|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee. Dat geldt volgens mij alleen als je ze in Dual-Channel modus laat lopen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Zoals Argus verkopen ze het ook in gematchete setjes van twee. Zo'n beetje elke online computerwinkel kan je daarmee helpen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dat is vermoedelijk het probleem inderdaad. De up dus limiteren. |
|
weet iemand misschien hoe het kan dat mijn pc, mn mp3speler niet ziet? ik plug hem in de usb, ik hoor een geluidje *plingpling*, het geluidje wat je hoort te horen als je iets in en uit de usbtrekt....maar verder niets... |
|
Het is plug & play, geen drivers vereist? |
|
nee... maar nu heeft mn speler het ineens helemaal begeven en gaat niet meer aan godverdomme |
|
Probleem opgelost. |
|
quote: Dat de computer een op USB aangesloten apparaat (in dit geval een digitale camera) niet ziet heb ik ook.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik zit momenteel op een draadloos netwerk, dat blijkbaar hier ergens in de buurt rondzwerft. Dikke prima, maar in hoeverre is een onbeveiligd netwerk ook onveilig voor een aangesloten laptop als deze? [Heb overigens wel gewoon volledige beveiliging op de computert.] [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 28-07-2008 21:17] |
|
quote: Zolang je ervoor zorgt dat op jou laptop niks open staat en je up to date bent met updates is er niks aan de hand. |
|
Niks open == niets gedeeld e.d.? |
|
yep. Dan zit je goed. ook geen ftps met anonymous schrijf rechten of zo? |
|
Hehe, nee. Thanks voor de info! |
|
Ik wil mijn geluid van me pc, naar een Versterker laten lopen ( Geen gitaar versterker ofzo ). Ik heb nu de Audio Kabel uit me pc in geplugt in een Verlengsnoer. Die nu in me Mic ingang van de versterker gedaan. Maar; Nu heb ik alleen het geluid van links. Dus als je bijv. 2 gitaren hoort, en 1tje kapt er even mee hoor ik geen gitaar meer. Het balans is niet goed, en op de versterker en me pc staat de balans gewoon goed ingestelt. HELP?! The trend is dead. |
|
Volgens mij moet je deze kabel gebruiken: http://www.graficall.nl/Product~id~5781-Audio-Kabel-MiniJack-2-Tulp-2M.aspx |
|
quote: Ow Thnx, ik ga morgen even naar een Pc winkeltje! Thnx! The trend is dead. |
|
quote:niet in de mic-ingang doen Aux of line in oid gebruiken [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 04-08-2008 21:30] |
|
quote: Inderdaad. En aangezien Cees vrij weinig kennis lijkt te hebben van het onderwerp is het misschien raadzaam om hier aan toe te voegen dat je de volgende kabel nodig hebt: Mini-jack to RCA De mini-jack kant gaat in je pc, de rode en witte stekkers in de aux of soortgelijke ingang in je stereo. |
|
Wat ik al aangaf, deze dus: |
|
quote: Ooops, zag je post over het hoofd |
|
+1 [edit]nouja, eigenlijk niet, maar ik zat met mn hoofd bij de verkeerde input [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 04-08-2008 22:29] |
|
Iemand toevallig een idee hoe ik een beetje redelijk geluid uit mn laptop kan halen (dmv 2.1 setje?/versterker oid?), het is echt bagger geluid, ook met koptelefoon op (bijna geen bas, dus gewoon goedkope geluidskaart), heeft ook alleen maar een koptelefoon uitgang. Is het mogelijk om die shit omhoog te schroeven? Of zou het geen reet uitmaken als er een soort van setje/versterker tussenzit? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik zou er niet eens de moeite voor doen... |
|
bah, er moet toch een manier zijn lijkt me? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |