|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wim is niet goed wijs Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik lig nog altijd dubbel als die shane van Napalm Death zijn lul uit de broek haalt en hem introduceert als "the smallest member" Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Waar kan dat? (Stuur het anders desnoods naar me mail) |
|
ik heb hem nog steeds online staan.. voor de liefhebbers Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Interesse! |
|
quote: +1 |
|
Jullie hebben mail, wel kopen als je het gaaf vindt, anders wordt ome Satyr boos [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-03-2006 14:28] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Was sowieso al van plan om hem te kopen, samen met nieuwe Enslaved, maar van te voren luisteren is natuurlijk prettig. |
|
Daarom stuur ik het ook op, ik ben precies zo.. Nu verheug ik me alleen nog maar op de verpakking Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: hoera, spectre for president! |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Klinkt erg lekker, beetje mix van Volcano en Rebel idd. En over de drums van Frost, ik hoorde net in A New Enemy anders een aardig potje drumwerk! Ik was al van plan om hem aan te schaffen maar nu al helemaal! |
|
quote: Gaat dit over Roadkill Extravaganza? Of hebben ze nog meer video-materiaal? |
|
Ja dat staat daarop, heb jij ook de extra vinylnummers van Volcano? Volgens mij komt de nieuwe ook op LP uit met extra tracks Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nee, helaas. Ik ben meer van de CD, koop bijna nooit Vinyl. |
|
1 daarvan is echt beestig, als je interesse hebt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Graag! Je bent er maar druk mee, hehe. |
|
hehe, mail Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Heb je trouwens MSN o.i.d? heb misschien ook nog wel wat gaafs voor je |
|
joa, mijn mailadres uit het profiel is tevens mijn msn Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wim luistert liever de oude releases. Liedje 1 van die nieuwe kan me iig weer niet overtuigen. Het klinkt allemaal weer veels te "anders", hehe. edit. Hele plaat aan het luisteren geweest. Helemaal niks voor mij. Ik vind het maar saai. *delete* [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 11-03-2006 17:13] |
|
quote: Ja. Wat die ouwe zegt. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Heb em bijna binnen en 't is dikke vette heersch Favo tot nu toe K.I.N.G. magnifiek www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |