precies waar wat zit, dus dat werkt alleen maar prettig. |
|
Ik heb er hier ook 22 staan. Erg handig idd |
|
quote: Zeg ook niet dat er iets mis mee is, hou er zelf ook van hoor, alles bij de hand |
|
Ik heb een probleem met de router. Als ik mijn laptop met WiFi aan slinger terwijl er een andere draadloze laptop aanstaat heb ik beperkte toegang, alleen beperkt lokaal en geen internet. Andersom precies hetzelfde. Weet iemand hoe dit te verhelpen is? |
|
quote: DHCP instelling in je router nakijken. |
|
Ja staat op automatisch en van 192.168.0.1 tot 192.168.0.200. Dat klopt wel... |
|
quote:Nee, je DNS instellingen |
|
quote: Ehm, dat heeft toch meer te maken met de internet verbinding? Anyway, die kan ik niet veranderen... |
|
Harddisk gecleaned, XP opnieuw geinstalleerd en nu krijg ik de ge-backupte mail vanuit Outlook niet geïmporteerd naar Thunderbird. Iemand? 10.10.1942 - 20.11.2011 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |