![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee hoor, niks gedwongen. Ik geil gewoon op de nieuwe features van software. En dat klopt alles wat op 64bit kan kan ook op 32bit maar lang niet even snel als je wat grote software gebruikt dat moet rekenen. Edit: ojah: Nerd, als ik dit zo terug lees. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Creepmime op 30-10-2007 21:12] Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Ik heb een n00b vraag. Is er iemand die mij kan helpen om .ifo file om te zetten naar een avi bestand? Ik wil namelijk het filmpje van Occultfest op youtube zetten, maar het omzetten lukt niet. Ik heb via google al het een en ander gevonden, maar dat werkt hier niet. ![]() |
|
In een .ifo staat geloof ik alleen meta-info over je video Zenial ![]() |
|
quote: En jij denkt nu dat ze weet wat je bedoelt? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Ghehe, ik gok dat hij daarmee wil zeggen dat ik nog iets anders erbij moet hebben. Maar goed, diverse mensen hebben een poging gedaan me ermee te helpen maar het lukt gewoon niet. Stomme dvd ![]() ![]() |
|
quote: Ik weet niet precies het fijne van ifo-bestanden, maar ik kan in ieder geval wel even Zenial's reply ondertitelen... ![]() Wat Zenial zegt, is dat je het filmpje zelf mist... Meta-info is als het boekje bij een cd. In het boekje staat allerlei info over de betreffende cd, maar toch heeft het weinig zin om die in je cd-speler te stoppen. Maar je probeert iets van een DVD te halen? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Ik heb opnames van Occultfest op dvd, die ik op de pc heb gezet. Daar speelt het allemaal goed af, maar ik wil het gebeuren op Youtube zetten en daarvoor moet ik het bestand omzetten. Maar goed, ik snap er uiteraard geen donder van. Op google rond gezocht, maar niks gevonden wat ook daadwerkelijk werkt. ![]() |
|
mmayo heb je toevallig ook opnames van carach angren ![]() |
|
Moet jij niet heel enthousiast nu voor de LIDL bezig zijn ipv Carachnophobia video opnames opsnorren? ![]() |
|
Ik heb mijn computer dus ingedeelt in harddrive A: programma's/systeem e.d en B: mijn audio files. Situatie is dat mijn compu nu een serieus potje AIDS heeft en ik er geen reet meer mee kan geluidstechnisch gezien. Als ik harddrive A nou vervang en opnieuw windows install, en dan harddrive B er weer bij doe (die audiofiles die daar op staan moet ik dus koste wat kost behouden) Ben ik dan van de aids af.. of? Of is er een handigere manier? virusscanners pikken ook niks op terwijl hij toch echt wel tig keer trager is als normaal. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Het kan aan 3465354353 dingen liggen.. Wanneer wordt hij trager? heb je al gedefragt? Wat is de proc/ memory load als je DAW draait? Kortom, waar zit de bottleneck? Ik heb nu geen idee.. ![]() |
|
Nouja.. Als Nuendo draai krijg ik van glitches terwijl hij echt zat aankan. Vaak ook als een project heropen en een plug in toevoeg. Heb al gedefragmenteerd. De lol gaat een beetje van het mixen af zo, dus ik wil echt zo snel mogelijk weer een fris systeem hebben.. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Ik wil IE met mutlitabs bovenaan de pagina. Zodat ik dus meerdere browser kan openen in 1 venster. Net bij Microsoft.com IE7 updates installed, maar ik zie nog geen tabs. ![]() ![]() |
|
quote: Menu 'Extra' -> 'Internet Options' In het 'General' (eerte) tabblad staat op 1 item van onder de optie tabbladen. Kies 'Settings'. Boven aan in he venster dat opent, moet je het eerste vinkje aanzetten. IE herstarten et voila! ![]() |
|
Een vriend van mij heeft het probleem met het geluid van zijn pc. Het geluid switched voortdurend van off naar on en visa versa. Dus mute,on, mute, on.... Waar kan dit aan liggen? gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
Mijn PC loopt telkens vast om vage redenen. Soms al tijdens het opstarten. Na een paar keer krijg ik dan een setup scherm te zien de windows veilig wil launchen. Wat te doen tegen dit vastlopen? ![]() |
|
quote: Wat in ieder geval absoluut geen kwaad kan is een keer proberen om al het nodige te back-up'en en dan een clean install van Windows eroverheen te gooien. ![]() |
|
quote: quote: Compu oppakken, naar de winkel terugbrengen, en zeggen "Hij's stuk!" Scheelt een hoop gedoe Zenial ![]() |
|
Jama dan kan ik niet MMORPG-en, dus dat is geen optie. ![]() ![]() |
|
Backup pc kopen ![]() Zenial ![]() |
|
Ik ben bezig een rapport te schrijven. Na enkele relatief kleine wijzigigingen is de file 12MB groter (17 ipv. 5) en MS Word crasht voortdurend als ik iets probeer te wijzigen. Iemand enig idee wat er aan de hand is? ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
quote: Waarschijnlijk heb je bij de instellingen de optie Snel Opslaan ingeschakeld staan. Dan wordt het bestand bij elke wijziging (zelfs bij tekst verwijderen) alleen maar groter en groter. quote: Waarschijnlijk is het document corrupt geraakt. Heb je er nog een recente backup van? De laatste keer dat mij dit gebeurde, kon ik alinea voor alinea de tekst er (tijdelijk) uit verwijderen om te kijken waar het bestand precies corrupt was geraakt. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Thx, dit klinkt aanneemlijk, hoewel ik de optie Snel opslaan niet aanstaat. Ik zal het rapport hoofdstuk voor hoofdstuk verhuizen naar een nieuwe file, komt vast wel goed. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |