|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: hey, bijdehand, het was volgens mij weer es zo'n minimalistische bootleg. Geen tekst op de cover dus. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote:Alleen interessant voor de echte verzamelaar dus... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Waardeloos dus. Je kunt elke week wel een nieuwe kut-bootleg kopen van: Mayhem/Burzum/Darkthrone/Satyricon enz. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Zolang er zoveel tieners rondlopen die met geld van hun ouders alles kopen wat er maar True uitziet wordt je inderdaad doodgegooid met die compleet waardeloze bootlegs. Wordt er soms ook wel eens ziek van... Zenial |
|
Het toppunt was die gare Burzum ep van een tijdje geleden. Bagger-kwaliteit vinyl, bagger rehearsals, spelfouten op de hoes.... Ik word een beetje ziek van al dat herkauwen van "kult" materiaal. Oke, zo'n Vargnatt-promo bijvoorbeeld, dat ziet er dan wel weer goed uit. Maar al die nietszeggende re-releases.... Burzum - Once Emperor Darkthrone - Crossing.. Gorgoroth - Sorcery written in blood Dissection - Grief prophecy Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Door A en B samen te zetten ben ik erachter gekomen dat Satyricon in maart gaat touren met Slayer.. Don't kill me als het niet doorgaat maar alles wijst erop dat het wel zo is.. Nu nog hope dat het een Europese tour wordt.. Wat me het meest logische lijkt aangezien Slayer de laatste maanden heel de US heeft afgedaan. [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 25-10-2003 17:00] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:A en B? Leg uit. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Gave band, maar ik vind ze wel slechter worden met elk album Dark Medieval Times het allergaafst, Shadowthrone is ook goed, Nemesis Divina vind ik al iets minder, maar ook gaaf, en de laatste 2 platen vind ik vrij kut. Vreemd maar waar. |
|
quote: Veel te lang en ingewikkeld om uit te leggen Er zitten ook nog een C, D en E in datv erhaal Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: inderdaad, vernieuwing, lef, satyricon kun je nix verkeerds van zeggen op dat gebied |
|
ik zie net op de turbonegro site dat satyricon "I got erection" heeft gecovered? heeft iemand het gehoord en zo ja: hoe is het? And my marlboro light |
|
Inderdaad waar, geen idee hoe het klinkt, luister je naar Turbonegro??? Ohmygod... Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
beter dan putrid remnants No meat is sweater |
|
quote: Godverdomme, ja, precies, de geruchten gaan he. Over die stoere bassist van hun. Nou dames, u kunt gerust wezen. Bovendien is Putrid veel bruter dan Turbonegro. En altijd nog liever gay dan Incest-terror, hoewel dat ook wel weer evil is... Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
he, niet fucken met interracial-terror No meat is sweater |
|
quote: ja! geweldige cover! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: Ik heb hem hier op mijn computer staan en hij is geweldig!!!! Als je hem wil hebben add me ff op msn. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
fuel for hatred video is gaaf. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
'k heb maar twee satyricon platen: Megiddo en Intermezzo, beide vind ik een waardevolle aanwinst. en z'n cover van Orgasmatron is gewoon geniaal [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 03-11-2003 13:56] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: dat zijn juist de platen die weinig te maken hebben met hun andere albums. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Wat? Intest-error? Dat je computer vastloopt omdat je er te hard met je ballen op hebt gemept? Stoere bandnaam!!! Jammer dat jullie zelf wat gay zijn... Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Wacht even Rob.. Als ik het goed begrijp noem JIJ, rob de heaumau, ons homo? oh the bitter irony.. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: OK, nu even heel duidelijk! Dat hele geouwehoer is bedacht door Wietse. Dezelfde papnek dus als degene die Franke op een wazige ochtend naast zich in bed ontwaarde. En je moet wel heel kansloos zijn als je zijn gaypraat serieus neemt. Wietse aim le garcon, Bobby ne pas... (speciaal voor de Austin Powers freaks) Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Heeft iemand die film "Death in the Bluelake" wel eens gezien? (Daar waar die intro van Dark Medieval Times vandaan komt) "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |