|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Juiste drivers geïnstalleerd? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Aan- en uitgezet? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Geen idee. Alle bijgeleverde software van zowel de telefoon als de Bluetooth stick is wel geinstalleerd. Ja. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ja maar de drivers op de CD zijn niet altijd de meest recente. Misschien even kijken naar updates op internet en updates natuurlijk voor je besturingssysteem. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
al bij 'Manage Connections' geklooid? Ik gebruik die PC Suite ook, daar kun je het instellen. Ik sluit de tel. zelf aan met usb-kabel, en als ie dan ingeplugd wordt, vraagt de telefoon mij te kiezen uit bv. pc suite, massaopslag etc. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 22-04-2008 21:30] |
|
Ik heb er niet mee geklooid. Ik zou niet eens weten waar ik aan zou moeten kloten. Zoiets zou toch gewoon moeten werken. De hele bende wordt ook gewoon schaamteloos verkocht als plug and play. Maar goed, als ik via Netwerkverbindingen een connectie probeer te bewerkstelligen dan geeft hij aan dat m'n telefoon in gesprek is. En als ik het via PC Suite bij Nokia Connection Manager "Bluetooth" probeer aan te geven dan krijg ik deze melding: "Het verbindingstype kan niet worden gebruikt". I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Oh ja, zo'n USB kabel wou ik me vandaag ook aanschaffen maar die hadden ze niet op voorraad. Maar met een Bluetooth stick ging het net zo makkelijk volgens de verkoper. Zo niet nog makkelijker. Wat een onzin. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
zelfde probleem gehad met die nokia suite.. uiteindelijk gewoon direct via bluetooth gaat wel goed... [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 25-04-2008 7:01] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Ook ooit eens zo'n ding gekocht, zelfde problemen mee gehad. Ding heeft nooit gewerkt, toen maar kabeltje gekocht hehe. |
|
quote: Niemand? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
*zucht* Het feest wordt alleen maar groter. Via Nokia PC Suite en Netwerkverbindingen kan ik geen verbinding leggen met mijn telefoon. Grappig genoeg kan ik gewoon foto's van mijn telefoon naar mijn PC zetten zonder enig probleem. Het zit hem nu vast op het overzetten van muziek bestanden van mijn PC naar mijn telefoon. Ik kan nergens een mapje vinden die gedeelt is met mijn telefoon waar ik de muziek bestanden in kan dumpen. Iemand enig idee? Ik begin er trouwens van overtuigd te raken dat dat Nokia PC Suite een enorm butt programma is. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Is het ook. Ik doe het gewoon middels bluetooth Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Heb het ook nog nooit gebruikt. Gewoon m'n nokia opgezocht in mn windows explorer nadat bluetooth was ingeschakeld en dan mp3 bestanden er naartoe kopieren Zenial |
|
quote: In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Het is me gelukt! Inderdaad gewoon Neukia PC Suite eraf gegooid. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ik heb helaas geen verstand van koelers maar slapen met oordoppen in werkt bij mij prima! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Waarom niet gewoon je PC uitzetten als je gaat slapen? Denk eens groen. |
|
quote:Ja of denk portemonnee. Elke Watt die je in een jaar verstookt kost je aan het eind van het jaar ongeveer 2 euro. Dus als je een PC van gemiddeld 130Watt een jaar aan hebt staan dan kost je dat al 260 euro |
|
quote: Is een duur grapje dan want hij stookt op 600 watt. Goed nu maakt dat allemaal niet zoveel uit maar het geluid wel en dat is niet alleen voor tijdens het slapen. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
dat maakt je nu niet uit omdat je bij paps en mams geen rekening voor je neus krijgt? ik heb ingesteld dat mn computer elke werkdag om 7 uur uit zichzelf opstart en om 12 uur snachts zichzelf uitschakeld ( dit laatste met een waarschuwing zodat ik als ik nog bezig ben de boel kan cancellen is zoiets een optie? als het is vanwege downloads die door moeten blijven draaien zou ik overwegen een NAS te kopen met een downloadmanager (Qnap ofzo) In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik wil mijn TV als primair beeldscherm gebruiken. Ik heb dus hier een S-Video kabel. Alleen die past dus niet in me pc. Het logo wat er bij staat( achter op me pc, bij het enigste ronde gat dingetje) is een vierkantje met daar in een S. Ik heb verder wel een ; SPDIF Out. Zou ik die kunnen gebruiken? The trend is dead. |
|
succes met de pijn in je hoofd! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Huh? The trend is dead. |
|
wat is de resolutie van je tv... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |