|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jij gaat deze enorm gaaf vinden Hub, ik in ieder geval! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hun minste? Het duurde iets langer destijds voordat ik deze kon waarderen maar ik vind 'em tegenwoordig toch 1 van de sterkste platen van hen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hmmm... de meningen zijn verdeeld. Toch zelf maar eens beluisteren. |
|
Er staan echt veel andere nummers op dan wat je op dat voorproefje te horen krijgt hoor, Satyricon brengt wederom andere riffs binnen in hun muziek. 'To the Mountains' herbergt zelfs een Death Metal riff maar dan met een Satyricon sausje! [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 10-03-2006 12:14] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Elke Satyricon plaat is ijzersterk, maar Volcano doet mij toch wel het minste. Van een plaat als Nemesis Divina of The Shadowthrone krijg ik nog altijd kippenvel als ik die opzet, bij Volcano heb ik dat helaas niet. Begrijp me niet verkeerd, Volcano is een verschrikkelijk sterke plaat, maar rechtlijnige nummers als Possessed of Fuel for Hatred doen mij gewoon niet erg veel. With Ravenous Hunger, Angstridden en Mental Mercury daarentegen vind ik weer geniaal. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: waar vind ik die? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
www.satyricon.no wel een klote compressie Een enorm gave begeleiding van hoorns in de laatste track! [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 10-03-2006 12:18] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ohh!! hij van spiral architect doet ook bas op dit album btw!? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
denk het niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: live nog wel: "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
jaja, live.. op plaat niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
mmkaay, op plaat alleen satyr/frost? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Tot nu toe heeft volgens mij alleen Nocturno Culto ooit de bas gedaan (Nemesis Divina) nu doen ze het altijd met z'n 2en Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Het is wel zo dat meerdere verschillende muzikanten gastbijdragen hebben geleverd zoals gitaarsolo's, fretloze baspartijen, gastzang e.d. op de latere albums. Maar je hebt wel gelijk wat betreft Nocturno Culto op het "Nemesis Divina" album. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja er zitten soms wat kleine bijdragen in, dat klopt inderdaad. Hij draait nu voor de derde keer achter elkaar een rondje, Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Staat hij niet al ergens online? |
|
quote: |
|
quote:Ik zeg de hele tijd dat ik hem al heb, anusaaier Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: De hele plaat? Waar vandaan? Kut, nu is mijn broek nat. Edit: Torrent dus, kut, dat trekt mijn router niet echt. Iemand ergens anders een linkje? [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-03-2006 14:42] |
|
Ik mail je een link, ik heb hem online gezet voor je (als ik je mailadres mag ontvangen) [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 10-03-2006 14:42] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
r punt dewaard@hetnet punt nl Bedankt man Bier zal u ten deel vallen, mocht ik je ooit nog eens ergens tegenkomen |
|
Mail! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vaag. Ik zie geen bijlage, alleen dit in het bericht: Satyricon-Now_Diabolical.zip (79952 K |
|
Ja foutje, nu heb je een link in je box Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |