|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Bij de weg. To The Mountains heerscht ook de pan uit 't nummer had nog wel een half uur langer mogen duren [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 12-03-2006 12:36] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
heeft nu werkelijk iedereen deze cd al(behalve ik) nee, i wacht nu eens geduldig af en laat me volledig omverblazen als ik de originele cd voor het eerst beluister op mijn cd-speler. Idem dito voor Celtic frost's monotheist trouwens. |
|
Nee hoor. Ik weiger ook om 'em te downloaden. Ik wacht gewoon totdat de CD verkrijgbaar is en schaf 'em dan blindelings aan en zie wel hoe 'ie klinkt. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Daar hebben jullie ook absoluut gelijk in, ik was zwak Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: sinner!!! als je hem alsnog origineel koopt is het je vergeven door "the powers that be"(satyr en brein in dit geval denk ik) |
|
quote: Voor internet beluisterde ik een cd eerst in de platenzaak en dan kocht ik 'em of niet. Scheelde me een boel geld. Net zoals nu. |
|
quote:Ik download altijd alles voordat ik tot aanschaf overga, vind ik het goed dan koop ik het en anders gaan de mp3's de prullebak in. In het geval van Satyricon was het pure nieuwsgierigheid... ik ben de eerste in de platenzaak 21 April, want voor mij is muziek heel wat meer dan een paar mp3's en Satyricon pakt altijd goed uit dus er is nog genoeg om me op te verheugen! [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 12-03-2006 16:42] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Same here! Van Satyricon moet ik nou eenmaal alles hebben. Wat een heerlijk nummer is dat To The Mountains trouwens! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Eigenlijk is het geen verrassing, maar inderdaad weer een puike plaat. Jammer dat we tot 24 april moeten wachten voor we hem officieel kunnen kopen. Het is nu pas maart, maar ik heb al een vette kandidaat voor de titel plaat van het jaar 2006... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Johny, niks aan toe te voegen! |
|
quote: exact. alhoewel het een dure hobby blijft, maar ik hanteer dezelfde aanpak. toch even die nieuwe Satyricon downloaden trouwens, ben wel heel erg benieuwd. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Luister, luister, *heers!* *heers!* Al raakt het vernieuwende er wel wat af, duidelijk dat ze hun idee over black metal vooral nog aan het bijslijpen zijn. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 13-03-2006 9:41] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Niet vernieuwend?! Hoe durven ze, potdikkie. Nou ga ik hem niet meer kopen hoor. Beetje niet vernieuwend gaan lopen wezen. Bah. Driewerf bah. 24 april dus? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
21 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Dude, relax Ik constateer het alleen als mogelijk minpuntJE. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Er zitten wel veel andere elementen in als je het vergelijkt met de vorige platen in dat opzicht is er veel vernieuwing, hij lijkt vooral op Volcano door op de eerste plaats grotendeels dezelfde productie en op de tweede plaats het nog compacter en groovender worden van de nummers. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
he gelukig, hier wel positieve reacties,op het nieuwe Satyricon album,echt goede productie en dan de drums,volgens mij stellen de drums in sommige stukken van het nummer:to the mountains,hoefgetrappel van een grote groep paarden voor,TO THE MOUNTAINS!!! en dan de drums .zijn net paarden in draf. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
M'n favoriet is The Rite Of War Cross, daar breekt het geweld ineens genadeloos loos en verpulvert alles om zich heen. Wel vind ik het jammer dat de plaat in zijn geheel makkelijk de b-kant van Volcano had kunnen zijn, er is niets nieuws onder de zon, het kunstje is al eens gedaan. Nu blijkt dat echter niet zo jammer als ik op voorhand dacht, want die verdomd catchy riffs kruipen wederom onder de huid en ik blijf er gerust dagenlang mee in m'n kop zitten. Het is ze dus verdomme weer gelukt, petje af. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
quote: Our Cross |
|
hehe, die mp3-tag fout word voor waar aangenomen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hehe, ik dacht al. Er klopt iets niet aan die titel. Penumbra hoards ye, God of revulsion |
|
haha kerrazy torrent? bij mij t zelfde namelijk, alleen viel t me op dat tijdens de zang het woord War er niet in voorkomt...vandaar dus mijn favo op t moment is The Pentagram Burns ARMED TO THE CORE ! . |
|
bluh. nieuwe album gedownload; even geluisterd; refrein van het titelnummer werd al na twee keer irritant; matigheid troef; weer van m'n hdd afgegooid. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |